Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-muovihahmot  (Luettu 22850 kertaa)

Simpsonit-muovihahmot
07.09.08 - 17:02
Simpson muovi hahmoja saa ainakin laivalta ostin homerin ja bartin. Niitä olis ollut Marge , Lisa , Maggie , Homer , Bart , Ned  Ainakin haluasin noita tietääkö kukaan missä niitä myydään? (muualla kun laivalla)

Vs: Simpsonit-muovihahmot
Vastaus #1 07.09.08 - 20:55
Tarkoitatko kenties figuureja? Tuossa on ainakin esimerkkinä yksi Bart figuuri kukunorista. Sieltä myös löytyy enemmänkin noita simpsoni figuureja, joten sieltä kannattaa ainakin hieman katsella.

Vs: Simpsonit-muovihahmot
Vastaus #2 24.09.08 - 23:17
Itse minulle on jäänyt nuo Muovihahmot aika vähiin, ei vain satu kiinnostamaan  ::)

Duffless

Vieras
Vs: Simpsonit-muovihahmot
Vastaus #3 23.10.08 - 16:08
Mullakaan ei enää yhtään figuuria ole, taisin pikkuveljelle antaa kun kiinnostus lopahti.

Vs: Simpsonit-muovihahmot
Vastaus #4 23.10.08 - 17:25
Itse minulle on jäänyt nuo Muovihahmot aika vähiin, ei vain satu kiinnostamaan  ::)

En minäkään ole kiinnostunut noista, mutta toi Bart & Flanders figuuri on aika hieno. ;)

Bartnes

Vieras
Vs: Simpsonit-muovihahmot
Vastaus #5 13.01.09 - 16:40
Simpson figuurit on kivoja vaikken enää ole leikki iässä eikä minulla niitä figuureja olekaan,mutta mukavia silti.

Vs: Simpsonit-muovihahmot
Vastaus #6 17.01.09 - 19:12
Simpson figuurit on kivoja vaikken enää ole leikki iässä eikä minulla niitä figuureja olekaan,mutta mukavia silti.
Jep. En minäkään niillä leiki. Keräilen vain.  ::)

^Lisa^

Vieras
Vs: Simpsonit-muovihahmot
Vastaus #7 17.01.09 - 22:12
Haluaisin Lisa, Homerin ja Bartin figuurit. Vaikka enhän minä niillä leiki. Keräily mieles :)

Bartnes

Vieras
Vs: Simpsonit-muovihahmot
Vastaus #8 17.01.09 - 22:33
Ainut Simpson figuuri minkä haluaisin olisi Otto man.Ei ole mikään suosikki hahmo tai mitään, mutta haluaisin veikkosen muuten vaan  :D Eikä missään leikki mieles vaan keräily.

^Lisa^

Vieras
Vs: Simpsonit-muovihahmot
Vastaus #9 18.01.09 - 10:30
Ainut Simpson figuuri minkä haluaisin olisi Otto man.Ei ole mikään suosikki hahmo tai mitään, mutta haluaisin veikkosen muuten vaan  :D Eikä missään leikki mieles vaan keräily.

Tuskinpa kukaan tämän foorumin käyttäjistä leikkii enään.

Vs: Simpsonit-muovihahmot
Vastaus #10 23.01.09 - 10:39
En löytänyt tuolta Kukunorista tämän paketin figuureja yksittäisinä: http://kukunor.com/tuote/5741526-Simpsons-figuurisetti-25-kpl Niin, että tietääkö kukaan myytäisiinkö noita jossain yksittäin?

Vs: Simpsonit-muovihahmot
Vastaus #11 19.03.09 - 20:01
Tuolta laatikosta löytyy Ned ja Bart figuurit, jotka ostin kaupasta kuukausia sitten.

Vs: Simpsonit-muovihahmot
Vastaus #12 28.03.09 - 08:50
En löytänyt tuolta Kukunorista tämän paketin figuureja yksittäisinä: http://kukunor.com/tuote/5741526-Simpsons-figuurisetti-25-kpl Niin, että tietääkö kukaan myytäisiinkö noita jossain yksittäin?



Kallis kallis! sanon vaan.. ajatellen niitä jotka haluaisivat tuollaisen paketin. Itse en millään figuureilla mitään tee, mutta kuvista päätellen
aika veikeän näköisiä noi hahmot ;D
mullon ostettuna yksittäin noita jotain 18kpl ainaki kuopiossa niitä myydään anttilassa,sokoksella ja prismassa hinta on noin 2,50-3e

Vs: Simpsonit-muovihahmot
Vastaus #13 10.05.09 - 14:50
Itse olen ostanut vuonna 07 PEZ-Simpsonit-ukkeleita, eli semmoisia masiinoita joiden sisälle saa PEZ-karkkeja.

Omistan Margen, Maggien ja Homerin joka on hukassa.

Pitää ostaa niitä kun sattuu jotain halpoja kohdalle.

Vs: Simpsonit-muovihahmot
Vastaus #14 10.05.09 - 14:58
Itsekin ostelin tuolloin noita PEZ-ukkeleita. Itsellä on neljä Bartia, kaksi Homeria, kaksi Lisaa, yksi Marge ja yksi Maggie.

Onko noita ukkeleita enään edes myynnissä, kun itse en ole nähnyt pitkiin aikoihin.