Kirjoittaja Aihe: Soundtrack  (Luettu 77764 kertaa)

Soundtrack
31.08.08 - 18:56
mitä piditte soundtracistä?  itsestäni se oli ihan hyvä.

Vs: Soundtrack
Vastaus #1 31.08.08 - 19:29
Öö.. Aika mitäänsanomaton lukuunottamatta Green Dayn Simpsons Themeä ja Spider pigiä.

Vs: Soundtrack
Vastaus #2 22.09.08 - 11:31
Ah, miten surkea aiheen aloitus jälleen. Mitä kappaleita tuo mahtoi sisältää? Millainen on ulkoasullinen toteutus? Monta levyä sisältää? Koska ilmestynyt? ... Vähän tsemppiä nyt tai sitten kannattaa jättää aiheen aloitukset muille henkilöille (joo, googlettaa voi, mutta aiheen aloituksen olisi tarkoitus valaista asiaa ilman googletusta).

Tässä mini infoa nyt kuitenkin;
Julkaistu: 23.7.2007
Levy-yhtiö: Adrenaline Music
Levy-yhtiö suomessa: Warner Music Finland Oy
Kappaleita: 15
Säveltäjä: Hans Zimmer
Hintahaarukka suomessa nyt: 10-15 €

Kappalelista:
1. The Simpsons Theme (Orchestral Version)
2. Trapped Like Carrots
3. Doomsday Is Family Time
4. Release The Hounds
5. Clap For Alaska
6. What's An Epiphany?
7. Thank You Boob Lady
8. You Doomed Us All. Again
9. ...Lead, Not To Read
10. Why Does Everything I Whip Leave Me?
11. Bart's Doodle
12. Worlds Fattest Fertilizer Salesman
13. His Big Fat Butt Could Shield Us All
14. Spider Pig
15. Recklessly Impulsive

+ 16 kappale > 16. "Homer, Bart, and a Bike" (iTunes exclusive + USA and Canada only)

Ulkoasusta:
Levyä oli(on?) myös mahdollista saada erikoisversiona (Limited edition donut packaging), jossa cd-kotelo oli hauskasti donitsin muotoinen ja näköinen. Tässä kiva esimerkki kuva tuosta versiosta ja tässä normaalin CD:n kansikuva Etukansi.

Lähteet: Poimuri & Wikipedia + englantia taitamattomille suomeksi tietoa hieman musiikista löytyy.

Dodih, siinä vähän nippeli tietoa aiheesta ja sitten voi googlettaa jos enempi kiinnostaa.
--

Itse mietin aikoinaan tämän levyn ilmestyessä sen ostoa, mutta jotenkin se sitten jäin ostamatta. Eritoten tuo limited edition donitsista kiinnosti minua suuresti ja sen olisi pitänyt silloin ehdottomasti ostaa kokoelmiin. Nyt tuo hinta on tullu ihan kivasti alaspäin, joten tulevaisuudessa sen voi hyvinkin ostaa itselleen, jos hinta tuosta vähän vielä kipuaa alas päin.

Muusikillisesti elokuva oli minusta erinomainen, mutta onhan tuo aika jopa itsestään selvää, koska asialla oli itse Hans Zimmer, joka on todella lahjakas säveltäjä. Hän on luonut todella upeita musiikkeja eri elokuviin ja muihin.

Kokonaisuudessaan ihan kiva levy.

Duffless

Vieras
Vs: Soundtrack
Vastaus #3 23.10.08 - 16:19
Vaikka musiikkia paljon kuuntelenkin ja Simpsonit fani olen niin tuo on jäänyt ostamatta,jotenki en viitsisi kuunnella Simpsonit musiikkia levyltä. Mä oon tämmönen ihme heppu.

