Kirjoittaja Aihe: Simpsonit - Keltaisen perheen kaksi vuosikymmentä  (Luettu 69032 kertaa)

Kirjastosta lainasin long,long,time ago...
Ja kiitos-osiossa luki Simpsonit.org. :)

Vihdoin ja viimein aloitin sen lukemisen edellisen viikon perjantaina. Ihan hyvä kirja joo, mitä tähän asti oon lukenu(30 sivuu). Ne triviakysymykset on hyviä, tosin aika helppoja.

Muistakaahan kirjan lukeneet, että käytössänne on myös "sähköinen lisäpalvelu" eli kirjassa käsiteltyihin aineistoihin ohjaava linkkisivu. Se saattaa jäädä huomaamatta, jos esipuhe on sellainen osio, jonka vain nopeasti skippaat yli.

Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vieras
Kovin hyviä arvosteluja olen kirjasta kuullut ja aion itsekkin sitten joskus hankkia kun kirja kaupassa käyn.

olihan tuo ihan ok kirja mutta ei sittenkään 20e arvoinen vaikka sen ostinkin :(

Todella kiintoisalta vaikuttava kirja, pitää lainata kirjastosta kun osuu kohdilleen. Rahaahan minulta ei tipu kahtakymppiä.

Ja kiitos-osiossa luki Simpsonit.org. :)

Hyvä. Varmaan on tietoa lainattu Simpsonit.orgista...

No, kiintoisa kirja varmasti, katsotaan kuinka laaja, katsotaan, mutta varma olen että hyvä ja mielenkiintoinen teos. (Yleensä kirjat ovat roskaa, mutta tämä alkaa vaikuttaa jo kelpo kamalta.)

Todella kiintoisalta vaikuttava kirja, pitää lainata kirjastosta kun osuu kohdilleen. Rahaahan minulta ei tipu kahtakymppiä.

Ja kiitos-osiossa luki Simpsonit.org. :)

Hyvä. Varmaan on tietoa lainattu Simpsonit.orgista...
Jos joku jotain lainaa, niin kyllä se on Simpsonit.org Jounin SNPP-sivuilta eikä toisin päin :D

Luin kirjan vähän aikaa sitten. Mielestäni kirja oli tosi hyvä varsinkin sivun laidassa olevat kysymykset olivat hyviä vaikkakin helpohkoja.

Luin kirjan jo vuosi sitten ja en muista siitä paljoa siitä alusta eli kai se pitäisi lukea uudestaan. Taidan aloittaa nyt.  ;)

Itse meinasin ostaa tämän Turun kirjamessuilta, mutta en sitten viitsinyt, varmaan siksi koska oli kokonaan tekstiä ja kuvia ei ollut.

Itse meinasin ostaa tämän Turun kirjamessuilta, mutta en sitten viitsinyt, varmaan siksi koska oli kokonaan tekstiä ja kuvia ei ollut.

Tästä voi syyttää ainoastaan Foxia :)

Kirjan hankkimista miettineille tiedoksi, että kirjan 2. painos (nidottu) alkaa olla loppu. Vielä ehtii, jos asia kiinnostaa. Kolmatta painosta ei tällä hetkellä ole tulossa.

Kirjan hankkimista miettineille tiedoksi, että kirjan 2. painos (nidottu) alkaa olla loppu. Vielä ehtii, jos asia kiinnostaa. Kolmatta painosta ei tällä hetkellä ole tulossa.

On näemmä hyvässä alennuksessa BookPlussassa.

Kirjasta on ilmestynyt nyt myös huippuhalpa pokkariversio. Hinta on vain noin 8-9 euroa paikasta riippuen. Kirjakaupoista sitä saa jo nyt ainakin tilaamalla,. mutta muutenkin ilmestyy pokkaritelineisiin lähiviikkoina, mahdollisesti myös lähimarkettiisi.

Kirjan 2. painosta on tietääkseni myös hiukan jäljellä. Jos joku ihmettelee, että olihan 2. painoksessakin pehmeät kannet, joten mitä eroa 2. ja 3. painoksella sitten on, niin tässä lyhyesti. Kakkospainoksen  ulkoasu ja formaatti on "prameampi" kuin pokkaripainoksessa, kuten asianlaita normaalisti muidenkin pokkariksi tehtyjen kirjojen kohdalla on. Paperi on erilaista, taitto väljempää ja kansissa enemmän kiiltoa jne. Nämä edulliset pokkarit ovat standardikokoisia ja täten Simpsonit-kirjankin pokkariversio on 1. ja 2. painosta pienempi ulkomitoiltaan ja tekstin kooltaan, mutta sinänsä sisällöstä ei ole mitään karsittu.

Oikeastaan asia on päinvastoin. Kirjaan on taas hiukan päivitetty loppupäätä ajan tasalle. Jos sinulla on 1. tai 2. painoksen kirja, voit lukea 3. painokseen tehdyt lisäykset/muutokset kirjan oheislinkkisivulta.

Eli tuolta sivulta kausien 20 ja 21 kohdalta löydät uusitut sivut.

Ajattelin lainata sen kirjastoautosta nyt joku päivä. Mahtaako olla hyvä?