Kirjoittaja Aihe: Krusty the Clown  (Luettu 24939 kertaa)

Krusty the Clown
26.08.08 - 17:21
Minun mielestä Krusty on todella hyvä hahmo simpsoneissa ja ilman sitä simpsonit ei minun mielestäni pärjäisi. Mitä sinä olet mieltä? Kuvaile millainen Krusty sinun mielestäsi on. Ja mikä on lempi Krusty jaksosi.

Vs: Krusty the Clown
Vastaus #1 26.08.08 - 20:48
Itse pidän Krustya yhtenä legendaarisimpana Simpsonit hahmoja. Krustyn suusta tulee usein tosi hauskoja kommentteja, joille tulee naurettua.

Paras Krusty jakso.... hmmm, sanotaan nyt vaikka äkkiseltään Gabbo vai Krusty. Se nyt tällä hetkellä tuntuu parhaalta.

Vs: Krusty the Clown
Vastaus #2 27.08.08 - 17:25
Omasta mielestäni paras Krusty-jakso on Gabbo vai Krusty.

Vs: Krusty the Clown
Vastaus #3 27.08.08 - 18:47
Krustyn paras on kyllä:" Hey Hey Kids, It's Me, Krusty The Clown!" Krusty on itse lastenohjelman pelle, mutta on joskus vähän rivommallakin puolella, ja myös hänen ohjelmassaanhan on myös Tikku ja Takku. Paras jakso mielestäni Krustylla on Homie the Clown (Pelle Homer,) koska se vain on niin hyvä jakso, varsinkin ne kohdat kun tehdään "Pyörä temppu" joten tuota mieltä minä olen.

 :doh:

Vs: Krusty the Clown
Vastaus #4 27.08.08 - 19:47
Gabbo vai Krusty on hyvä jakso, mutta niitä Krusty jaksoja on niin paljon että ei niistä muista kaikkia. Sekin on ihan hyvä missä Krusty lavastaa kuolemansa.

Vs: Krusty the Clown
Vastaus #5 28.08.08 - 21:15
Paras on ihan selvästi Gabbo vai Krusty, koska Krustylla alkoi pitkä alamäki .    . ja sitten taas huipulle. Se paluu ohjelmä oli tosi hyvä. ;D
                                                                                                        .    .
                                                                                                       .    .
                                                                                                         .

Vs: Krusty the Clown
Vastaus #6 15.09.08 - 11:07
Krusty on itseni kohdalla aika vaihteleva hahmo. Välillä hahmo naurattaa useaan otteeseen ja toisinaan taas sitä ei edes jaksaisi katsoa ärsyttävän toistavuuden takia.

Krusty on kuitenkin hienosti luotu hahmo, jolla on hyvin koomisia piirteitä lastenohjelman juontajaksi. Pienoiset paheet, kuten alkoholi, uhkapelit yms. ovat jotenkin hyvän maun rajoissa onnistuttu sovittamaan Krustyn luonteeseen.

Hauskanen hahmo, joka ajoittain ottaa päähän ja pahasti.

Vs: Krusty the Clown
Vastaus #7 18.09.08 - 17:32
Luulisin, että jakso: Kamp Krusty. Ehkä sen takia, kun Homer ja Marge eivät mene hakemaan Barti ja Lisaa pois sieltä leiriltä. Sanoivat jotain tämän tapaista: "Kun olemme siellä, ne kumminkin haluavat jäädä" tai jotain tollasta ;D

Duffless

Vieras
Vs: Krusty the Clown
Vastaus #8 20.10.08 - 11:33
Kyllähän Krysty on aika legenda klovnina joka naurattaa lapsia ja on tienannut omaisuutensa kauppaamalla itseään. Juuri se onkin huvittavaa kun Krystystä on niin paljon erilaisia tuotteita esim. Krystyn vanupuikot ja Krystyn raskaustesti. Toinen aika huvittava on Krystyn tupakka(nikotiini) riippuvuus.
Viimeksi muokattu13.11.08 - 17:51 Kirjoittaja: Duffless

Vs: Krusty the Clown
Vastaus #9 31.12.08 - 09:00
Krusty on omasta mielestäni hyvä hahmo, koska Krusty on hauska, vitsailee melkein kaikesta. Paras Krusty jakso on: Gabbo vai Krusty.

Vs: Krusty the Clown
Vastaus #10 04.01.09 - 17:17
Krusty on hauska, koska se kauppaa vaa itteään. Siinä jaksos missä Homer meni klovinikouluun, niin Bartin huoneessa näky vaa Krusty tavaroita. On kyl Gabbo vai Krusty paras Krusty jakso.


Vs: Krusty the Clown
Vastaus #11 04.01.09 - 20:54
Musta Krusty on periaattessa vähän turha hahmo, koska se ei ainakaan mua oo pahemmin naurattanu ikinä Simpsoneissa. Toisaalta, niiku kaikilla hahmoilla, silläkin on hetkensä.
En jaksais ikinä kattoa jaksoja missä Krusty on pääosassa, koska mun mielestä Krusty on parempi pienissä rooleissa silloin tällöin.
Ne Krustyn semilaadukkaat lelut on hauskoja ;D

Bartnes

Vieras
Vs: Krusty the Clown
Vastaus #12 10.01.09 - 18:47
Krusty on mukava viihdyttäjä simpsoneissa. Paras krusty aiheinen jakso on se kun homer päättää ryhtyä klovnikouluun.Etenkin se kohta kun jakson lopussa Homer ja Krusty joutuvat ajamaan sellaisen renkaan läpi yhdessä mini pyörällä.Se on niin hyvä :D

ultimate-guy

Vieras
Vs: Krusty the Clown
Vastaus #13 20.03.09 - 09:47
krusty on hyvä koska aina tehdessään lasten ohjelmia hän on iloinen, mutta kun valot sammuvat, hän on  masentunut tupakkaa polttava, pe###.

Vs: Krusty the Clown
Vastaus #14 15.04.09 - 16:58
Krustyn paheet on alkoholi,uhkapelit ja ehkä myös aikuisviihde.
Jaksossa Homer ja roskakuskit Krustylla on joku p*rnolaatikko jonka se vie roskiin...
Ja hänen tavara on laadukasta. ;D