Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Jännittävin jakso

(1/21) > >>

sakke123:
mikä teistä on simpsoneiden jännittävin jakso?
minusta 6 kaudessa ensimmäinen jakso bartin takaikkuna kun bart huomaa kun flanders murhaa vaimonsa. täytyy myöntää että kuka ampui johtajan 1-2 oli jännitäviä.

Duffman:
Jännittävin jakso on omasta mielestäni "Kuka ampui johtajan?" episodit. Itse pidin tätä dekkarinomaista jaksoa todella jännittävänä. Kun katsoi ekan episodin ja alkoi miettimään, että kuka Burnsin ampui niin kyllä toista episodia oli jännittävä katsoa.

Joulupukki X:

--- Lainaus käyttäjältä: Duffman - 26.08.08 - 21:01 ---Jännittävin jakso on omasta mielestäni "Kuka ampui johtajan?" episodit. Itse pidin tätä dekkarinomaista jaksoa todella jännittävänä. Kun katsoi ekan episodin ja alkoi miettimään, että kuka Burnsin ampui niin kyllä toista episodia oli jännittävä katsoa.

--- Lainaus päättyy ---

Tuossa olen kyllä samaa mieltä Duffmanin kanssa, paitsi että minulleppa kävi niin että näin toisen episodin ennen ensinmäistä, niin että nääh. Olisi varmasti ollut toisinpäin jännittävä kokemus. Ehkäpä, ehkä ei ja se jää sitten minun osaltani salaisuudeksi.

ilarimik:

--- Lainaus käyttäjältä: Joulupukki X - 26.08.08 - 22:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Duffman - 26.08.08 - 21:01 ---Jännittävin jakso on omasta mielestäni "Kuka ampui johtajan?" episodit. Itse pidin tätä dekkarinomaista jaksoa todella jännittävänä. Kun katsoi ekan episodin ja alkoi miettimään, että kuka Burnsin ampui niin kyllä toista episodia oli jännittävä katsoa.

--- Lainaus päättyy ---

Tuossa olen kyllä samaa mieltä Duffmanin kanssa, paitsi että minulleppa kävi niin että näin toisen episodin ennen ensinmäistä, niin että nääh. Olisi varmasti ollut toisinpäin jännittävä kokemus. Ehkäpä, ehkä ei ja se jää sitten minun osaltani salaisuudeksi.

--- Lainaus päättyy ---

Minäkin katsoin tuon toisen jakson ensimmäisenä mutta on ne varmaan jännittävimpiä jaksoja joita simpsoneissa on tullut. Alkaisin kyllä nauraa jos joku pistäisi että simpsoneidenlaulavaperhe olis jänni9n ;D

Duffman:

--- Lainaus käyttäjältä: ilarimik - 27.08.08 - 19:51 ---Alkaisin kyllä nauraa jos joku pistäisi että simpsoneidenlaulavaperhe olis jänni9n ;D

--- Lainaus päättyy ---

No äläpä nyt. Olihan se aika jännä kun Snake meinasi ampua ne tohjoksi ;D. Vitsi vitsi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta