Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen
Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Dukemukamas:
Pikkuskidinä pidin sitä sontana. Mutta sit jostai syyst ala-asteella ehkä 3-5luokalla kaveritkin puhu siitä, niin aloin seurata tarkemmin kun mielenkiinto heräs.
Bartnes:
Joskus pienenä kattelin ja tykkäsin.Nyt vasta olen isompana ruvennut tykkään enemmän jopa niinkin paljon että olen simpson fani.Johtuen hauskasta huumorista :D
Hepsuli:
Taisi olla siinä 8-vuotiaana, kun aloin oikein kunnolla Simpsoneita katsomaan. Ennen sitä olin joskus saattanut vilkaista kun äiti tai isä oli pysähtynyt kanavalle. Noin 9-vuotiaana aloin jo ymmärtää vitsejä joita ohjelmassa oli. Täytyy sanoa,että hyvä englannin taitoni on osittain Simpsoneiden ansiota. Niitä katsoessa painui hyvin mieleen jotain perussanoja ;)
Superman:
Enoni "opetti" minut katsomaan simpsoneita :D Hullaannuin niihin, ja omistan nyt kaikki suomeen tulleet tuotantokaudet + elokuvan.
Äiti on ottanut musta kuvan kun olin 4-5 vuotias ja pidän Bart pehmolelua sylissä :D
Monorail:
No, katsoin sitä pienenä epäsäännöllisesti mutta kun aloin kasvamaan niin aloin katsomaan niitä joka päivä. Ei sen ihmeellisempää ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta