Kirjoittaja Aihe: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?  (Luettu 39351 kertaa)

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #15 19.12.08 - 18:49
Aloin katsomaan iha pennusta asti vaikken ymmärtänykkään kaikkea mitä siinä sanottiin , mutta ajan myötä alkoi vitsitkin ymmärtämään  ;).

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #16 29.12.08 - 15:16
Hyvä kysymys muuten. Rupesin tossa sitä juuri miettimään. Sain tuloksen, että isäni on katsnut simpsoneita, ja minä olen aina ollut mukana katselemassa. simpsonien kanssa opin jonkin verran myös lukemaan, sekä ymmärtämään englantia! :laugh:

^Lisa^

Vieras
Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #17 29.12.08 - 21:23
Taisin olla kolmannella luokalla koulussa ja kuulin vain, kun jotkut pojat puhu jostain simpsoneista. Kysyin asiasta yhdeltä ystävältäni joka on ihan fanaattinen simpsoni fani ja hän kertoi simpsonien olevan tv-sarja. Kotona selasin tv-lehteä ja sieltä silmääni osui simpsonit 19.30 (ne tuli silloin joskus aina 19.30) ja päätin kattoo. Jakso minkä ekana näin taisi olla 7 kaudelta jakso nimeltään Summer of 4 Ft. 2  :)

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #18 01.01.09 - 16:24
Aloin katsomaan Simpsoneita, kun veljeni katsoi niitä aina. Meni vielä vähän aikaa, ennenkuin tajusin vitsit Simpsoneissa.

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #19 03.01.09 - 08:28
Katoin joskus 6 vuotta sitten simpsoneita, mutta en osannut lukea hyvi. Sitte ku osasin lukea hyvi ni jatkoin simpsoneide kattelua   :D.

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #20 04.01.09 - 14:03
Pikkuskidinä pidin sitä sontana. Mutta sit jostai syyst ala-asteella ehkä 3-5luokalla kaveritkin puhu siitä, niin aloin seurata tarkemmin kun mielenkiinto heräs.

Bartnes

Vieras
Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #21 11.01.09 - 21:35
Joskus pienenä kattelin ja tykkäsin.Nyt vasta olen isompana ruvennut tykkään enemmän jopa niinkin paljon että olen simpson fani.Johtuen hauskasta huumorista :D
Viimeksi muokattu11.01.09 - 21:37 Kirjoittaja: Bartnes

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #22 24.01.09 - 21:07
Taisi olla siinä 8-vuotiaana, kun aloin oikein kunnolla Simpsoneita katsomaan. Ennen sitä olin joskus saattanut vilkaista kun äiti tai isä oli pysähtynyt kanavalle. Noin 9-vuotiaana aloin jo ymmärtää vitsejä joita ohjelmassa oli. Täytyy sanoa,että hyvä englannin taitoni on osittain Simpsoneiden ansiota. Niitä katsoessa painui hyvin mieleen jotain perussanoja ;)

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #23 22.02.09 - 13:03
Enoni "opetti" minut katsomaan simpsoneita :D Hullaannuin niihin, ja omistan nyt kaikki suomeen tulleet tuotantokaudet + elokuvan.
Äiti on ottanut musta kuvan kun olin 4-5 vuotias ja pidän Bart pehmolelua sylissä :D
Viimeksi muokattu22.02.09 - 14:08 Kirjoittaja: Superman

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #24 03.03.09 - 14:19
No, katsoin sitä pienenä epäsäännöllisesti mutta kun aloin kasvamaan niin aloin katsomaan niitä joka päivä. Ei sen ihmeellisempää ;D

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #25 28.03.09 - 00:48
Aloin katselemaan Simpsoneita 90-luvun puolivälin tienoilla tai ehkä hieman aiemminkin. Olin tuolloin ala-asteikäinen. Silloin en ymmärtänyt kaikkia vitsejä, mutta yläasteella huomasin miten hupaisalla tavalla heitetään läppää länsimaisesta (enimmäkseen amerikkalaisesta) kulttuurista.

ultimate-guy

Vieras
Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #26 28.03.09 - 11:04
Mistäpä muualta kuin googlestakaan? :)

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #27 31.03.09 - 21:22
Mistäpä muualta kuin googlestakaan? :)
Googletit ja sillä löysit Simpsonit? Ok...

Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vieras
Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #28 18.04.09 - 17:22
Aikas monta vuotta sitten aloitin, mutta en osaa sanoa tarkkaa vuotta. Aluksi katsoin aina silloin tällöin
Simpsoneita kun tuli telkasta. Sitten yksi tuttu alkoi ostaa tuotantokausia ja sitten alettiin niitä hänen kanssa katsella
yhessä ja sitten innostuin itsekkin ja aloin katsomaan Simpsoneita säännöllisesti telkasta ja ostamaan tuotantokausia enkä ole
katunut vielä sitä, että joskus aikoinani jäin koukkuun Simpsoneihin ;D

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #29 19.04.09 - 00:27
-04 Vilkaus jotain jaksoa ja nyt edelleen katon.=)