Simpsonit > Oheistuotteet

Simpsonit - Keltaisen perheen kaksi vuosikymmentä

<< < (3/24) > >>

Patentti:
Itse tuskin ostan tuota kirjaa vielä piiiitkään aikaan, sillä nyt on tullut tuhlattua juuri kolmekymppiä Simpsoneihin.. Huolella tehdyltä kirjalta kyllä näyttää ja kuulostaa :)

Joulupukki X:
Jos laskette neljä lausetta + yhden legendaarisen päähahmon lausahduksen spoileriksi, kehotan olemaan katsomatta.
Luin kyseisen kirjan eilen loppuun asti. Mielestäni se oli erittäin vaikuttava kirja, ja Jouni Paakkinen on kyllä ylittänyt itsensä tässä. Itseäni kiinnosti varmaani eniten kirjassa kerrottu kritiikki sarjan menoista, ja jokaisella sivulla olevat Simpson aiheiset kysymykset (joista tiesin suurimman osan.)

Yksi jäi erityisesti mieleen, ja se oli että kenen Suomalaisen (hyvä että jotain suomalaista on sentään simpsoneihin jysätty) urheilijan nimen Mr.Burns muistaa? ja sehän oli Lentävä Suomalainen, Juoksijoiden kuningas Paavo Nurmi.  Itse pidin ja pidän vieläkin häntä erittäin loistavana urheilijana, kun siinä kuntoilessa ehtii niin voi vähän ottaa "nitroa"  Paavo Nurmen avulla.

Kirjassa on myös kaikenlaista muuta taustatietoa Simpsoneiden tekemisestä, miten faneja on kohdeltu ja jopa internetin "nörtti" palstoista. Kirja ponkaisi epidemian, ja jokaisen Simpson fanin pitäisi edes yksi sivu lukea. Lopussa nähdään Paakkisen näkemys Simpsoneiden tulevaisuudesta, ja siitä eteenpäin.

Noniin, selailenpa tätä kirjaa, katsotaanpa jos voisin lainata täältä jonkun lausahduksen, kun en nyt muista kaikkea. Anteeksi jos pilaan jonkun ilon, mutta kerron noin odotas, noin neljän lauseen pätkän (toivon että minun takiani ette menetä iloanne lukiessanne:" Ehkä kaikkein tärkein syy on kuitenkin sarjan tuttuus, joka kumpuaa sen realismista, etenkin alkukausilla. Vaikka kyseessä on amerikkalaisperhettä käsittelevä piirrossarja, sen tapahtumat, aiheet ja henkilöt ovat lähes universaaleja. Omaa arkitodellisuutta pystyy katsomaan uudesta näkökulmasta, kun se esitetään keltaisten piirroshahmojen mulkosilmien välityksellä. Tai kuten Homer Simpson itse totesi televisiota katsoessaan:" Se on hauskaa, koska se on totta.

Poikani, jos todella haluat saada jotain elämässäsi, sinun pitää työskennellä sen eteen. Nyt hiljaa, lottorivi julkistetaan.

Homer Simpson.

Tässä oli oma arvosteluni, ja kehotan kaikkia muita lukemaan kyseisen kirjan, toivottavasti "Nautitte" arvostelustani.

Snpp:
Simpsoneita ja kirja-asiaa muutaman minuutin verran keskivikkona 15.10. Subilla on asiaa-ohjelmassa klo 21.55, kanava tietenkin Sub.  :laugh:

Huom! Ohjelman yhteydessä luultavasti myös kilpailu, jonka palkintona näitä kirjoja.

Marke10:
Olen tähän mennessä lukenut puolet kyseisestä kirjasta ja pakko myöntää, että kiinnostukseni Simpsoneita kohtaan on kasvanut. Ennen katsoin lähinnä jaksoja silloin kun niitä sattui tulemaan, mutta nyt luettuani kirjaa ja saatuani uusia seikkoja selville mm. rekisteröidyin tälle foorumille ja kirjoitan tätä viestiä.

On hienoa, että on tälläisiä ihmisiä, jotka arvostavat taustatyöntekijöitä sekä pitävät tälläisiä sivustoja yllä, sekä kirjoittavat tälläisiä kirjoja. Kiitos siitä teille.

Toivottavasti loppu ei petä :)

Snpp:

--- Lainaus käyttäjältä: Snpp - 13.10.08 - 10:06 ---Simpsoneita ja kirja-asiaa muutaman minuutin verran keskivikkona 15.10. Subilla on asiaa-ohjelmassa
--- Lainaus päättyy ---

Tuon voi katsoa jälkikäteen

Kirjakisa on jo valitettavasti ohi.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta