Simpsonit > The Simpsons Movie

Soundtrack

<< < (2/22) > >>

Jsr:
Ei tosiaan tollainen klassistyylinen musiikki paljoa nuorisoon iske. Itse kyllä tykkäsin soundtrackista, muusikkona sitä osaa mitä kummallisimpia asioita arvostaa. Spider Pig oli sinällään ihan hauska, muttei kyllä levyn paras. Poikkesi aika paljon levyn muusta tyylistä.

Hyvää settiä alusta loppuun jos tykkää rauhallisesta musiikista.

Joulupukki X:
Kuulin sen soundtrackin vasta tänään kokonaan, ja täytyy sanoa että koska itse myös soitan, oli ihan hyviä kappaleita. Paras oli Spiderpig, ja muut olivat myös hyviä. Kuuntelin mielelläni levyn kunnialla viimeisen biisin viimeiseen säveleen asti. Ei tuo kyllä, niin kuin Jsr jo valaisi, paljoa varmaan nuorisoon iskekkään, kun on sitä rokkia ja Poppia ja monia muita jo valmiiksi, niin miksi nyt tuollaista kuuntelemaan kun on tuttuakin musiikkia. Mutta itse siis pidin Soundtrackista.

homersexual:
Green Dayn juttu oli kyl aikas hyvä. eka soitti 3 h putkeen ja mainittee sanan ympäristöstä ja sit kansa suuttuu ja heittelee roskia(lopussa Titanicista otettu kohtaus). Myös se oli hauska kun siinä tekstinluku hommassa oli pelkkää DA DA DA DA DA... :laugh:

Mikko:
Tuosta Green Dayn biisistä tuli mieleen, että Fall Out Boyn vastaavanlainen pop punk -versio on kuunneltavissa Simpsonien virallisilla sivuilla. En jaksa googlettaa, mutta veikkaan, että tuo bändi on nimetty Laskeumapojan, siis Fallout Boyn, mukaan.

Patentti:

--- Lainaus käyttäjältä: God Of Reptiles - 01.02.09 - 12:42 ---Tuosta Green Dayn biisistä tuli mieleen, että Fall Out Boyn vastaavanlainen pop punk -versio on kuunneltavissa Simpsonien virallisilla sivuilla. En jaksa googlettaa, mutta veikkaan, että tuo bändi on nimetty Laskeumapojan, siis Fallout Boyn, mukaan.

--- Lainaus päättyy ---
Juu näin on, bändi on kertonut nimen tulevan Laskeumapojasta eräässä haastattelussa. Jäsenet ovat siis itsekkin Simpsons-faneja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta