Kirjoittaja Aihe: Herb Powell -jaksot  (Luettu 13831 kertaa)

Herb Powell -jaksot
26.08.08 - 16:33
Onko Herb Powel jaksot teistä hyviä. Minusta ne ainakin ovat! Nimittäin ensimmäinen jakso jonka näin on se jakso jossa Homer lähtee etsimään kadonnutta veljeään ja löydettyään hänet Herb pyytää Homerin suunnittelemaan auton josta tulee todella surkea.

Vs: Herb Powell -jaksot
Vastaus #1 26.08.08 - 17:33
Ihan kohtalaisia.

Vs: Herb Powell -jaksot
Vastaus #2 26.08.08 - 18:53
musta ehkä joku kauhujentalo osa 11

Vs: Herb Powell -jaksot
Vastaus #3 26.08.08 - 20:52
Todella hyviä jaksoja on. Paras jakso missä Herb Powell on mukana, on Velipuolen Paluu. Pakko sanoa, että tuo jakso on todella hyvä.

Vs: Herb Powell -jaksot
Vastaus #4 26.08.08 - 22:37
Todella hyviä jaksoja on. Paras jakso missä Herb Powell on mukana, on Velipuolen Paluu. Pakko sanoa, että tuo jakso on todella hyvä.

Jälleen kerran, valitsin itsekin tuon jakson, koska se on niin huvittava. Eikös siinä hän keksinytkin sen vauvan "kielen" käännöskoneen? Ja sitten, sakke, en muista nähdeeni kauhujentalo 11 herbiä. En ole kyllä katsonut sitä pitkään aikaan, mutta kuitenkin ei vain välähdä.

Siis myönnän, että en ole varma tässä, koska en ole katsonut mitään Treehousea pitkään aikaan, mutta mielestäni asia on näin.
Kiitos, ja ilmoittakaa siis jos olen väärässä :doh:

Vs: Herb Powell -jaksot
Vastaus #5 27.08.08 - 17:35
Eikös siinä hän keksinytkin sen vauvan "kielen" käännöskoneen? Ja sitten, sakke, en muista nähdeeni kauhujentalo 11 herbiä.

Joo, oli tuo vauvan kielen käännöskone tuossa jaksossa. Itsekään en kyllä muista nähneeni Herbiä tuossa "Kauhujen Talo, osa 11" jaksossa.

Vs: Herb Powell -jaksot
Vastaus #6 27.08.08 - 19:39
Juu katoin sen juuri pari päivää sitten se on kyllä hyvä. Olisi kivaa tietää mitä Herbille sen jälkeen tapahtui?

Vs: Herb Powell -jaksot
Vastaus #7 31.08.08 - 09:04
Paras Herb Powell jakso on Velipuolen paluu, koska se Homerin iloiseksi, kun hän osti Homerille sen tuolin. ;)

Vs: Herb Powell -jaksot
Vastaus #8 01.09.08 - 14:01
En ole varma, mutta Herb Powell esiintyy vain kahdessa jaksossa (Velipuolen paluu ja Veriveljet)

Vs: Herb Powell -jaksot
Vastaus #9 19.09.08 - 12:11
Sanoisinpa että ihan kohtalaisia nuo jaksot ovat. Eivät parasta simpsonin tarjontaa, mutteivat lukeudu huonoimpien jaksojenkaan joukkoon. Se vauvan kielen käännöskone on ollut varmaan tästä kastista kaikista paras jakso. (-:

Duffless

Vieras
Vs: Herb Powell -jaksot
Vastaus #10 20.10.08 - 17:39
Mun mielestä ne on ihan kohtalaisia,ihan kiva välillä vaihtelua. Paras Herb Powell jakso on se kun Herb antaa Homerille luvan kehittää se uusi auto ja katastrofihan siitä tulee.

Vs: Herb Powell -jaksot
Vastaus #11 21.10.08 - 15:35
Olen nähnyt molemmat jaksot mutta ne eivät kyllä ole olleet parhaimpia jaksoja. Se jakso oli parempi kun Herb keksii sen vauvan puhumiskääntökoneen. Se on hauska! ::)

Vs: Herb Powell -jaksot
Vastaus #12 24.12.08 - 15:23
Olen nähnyt molemmat jaksot, jossa Herb Powell esiintyy. Ainakin ensimmäinen Herb-jakso oli hyvä. Parempi kuin kolmannella kaudella oleva.

Vs: Herb Powell -jaksot
Vastaus #13 30.01.09 - 19:59
En ole nähnyt ainuttakaan Herb Powell jaksoa, mutta voisiko joku kertoa
millä tuottiksella olisi edes yksi jakso?

Toisella ja kolmannella tuotantokaudella Herbert pyörii.

Vs: Herb Powell -jaksot
Vastaus #14 31.01.09 - 12:40
Naurua ja itkuahan niistä jaksoista tulee, mutta ei ne minun mielestäni ole mistään parhaimmasta päästä. Mutta ihan mukavaa vaihtelua kun Sarja keskittyy useimmiten Homeriin ja Bartiin