Simpsonit > Tekijät
Keiden sinä haluaisit vierailevan Simpsoneissa?
Jarpeez:
--- Lainaus käyttäjältä: homersexual - 11.02.09 - 17:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Circus - 09.02.09 - 18:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: lavvou - 06.02.09 - 18:29 ---Lordi olis ihan hyvä simpsoneihin.
--- Lainaus päättyy ---
Olisi muuten aikas mielenkiintoinen jakso. Lordi Springfieldissä.. Vois asukkaat vähän ihmetellä ja pelätä niitä
siinä jaksossa.
--- Lainaus päättyy ---
Minä en ainakaan haluaisi Lordia sinne, se on menettänyt hohtonsa jo aikoja sitte ja onhan melkein jo konkkarin partaalla. Pari laulua on iha hyvä mutta muuten ei sopisi simpsoneihin
--- Lainaus päättyy ---
Simpsonit vierailu voisi nostaa vähän Lordin suosiota, minun mielestä. ::)
RonnieBeck:
--- Lainaus käyttäjältä: Circus - 11.02.09 - 19:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 11.02.09 - 18:18 ---Simpsonit vierailu voisi nostaa vähän Lordin suosiota, minun mielestä. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Lordi on kyllä jo hieman kulunut juttu, mutta olisihan se ihan mukavaa jos he piipahtaisivat Simpsoneissa, koska
olisi hienoa saada hieman suomalaista porukkaa Simpsoneihin. Tai edes joku suomalainen.
--- Lainaus päättyy ---
Lordi on kulunut, totta. Eikä Suomessa ole ollut ikinä (euroviisu-hypetystä lukuunottamatta) mikään suosittu bändi, MUTTA kyseinen orkesteri on tehnyt itseään kuuluisaksi USA:ssa aika hyvällä prosentilla. Ja vierailihan kyseiset lappalaiset Conanin vieraanakin. Aika monelle olisivat tuttu näky Yhdysvalloissa ja Euroopassakin. Suomesta puhumattakaan. Olisihan se sitäpaitsi ensimmäinen kerta kun suomalainen/suomalaisia näkyisi Simpsoneissa. Vihreää valoa täältä.
Jenn4:
--- Lainaus käyttäjältä: ^Lisa^ - 13.01.09 - 13:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Bartnes - 12.01.09 - 18:14 ---Avril Lavignen haluaisin vierailevan simpsoneissa.On niin hyvä laulaja :)
--- Lainaus päättyy ---
Totta, mutta hän ei oikein mielestäni sovi sarjaan :/
--- Lainaus päättyy ---
Hoho. Mä en oikein ymmärrä, millä tapaa Avril Lavinge eroaisi muka muista vierailijoista? :D Onhan Simpsoneissa nähty moniakin muusikoita. Ja erityylisiä.
homersexual:
--- Lainaus käyttäjältä: Circus - 28.03.09 - 19:54 ---3. Brison preak(pako) sarjasta haluaisin Michael Scofieldin ja Linkolm Burrowsin käymään sarjassa, koska ovat molemmat niin hyviä näyttelijöitä.
(veljekset sarjassa, mutta ei oikeasti vaikka yhdennäköisyys onkin ihailtavaa.)
--- Lainaus päättyy ---
Itseasiassa noi Pako-hemmot on päässyt hetkeksi simpsoneihin,mutta se oli vain kauhujentalon alussa
ultimate-guy:
AC/DC
-nostaisi heti Simpsoneiden tasoa!
Iron maiden
-samoilla perusteilla kuin kaikki muutkin
Metallica
-uudestaan!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta