Kirjoittaja Aihe: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?  (Luettu 39421 kertaa)

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #30 01.08.09 - 20:12
Minulla ei ollut mitään tekemistä.Sitten aloin selata kanavia.Sattumoisin subilta tuli simpsonit.Homer sanoi silloin sattumalta :doh:ja minä räjähdin nauruun.Olen jäänyt koukkuun.

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #31 08.08.09 - 23:24
Katselin joskus aivan pienenä Simpsoneita televisiosta, sen kautta opinkin lukemaan kun yritin kovasti lukea niitä tekstejä.
Eikä siinä kaikki, tietenkin jäin koukkuun koko sarjaan. 8)

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #32 26.08.09 - 09:13
En nyt kovin tarkasti muista, mutta kai joskus ei ollu mitään tekemistä niin avasin toosan ja katoin outoja keltaihoisia ihmisiä.

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #33 09.10.09 - 23:22
Heh, taidan olla aika kalkkis tällä foorumilla. Millonkas Simpsoneita alettiin lähettää Suomessa? Joskus 90-luvun alussa, jolloin olin jo hieman toisella kymmenellä. Eli olen katsonut legendaarisesta alusta asti! Se oli sitä aikaa kun maalla ei näkynyt "kolmonen" (eli maikkari) vielä, kun se oli vasta irtaantunut omaksi kanavakseen. Naapurissa se kuitenkin näkyi ja kun kuultiin että uus piirrossarja alkaa, niin keräännyttiin naapurin lasten kanssa telkkarin ympärille. Sarja ei ehkä ollut ihan sellainen kuin olin odottanut, ekat jaksot oli jotenkin "lapsellisia", koskettavia ja opettavaisia. Silti Simpsoneita tuli katsottua aina ja nauhoitettuakin. Teininä ne vitsitkin rupes aukeemaan ihan eri tavalla, ja kun englaninkielentaitokin oli karttunut, niin analysoitiin kaverin kanssa vitsien suomennoksia. Jossain vaiheessa, parikymppisenä, Simpsonit jäi katsomatta, alkoi olemaan muuta tekemistä ja jutut hieman liian korkealentoisia. Nyt huomaan kuitenkin omistavani kaikki Suomessa toistaiseksi ilmestyneet tuotantokausi-DVD:t ja iltojen parasta viihdettä (silloin tällöin) on Simpsonien katselu. Olen tuon ikälopun miehenikin tähän paheeseen opettanut ja hänkin on täysin hurahtanut sarjaan, vaikka ei ollut iänkuunpäivänä yhtään jaksoa katsonut! Simpsonithan ei ole koskaan ollut mikään varsinainen lastenohjelma, vaan koko perheen sarja (siis ei mitään "Tao-Tao":a vaan "Tyttökullat").

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #34 09.10.09 - 23:32
Aloin katsomaan Simpsoneita varsinaisesti 7 vuotiaana silloin en tajunnut vitseistä paljon mitään pidin sarjaa silti hyvänä.
Myehemmin samana vuonna aloin fanittamaan Simpsoneita.

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #35 10.10.09 - 10:34
Heh, taidan olla aika kalkkis tällä foorumilla. Millonkas Simpsoneita alettiin lähettää Suomessa? Joskus 90-luvun alussa, jolloin olin jo hieman toisella kymmenellä. Eli olen katsonut legendaarisesta alusta asti! Se oli sitä aikaa kun maalla ei näkynyt "kolmonen" (eli maikkari) vielä, kun se oli vasta irtaantunut omaksi kanavakseen. Naapurissa se kuitenkin näkyi ja kun kuultiin että uus piirrossarja alkaa, niin keräännyttiin naapurin lasten kanssa telkkarin ympärille. Sarja ei ehkä ollut ihan sellainen kuin olin odottanut, ekat jaksot oli jotenkin "lapsellisia", koskettavia ja opettavaisia. Silti Simpsoneita tuli katsottua aina ja nauhoitettuakin. Teininä ne vitsitkin rupes aukeemaan ihan eri tavalla, ja kun englaninkielentaitokin oli karttunut, niin analysoitiin kaverin kanssa vitsien suomennoksia. Jossain vaiheessa, parikymppisenä, Simpsonit jäi katsomatta, alkoi olemaan muuta tekemistä ja jutut hieman liian korkealentoisia. Nyt huomaan kuitenkin omistavani kaikki Suomessa toistaiseksi ilmestyneet tuotantokausi-DVD:t ja iltojen parasta viihdettä (silloin tällöin) on Simpsonien katselu. Olen tuon ikälopun miehenikin tähän paheeseen opettanut ja hänkin on täysin hurahtanut sarjaan, vaikka ei ollut iänkuunpäivänä yhtään jaksoa katsonut! Simpsonithan ei ole koskaan ollut mikään varsinainen lastenohjelma, vaan koko perheen sarja (siis ei mitään "Tao-Tao":a vaan "Tyttökullat").

