Kirjoittaja Aihe: Jännittävin jakso  (Luettu 18680 kertaa)

Jännittävin jakso
26.08.08 - 19:13
mikä teistä on simpsoneiden jännittävin jakso?
minusta 6 kaudessa ensimmäinen jakso bartin takaikkuna kun bart huomaa kun flanders murhaa vaimonsa. täytyy myöntää että kuka ampui johtajan 1-2 oli jännitäviä.
Viimeksi muokattu27.08.08 - 15:12 Kirjoittaja: Lasse

Vs: Jännittävin jakso
Vastaus #1 26.08.08 - 21:01
Jännittävin jakso on omasta mielestäni "Kuka ampui johtajan?" episodit. Itse pidin tätä dekkarinomaista jaksoa todella jännittävänä. Kun katsoi ekan episodin ja alkoi miettimään, että kuka Burnsin ampui niin kyllä toista episodia oli jännittävä katsoa.

Vs: Jännittävin jakso
Vastaus #2 26.08.08 - 22:27
Jännittävin jakso on omasta mielestäni "Kuka ampui johtajan?" episodit. Itse pidin tätä dekkarinomaista jaksoa todella jännittävänä. Kun katsoi ekan episodin ja alkoi miettimään, että kuka Burnsin ampui niin kyllä toista episodia oli jännittävä katsoa.

Tuossa olen kyllä samaa mieltä Duffmanin kanssa, paitsi että minulleppa kävi niin että näin toisen episodin ennen ensinmäistä, niin että nääh. Olisi varmasti ollut toisinpäin jännittävä kokemus. Ehkäpä, ehkä ei ja se jää sitten minun osaltani salaisuudeksi.

Vs: Jännittävin jakso
Vastaus #3 27.08.08 - 19:51
Jännittävin jakso on omasta mielestäni "Kuka ampui johtajan?" episodit. Itse pidin tätä dekkarinomaista jaksoa todella jännittävänä. Kun katsoi ekan episodin ja alkoi miettimään, että kuka Burnsin ampui niin kyllä toista episodia oli jännittävä katsoa.

Tuossa olen kyllä samaa mieltä Duffmanin kanssa, paitsi että minulleppa kävi niin että näin toisen episodin ennen ensinmäistä, niin että nääh. Olisi varmasti ollut toisinpäin jännittävä kokemus. Ehkäpä, ehkä ei ja se jää sitten minun osaltani salaisuudeksi.

Minäkin katsoin tuon toisen jakson ensimmäisenä mutta on ne varmaan jännittävimpiä jaksoja joita simpsoneissa on tullut. Alkaisin kyllä nauraa jos joku pistäisi että simpsoneidenlaulavaperhe olis jänni9n ;D

Vs: Jännittävin jakso
Vastaus #4 27.08.08 - 19:54
Alkaisin kyllä nauraa jos joku pistäisi että simpsoneidenlaulavaperhe olis jänni9n ;D

No äläpä nyt. Olihan se aika jännä kun Snake meinasi ampua ne tohjoksi ;D. Vitsi vitsi.

Vs: Jännittävin jakso
Vastaus #5 27.08.08 - 22:31
mikä teistä on simpsoneiden jännittävin jakso?
minusta 6 kaudessa ensimmäinen jakso bartin takaikkuna kun bart huomaa kun flanders murhaa vaimonsa. täytyy myöntää että kuka ampui johtajan 1-2 oli jännitäviä.

Infoksi vaan että jakson nimi oli sitten Bart of Darkness, ei ollu sitten muuta

 ;)

Vs: Jännittävin jakso
Vastaus #6 28.08.08 - 21:09
Jännittävin jakso on omasta mielestäni "Kuka ampui johtajan?" episodit. Itse pidin tätä dekkarinomaista jaksoa todella jännittävänä. Kun katsoi ekan episodin ja alkoi miettimään, että kuka Burnsin ampui niin kyllä toista episodia oli jännittävä katsoa.

Tuossa olen kyllä samaa mieltä Duffmanin kanssa, paitsi että minulleppa kävi niin että näin toisen episodin ennen ensinmäistä, niin että nääh. Olisi varmasti ollut toisinpäin jännittävä kokemus. Ehkäpä, ehkä ei ja se jää sitten minun osaltani salaisuudeksi.

Minäkin katsoin tuon toisen jakson ensimmäisenä mutta on ne varmaan jännittävimpiä jaksoja joita simpsoneissa on tullut. Alkaisin kyllä nauraa jos joku pistäisi että simpsoneidenlaulavaperhe olis jänni9n ;D

Kyllä se taitaa olla Kuka Ampui Johtajan? vie voiton, koska se eka osa loppui aika jännästi, kun alettiin epäillä joitakin henkilöitä. Mutta Siinä ekassa osassa sevis, että se ampuja ei voinut olla Marge eikä Jimbo, koska he näkyivät tapahtuma hetkellä kuvassa.  :-\

Vs: Jännittävin jakso
Vastaus #7 02.09.08 - 17:37
Cape Feare tai joku kauhujentalo. Cape Fearin (2. jakso, tuot. 5) tunnelma on juuri loistava, kun vielä Sideshow Bob on mukana niin loistava paketti, arvosana jaksolle olisi 9- (8,75)

Duffless

Vieras
Vs: Jännittävin jakso
Vastaus #8 19.10.08 - 16:04
Jännittävin jakso on omasta mielestäni "Kuka ampui johtajan?" episodit. Itse pidin tätä dekkarinomaista jaksoa todella jännittävänä. Kun katsoi ekan episodin ja alkoi miettimään, että kuka Burnsin ampui niin kyllä toista episodia oli jännittävä katsoa.

Olen samaa mieltä ostin ensin 6.tuotantokauden ja sitten piti ostaa seitsemäs ku halusin tietää kuka ampui johtajan,mut kyl mä oisin sen muutenki ostanu.  ;)

Vs: Jännittävin jakso
Vastaus #9 02.12.08 - 17:20
Kuka ampui johtajan ?  kaksi osaa ovat todella jännittäviä ja jotkut kauhujen talotkin on jännittäviä.  ;)

Bartnes

Vieras
Vs: Jännittävin jakso
Vastaus #10 17.01.09 - 23:33
varmaankin ne jaksot että kuka ampui Mr Burnsin.En oikein osannut arvella tai epäillä ketään ja se teki siitä jännittävän.

^Lisa^

Vieras
Vs: Jännittävin jakso
Vastaus #11 18.01.09 - 10:40
Eiköhän tuo Kuka ampui Mr.Burnsin ole jännittävin. Kaikki epäilevät kaikkia. Mutta en tosin olisi ikinä arvannut loppuratkaisua.  :)

Bartnes

Vieras
Vs: Jännittävin jakso
Vastaus #12 18.01.09 - 14:03
Löysin juuri eräältä tuotantokaudelta yhden hyvin jännittävän jakson.Se oli joku treehouse of horror.Jokatapauksessa se oli aika jännittävä kun simpsonit osti sellaisen kirotun talon joka oli rakennettu intiaanien hautausmaan päällee.Pidin jaksoa hyvin jännittävänä aikas hyvien tehosteiden takia.Oli se aika karmiva se talon äänikin.

Vs: Jännittävin jakso
Vastaus #13 18.01.09 - 15:56
Älkää unohtako Perjantai-illan aave - jaksoa!

Bartnes

Vieras
Vs: Jännittävin jakso
Vastaus #14 18.01.09 - 21:46
Älkää unohtako Perjantai-illan aave - jaksoa!

En muista kyseistä jaksoa.Mitä siinä oikein tapahtui?