Vs: Soundtrack
Vastaus #4 23.10.08 - 17:18
En omista Soundtrackia. Paitsi onhan toi Spider-pig mulla koneella biisi. ;)
Viimeksi muokattu26.01.09 - 22:29 Kirjoittaja: Jarnoman

Vs: Soundtrack
Vastaus #5 24.10.08 - 00:58
Ei tosiaan tollainen klassistyylinen musiikki paljoa nuorisoon iske. Itse kyllä tykkäsin soundtrackista, muusikkona sitä osaa mitä kummallisimpia asioita arvostaa. Spider Pig oli sinällään ihan hauska, muttei kyllä levyn paras. Poikkesi aika paljon levyn muusta tyylistä.

Hyvää settiä alusta loppuun jos tykkää rauhallisesta musiikista.

Vs: Soundtrack
Vastaus #6 23.12.08 - 19:50
Kuulin sen soundtrackin vasta tänään kokonaan, ja täytyy sanoa että koska itse myös soitan, oli ihan hyviä kappaleita. Paras oli Spiderpig, ja muut olivat myös hyviä. Kuuntelin mielelläni levyn kunnialla viimeisen biisin viimeiseen säveleen asti. Ei tuo kyllä, niin kuin Jsr jo valaisi, paljoa varmaan nuorisoon iskekkään, kun on sitä rokkia ja Poppia ja monia muita jo valmiiksi, niin miksi nyt tuollaista kuuntelemaan kun on tuttuakin musiikkia. Mutta itse siis pidin Soundtrackista.

Vs: Soundtrack
Vastaus #7 01.02.09 - 00:08
Green Dayn juttu oli kyl aikas hyvä. eka soitti 3 h putkeen ja mainittee sanan ympäristöstä ja sit kansa suuttuu ja heittelee roskia(lopussa Titanicista otettu kohtaus). Myös se oli hauska kun siinä tekstinluku hommassa oli pelkkää DA DA DA DA DA... :laugh:

Vs: Soundtrack
Vastaus #8 01.02.09 - 12:42
Tuosta Green Dayn biisistä tuli mieleen, että Fall Out Boyn vastaavanlainen pop punk -versio on kuunneltavissa Simpsonien virallisilla sivuilla. En jaksa googlettaa, mutta veikkaan, että tuo bändi on nimetty Laskeumapojan, siis Fallout Boyn, mukaan.

Vs: Soundtrack
Vastaus #9 01.02.09 - 14:14
Tuosta Green Dayn biisistä tuli mieleen, että Fall Out Boyn vastaavanlainen pop punk -versio on kuunneltavissa Simpsonien virallisilla sivuilla. En jaksa googlettaa, mutta veikkaan, että tuo bändi on nimetty Laskeumapojan, siis Fallout Boyn, mukaan.
Juu näin on, bändi on kertonut nimen tulevan Laskeumapojasta eräässä haastattelussa. Jäsenet ovat siis itsekkin Simpsons-faneja.

Vs: Soundtrack
Vastaus #10 18.03.09 - 17:52
olen kyllä kuunnellut soundtrackia, mutta kertoisiko joku silti mistä sen saisi ostettua??
Vaikka CDON.comista: normiversio ja rajattu painos.

Vs: Soundtrack
Vastaus #11 05.05.09 - 00:00
tuo soundtrack on mielestäni aika huono mutta pakkohan se oli ostaa!

Vs: Soundtrack
Vastaus #12 30.11.09 - 20:29
Ei tosiaan mikään erikoinen mutta Spider pig ja Bart's Doodle jää soimaan päähän.

Vs: Soundtrack
Vastaus #13 02.12.09 - 10:14
En omista soundtrackia mutta kyllähän ne biisit jäävät soimaan päähän, ja ovat ihan kohtuullisen hyviäkin.

Vs: Soundtrack
Vastaus #14 14.08.11 - 17:45
Vähän kyllä harmittaa. Itselläni on se Limited Edition, joka on ihan hyvä, mutta siinä ei ole sitä Green Dayn Simpsons Themeä. No, ei se mikään suuri menetys ole.