Kiva saada palstalle lisää pitkän linjan faneja! Toivottavasti viihdyt.

Noista Simpsonien suomennoksista on muuten artikkeli Simpsonit.orgissa, jos kiinnostaa lukaista.

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #36 26.10.09 - 19:55
mulla taas kävi näin... oltiin menossa kamujen kanssa leffaan ja poikettiin mäkkäris sieltä ruudusta näkyi simpsonit innostuin niistä hullun lailla nyt omistan tuotantokaudet 1-12

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #37 01.11.09 - 10:40
Iskäni oli nauhoittanut ensimmäisiä jaksoja VHS:lle, joita sitten katselin tuossa kahdeksanvuotiaana. Ja koukussa olin, lopullisesti.  ;D

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #38 21.11.09 - 06:22
En muista tarkkaan, mutta monta vuotta sitten se kuiteskin alkoi. Nuorempi siskoistani avasi TV:n ja juuri Simpsonit oli menossa. Mä tykästyin niihin heti ja tässä ollaan, enkä toivottavasti kyllästy niihin koskaan.
Viimeksi muokattu27.11.09 - 11:42 Kirjoittaja: Vince_Simpson

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #39 26.11.09 - 13:21
Katsoin ensinmäisenkerran simpsoneita joskus neljä vuotiaana tai en katsonut vilkaisin vain joskus jos sitä tuli saatoin katsoakkin hetken.
Ekan kerran katsoin Simpsoneita kun olin 7 joku kaveri oli katsonut sarjaa ja piti siitä joten päätin sinä samaisena iltana klo 8.30 kääntää subille. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä pidin sarjasta heti. Ja nyt muutaman vuoden jälkeen pidän edelleen.

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #40 01.01.10 - 20:27
Varmaan kanavia selasin ja ajattelinkin ajankuluksi katsoa hetken Simpsoneita. Se oli menoa sitten...

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #41 26.01.10 - 18:24
Ömh ja tänku muistaisin.
Oon katellu simpsoneit apout koko ikäni. :-D

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #42 26.02.10 - 04:53
Ehkä joskus 1996-1997 tienoilla tuli ohimennen katsottua muutama jakso aina sunnuntaisin, koska isäni on seurannut sarjaa lähestulkoon alusta lähtien. Jäin vasta myöhemmin koukkuun kun aloin ymmärtää sarjasta enemmän kuin piirrospuolen.

Muutaman maikkarin Simpsonit-maratonin, oheistuotteiden ja "best of" VHS:ien jälkeen olen katsonut lähestulkoon kaikki jaksot ja voisin vaikka väittää itseäni faniksikin.

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #43 26.02.10 - 09:52
Itse on tultu Simpsoneita katottua jo vauvasta asti, kiitos isoveljeni joka nauhoitti noita ihan ensimmäisiä jaksoja videokaseteille. Mutta varsinainen kiinnostukseni alkoi vasta joskus tuossa vuosituhannen vaihteessa, vaikka ihan sellainen kiinnostus ei ollutkaan että olisin kutsunut itseäni faniksi. Vaikka nykyään kiinnostukseni on jo suurentunut, en voi silti vieläkään kutsua itseäni faniksi, enkä usko että tulen joskus edes kutsumaan.

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #44 28.02.10 - 09:15
ˌ
Viimeksi muokattu12.10.18 - 05:36 Kirjoittaja: Aksu Simpson