Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen
Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
EvilHomer:
No.. mutsi katseli välillä kun olin joku 8 vuotias. Kun olin 10 vuotias, ja olimme kesällä mökillä, serkkuni avasi tv:n ja sieltä tuli se kolmannen tuotantokauden jakso jossa Milhouse rakastu johonki tyttöön. Silloin jäin koukkun. Serkullani oli simpsons dvdeitä, joita hän lainasi minulle. myöhemmin sain mutsilta lahjaksi kolmannen tuotantokauden. Olen nyt 11 ja minulla on tuotantokaudet 1-11 ja muita dvdeitä, jekä paljon paljon muita tuotteita. Olen nyt fani. ;)
Pikkuhippi:
No,kavereilla ku olin,nii kaverit halus kattoo Simpsoneita.Mietin,mitä ne Simpsonit oli.Katottii pari jaksoo ja kiinnostuin.Sit kysyin kavereilta,millon Simpsonit tulee telkkarista.Ja ne sano,et puol kasilt tai puol ysilt.Katottii äidin kaa,millon ne tulee.Ne sit tuli puol ysiltä.Sit aloin kattoo Simpsoneita,joka ilta.
Astralberry:
Ensimmäinen ajatus keskustelun avatessani oli, että: "Muistan sen kuin eilisen." Mutta enpäs sitten muistanutkaan. Muistan kuitenkin sen, että sellaisena 7/8-vuotiaana taaperona tulin siskolta kysymään läksyä matematiikan läksyjen kanssa ja hän sattui katselemaan Simpsoneita. Minua jotenkin kiehtoi keltaiset hahmot ja siksi jäin katselemaan sitten siskoni kanssa jakson loppuun asti. Vielä tuolloin en kuitenkaan alkanut Simpsoneita seuraamaan, vaan vasta kolmannella luokalla muodostui Simpsoneista eräs suosikkiohjelmistani ja tässähän sitä nyt ollaan.
Kirjahyllystä löytyy Jouni Paakkisen Keltaisen perheen kaksi vuosikymmentä-kirja ja kuusi sarjakuvakirjaa. Kaikki tähän asti ilmestyneet kaudet on katsottu. 21-kautta seurailen netin kautta.
LMS:
Olin kai kahdeksan/seitsemän vuotta ja iskä ja äiti katto Frendejä. No sen jälkeen kun Frendit loppu niin Simpsonit alko ja telkku oli jääny päälle. No mä meen silleen "hei, en tiennykkää et näin myöhään tulee lastenohjelmia". Kyllä sitten tajusin et se ei ollu mikään lastenohjelma:D
Mr. X:
Olin muistaakseni noin 6 tai 7 vuotias alkaessani seurata Simpsoneita. En kovin tarkasti muista mitään yksityiskohtia, mutta noihin aikoihin aloin jo hieman erkaantua Pokémonista ja muista pienempien lasten piirretyistä. :) Eli jonain kauniina päivänä satuin vilkaisemaan Simpsoneita TV:stä, ja minuakin tietysti kiehtoi hahmojen keltainen ihonväri ja muutenkin hauska ulkonäkö.
Mulla on edelleen tallella valokuva noilta ajoilta, jossa olen jouluaattona avaamassa lahjoja. Taustalla on TV päällä ja siellähän pyörii tietysti Simpsonit. :)
Vuosia myöhemmin törmäsin kaupassa Simpsons-bokseihin, ja sattumanvaraisesti päädyin ostamaan 4. kauden. Siitä lähtien se on aina ollut lempikauteni.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta