Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Jännittävin jakso

<< < (2/21) > >>

Joulupukki X:

--- Lainaus käyttäjältä: sakke123 - 26.08.08 - 19:13 ---mikä teistä on simpsoneiden jännittävin jakso?
minusta 6 kaudessa ensimmäinen jakso bartin takaikkuna kun bart huomaa kun flanders murhaa vaimonsa. täytyy myöntää että kuka ampui johtajan 1-2 oli jännitäviä.

--- Lainaus päättyy ---

Infoksi vaan että jakson nimi oli sitten Bart of Darkness, ei ollu sitten muuta

 ;)

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: ilarimik - 27.08.08 - 19:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Joulupukki X - 26.08.08 - 22:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Duffman - 26.08.08 - 21:01 ---Jännittävin jakso on omasta mielestäni "Kuka ampui johtajan?" episodit. Itse pidin tätä dekkarinomaista jaksoa todella jännittävänä. Kun katsoi ekan episodin ja alkoi miettimään, että kuka Burnsin ampui niin kyllä toista episodia oli jännittävä katsoa.

--- Lainaus päättyy ---

Tuossa olen kyllä samaa mieltä Duffmanin kanssa, paitsi että minulleppa kävi niin että näin toisen episodin ennen ensinmäistä, niin että nääh. Olisi varmasti ollut toisinpäin jännittävä kokemus. Ehkäpä, ehkä ei ja se jää sitten minun osaltani salaisuudeksi.

--- Lainaus päättyy ---

Minäkin katsoin tuon toisen jakson ensimmäisenä mutta on ne varmaan jännittävimpiä jaksoja joita simpsoneissa on tullut. Alkaisin kyllä nauraa jos joku pistäisi että simpsoneidenlaulavaperhe olis jänni9n ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä se taitaa olla Kuka Ampui Johtajan? vie voiton, koska se eka osa loppui aika jännästi, kun alettiin epäillä joitakin henkilöitä. Mutta Siinä ekassa osassa sevis, että se ampuja ei voinut olla Marge eikä Jimbo, koska he näkyivät tapahtuma hetkellä kuvassa.  :-\

Kreach:
Cape Feare tai joku kauhujentalo. Cape Fearin (2. jakso, tuot. 5) tunnelma on juuri loistava, kun vielä Sideshow Bob on mukana niin loistava paketti, arvosana jaksolle olisi 9- (8,75)

Duffless:

--- Lainaus käyttäjältä: Duffman - 26.08.08 - 21:01 ---Jännittävin jakso on omasta mielestäni "Kuka ampui johtajan?" episodit. Itse pidin tätä dekkarinomaista jaksoa todella jännittävänä. Kun katsoi ekan episodin ja alkoi miettimään, että kuka Burnsin ampui niin kyllä toista episodia oli jännittävä katsoa.

--- Lainaus päättyy ---

Olen samaa mieltä ostin ensin 6.tuotantokauden ja sitten piti ostaa seitsemäs ku halusin tietää kuka ampui johtajan,mut kyl mä oisin sen muutenki ostanu.  ;)

Mustakaapu:
Kuka ampui johtajan ?  kaksi osaa ovat todella jännittäviä ja jotkut kauhujen talotkin on jännittäviä.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta