Simpsonit > Oheistuotteet

Simpsonit - Keltaisen perheen kaksi vuosikymmentä

<< < (13/43) > >>

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Kwyjib0 - 07.02.10 - 20:59 ---Ajattelin lainata sen kirjastoautosta nyt joku päivä. Mahtaako olla hyvä?

--- Lainaus päättyy ---

Mahtaa. Simpsonien ystävälle oikeastaan aivan ehdoton teos.

LisaS:
Olen lukenut, kyllä. Itse asiassa kotoa kirjoituspöydältä löytyy tämä kyseinen teos, kirjastosta lainattuna.
Hyvä kirja, ehdottomasti. Kirjassa käsitellään perusteellisesti jokainen kausi 19:sta asti, ja kahdennestakymmenennestäkin on asiaa. Faniyhteisöistäkin on kerrottu. Mielenkiintoinen kirja simpsonit-faneille, kouluarvosanaksi antaisin 9.

Jemari:
Itse ostin kirjan vuoden 2008 lopussa, ja rupesin pikku hiljaa lukemaan. Kun sain luettua, totesin, että oli hyvä kirja ja hintansa väärti. En sanonut ehkä ääneen, mutta ainakin ajattelin. Se oli ensimmäinen kirja, jonka ostin sen maksaessa yli kaksikymmentä euroa.

Vince_Simpson:
Itseltäni kyseinen nide vielä puuttuu, joten onkohan sitä vielä saatavilla? Se kuulostaa ekan viestin perusteella niin mielenkiintoiselta, että olisi mahtijuttu hankkia se. Muutenkin Simpsonit -aiheiset oheistuotteet kiinnostaa.

Lambo:

--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 25.03.10 - 04:42 ---Itseltäni kyseinen nide vielä puuttuu, joten onkohan sitä vielä saatavilla? Se kuulostaa ekan viestin perusteella niin mielenkiintoiselta, että olisi mahtijuttu hankkia se. Muutenkin Simpsonit -aiheiset oheistuotteet kiinnostaa.

--- Lainaus päättyy ---
On ainakin ihan perinteisenä pokkarina eli pehmeäkantisena saatavilla esim. cdon:sta (taitaa kyseessä olla juuri laajennettu versio kenties?). Kovakantisen version tilanteesta en sitten itse tiedä tarkemmin. Jossakin vaiheessa kun nuo painokset taisivat loppua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta