Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Paras jakso, jonka päähenkilö on Marge

<< < (6/54) > >>

Duffhomer:
Minusta paras jakso on Marge vs. the Monorail. Hieno nähdä jakso, jossa on Marge vihdoin on hurjapää, vihainen ja myös ehdottomasti autokaahailija. Oon aika paljon tottunut joissain jaksossa katsomaan Margea, kilttinä ja ymmärtäväisenä.  ;D

Homer Simpson:
Ehkä se jakso, jossa Marge ryhtyy poliisiksi, koska jakso on niin hauska, paljon toimintaa ym...

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Ralphie - 14.03.09 - 11:09 ---Ehdottomasti kun Marge jää koukkuun Earthland Realms-peliin, vai mikä sitten olikaan. Perusteluina hauskat kohtaukset, ja vaikeaa ajatella Margea tietokoneen ääressä pelaamassa World of Warcraftin tapaista roolipeliä.

--- Lainaus päättyy ---
Mä muistan tuon :) tosin vähän hämärästi. Joo, se on tosi hauska jakso. Marge ojentaa Bartia pelistä käsin. Se on hyvä kohta kun hän yllättyy huomatessaan, että Bart pelaa samaa peliä.

Yks Marge -jakso, mikä mulle on jäänyt mieleen, on se kun hän ryhtyi poliisiksi. Hän oli siinä niin toimelias ja ahkera. Ja muakin otti kun ne poliisit nauroivat hänen liittyessään heihin ja hänen erotessaan poliiseista. Onks muka kumma jos nainen haluaa olla poliisi?

LisaS:
Varmastikin paras Marge - jakso on se, jossa Marge ryhtyy poliisiksi, "Hyvä poliisi, huonot housut". Jakso on hauska, kuten tavallisesti, ja on erilaista nähdä Marge töissä, ja vieläpä poliisina. Margelle sopi poliisiunivormu hyvin!  ;D

MrSmithers:
Hmm...no sanon kuitenkin Margen rinnat (Large Marge). Jakso oli todella hauska ja mukavaa vaihtelua normaaleihin jaksoihin, joissa Marge on normaali perheenäiti :D. Oli hyvä kun  miehet alkoivat laulaa siellä ravintolassa  :D. Jäi soimaan päähän sekin laulu...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta