Kirjoittaja Aihe: Paras jakso, jonka päähenkilö on Marge  (Luettu 38921 kertaa)

Jösses

Vieras
Mikä on mielestäsi paras jakso, jossa Marge on päähenkilö? Minusta Marge vs. the monorail
Viimeksi muokattu04.09.08 - 15:49 Kirjoittaja: God Of Reptiles

Vs: Paras jakso, jonka päähenkilö on Marge
Vastaus #1 04.09.08 - 15:50
Kohta alkaa ihan oikeasti niitä banneja sataa, jos ette osaa perustella vastauksianne.

Vs: Paras jakso, jonka päähenkilö on Marge
Vastaus #2 07.09.08 - 11:27
Paras Marge jakso on se kun Marge saa rinnat (en muista jakson nimeä.), koska Yleensä Marge jaksaa vain nalkuttaa ja valittaa, mutta tässä jaksossa Marge on hiukan erilainen. Ja kehtaa vielä paljastaa siellä lopuksi ne.  ;) Tämä jakso on erityisesti jäänyt mieleen "Marge jaksoista"

Vs: Paras jakso, jonka päähenkilö on Marge
Vastaus #3 20.10.08 - 11:40
Paras Marge jakso on se kun Marge saa rinnat (en muista jakson nimeä.), koska Yleensä Marge jaksaa vain nalkuttaa ja valittaa, mutta tässä jaksossa Marge on hiukan erilainen. Ja kehtaa vielä paljastaa siellä lopuksi ne.  ;) Tämä jakso on erityisesti jäänyt mieleen "Marge jaksoista"

Kyllä Margen rinnat vie voiton, koska hän paljastaa ne lopussa :o. On muitakin hyviä Marge jaksoja esim. Joko säteilee. ;)

Duffless

Vieras
Vs: Paras jakso, jonka päähenkilö on Marge
Vastaus #4 21.10.08 - 15:04
Minun mielestäni paras jakso on Joko säteilee(Marge vs the Monorail),koska se koko jakso on aika hauska ja  jännittävä,mutta lopultahan kaikki menee ihan hyvin(paitsi,että Lyle Lanley pääsee karkuun).  :)

Vs: Paras jakso, jonka päähenkilö on Marge
Vastaus #5 24.12.08 - 15:21
Paras jakso, jonka päähenkilö on Marge, on omasta mielestäni "Hyvä Poliisi, Huonot Housut" (The Springfield Connection). Jaksossa Marge ryhtyy poliisiksi, tyrmättyään varkaan.

^Lisa^

Vieras
Vs: Paras jakso, jonka päähenkilö on Marge
Vastaus #6 02.01.09 - 20:10
Pidän eniten jaksosta Marge vs the Monorail, mutta on niitä monia muitakin :D

^Lisa^

Vieras
Vs: Paras jakso, jonka päähenkilö on Marge
Vastaus #7 02.01.09 - 20:30
Paras jakso, jonka päähenkilö on Marge, on omasta mielestäni "Hyvä Poliisi, Huonot Housut" (The Springfield Connection). Jaksossa Marge ryhtyy poliisiksi, tyrmättyään varkaan.

Juu toi on paras. Oisko samat perustelut.

Itse en kyseisestä jaksosta pidä. Olen nähnyt sen niin monta kertaa että kai olen sitten vain kyllästynyt siihen

Bartnes

Vieras
Vs: Paras jakso, jonka päähenkilö on Marge
Vastaus #8 18.01.09 - 14:32
Se jakso missä Marge on poliisina on paras.Johtuen Margen vaihtelusta jaksossa ettei hän aina ole joka jaksossa vain Simpsoneiden talon siivojan osassa.Ja se on mukavaa kun hän ryhtyy poliisivoimiin siinä jaksossa :police:

Vs: Paras jakso, jonka päähenkilö on Marge
Vastaus #9 18.01.09 - 16:15
Paras "Marge jakso" on "Hyvä Poliisi, Huonot Housut", sillä tässä jaksossa on todella paljon itselleni mieleenpainuneimpia vitsejä. Esimerkiksi poliisilaitoksella Wiggum sanoi "Luuletko olevasi kuuma pala, hä?" ja sitten alkoi leikkelemään pizzaa.

Vs: Paras jakso, jonka päähenkilö on Marge
Vastaus #10 24.02.09 - 17:11
Kyllä se on Marge vs. the Monorail  (niin voi nimestänikin päätellä...) , koska se on juoneltaan hauska ja muutenkin erikoinen. Vaikka Marge siinä nyt ei välttämättä ole päähenkilönä mielestäni, sillä onhan siinä Lyle Lanley ja Homer ryhtyy konduktööriksi (mikä nyt onkaan). Mutta kai se sitten on.

Vs: Paras jakso, jonka päähenkilö on Marge
Vastaus #11 24.02.09 - 17:37
Marge vs the monorail :D laulu jää soimaa päähä  :(

Vs: Paras jakso, jonka päähenkilö on Marge
Vastaus #12 01.03.09 - 14:29
Itse sanoisin hieman uudemman jakson tehneen vaikutuksen minuun, jossa Marge on ollut pääroolissa.

Jakso on 18x17 Pelin pyörteissä (Marge Gamer). Jaksossa on hauskasti käytetty erään suositun pelin teemaa hieman pilkkamielisestikkin. Lisäksi Marge on hieman päivittynyt kotiäiti roolistaa nykyaikaisemmalle tasolle, jäädessään koukkuun peliin. Jakso on muutenkin kokonaisuudessaan toimiva, ja loppuratkaisu on onnistunut.

Vs: Paras jakso, jonka päähenkilö on Marge
Vastaus #13 01.03.09 - 19:39
Itse sanoisin hieman uudemman jakson tehneen vaikutuksen minuun, jossa Marge on ollut pääroolissa.

Jakso on 18x17 Pelin pyörteissä (Marge Gamer). Jaksossa on hauskasti käytetty erään suositun pelin teemaa hieman pilkkamielisestikkin. Lisäksi Marge on hieman päivittynyt kotiäiti roolistaa nykyaikaisemmalle tasolle, jäädessään koukkuun peliin. Jakso on muutenkin kokonaisuudessaan toimiva, ja loppuratkaisu on onnistunut.

Itsekkin haluaisin pelata tuota peliä (en muista mikä sen nimi on), sillä se houkuttelee salaperäisesti pelaan

Vs: Paras jakso, jonka päähenkilö on Marge
Vastaus #14 13.03.09 - 16:50
Itse sanoisin hieman uudemman jakson tehneen vaikutuksen minuun, jossa Marge on ollut pääroolissa.

Jakso on 18x17 Pelin pyörteissä (Marge Gamer). Jaksossa on hauskasti käytetty erään suositun pelin teemaa hieman pilkkamielisestikkin. Lisäksi Marge on hieman päivittynyt kotiäiti roolistaa nykyaikaisemmalle tasolle, jäädessään koukkuun peliin. Jakso on muutenkin kokonaisuudessaan toimiva, ja loppuratkaisu on onnistunut.


Tuo jaksohan tuli eilen! Ja se oli kyllä todella hyvä minunkin mielestä, kun Marge vihdoin tekee jotakin muuta kuin hoitaa kotia. Voisi nimittää jopa toiseksi parhaaksi Marge-jaksoksi. Hauskan näköinen se peli. Onko semmoinen muuten oikeasti olemassa?
Juu. Jakson peli parodioi World of Warcraftia.