Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen
Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Jaabok:
Katselin joskus pienenä setäni kanssa niitä ja katselen vieläkin...
Duffless:
Simpsonit löysin jo ennen kuin opin lukemaan. En osannut lukea,mutta katsoin niitä usein. Sitten kun opin lukemaan niin vielä useimmin.Pari vuotta sitten opin ymmärtämään Simpsoneiden vitsit yms. ja katsominen sai uuden merkityksen.
Laululintu:
Mä oon aina ollu semmonen semifani joka tutkaili telkkarista satunnaisia jaksoja. Pari vuotta sitten kolahti vasta kunnolla tää villitys ja heti oli pakko alkaa hankkimaan bokseja. Ite oon kattonut vaan noi kaudet järjestyksessä eli en ole kauheen pitkälle päässyt. Pitää varmaan koneelta alkaa tutkailemaan ton kauden 11jälkeen mitä sieltä löytyy :)
Jaabok:
--- Lainaus käyttäjältä: sideshow mel - 19.10.08 - 22:15 ---Ensin luulin,että mr. Burns on joku vampyyri jota kaikki pelkää,mutta sitten kun katsoin enemmän ymmärsin ,että niin ei ole.
--- Lainaus päättyy ---
ymmärän! se oli muistaakseni joku kauhu jakso jossa Mr.Burns oli vampyyri ja sitten se muutti kaikki muutkin... kai...
WICE-:
Itse pienempänä kattelin aina milloin mitäkin kanavaa, ja jos Simpsonit osui kohdalle niin sitten kyllä täytyi jakso loppuun katsoa. Harmillista oli vain se, että en joko tajunnut tai osannut ottaa selvää että milloin sarja tulee joten katsominen jäi vähäiseksi. Myöhemmin kun sukulaiset ketkä nyt milloinkin puhui hyvistä kohtauksista Simpsoneissa niin kiinnostus heräsi uudelleen, ja tässä sitä nyt ollaan :p.
Itelläin on 9-10 tuotantokauden DVD -boksit.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta