Kirjoittaja Aihe: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?  (Luettu 39386 kertaa)

Elikkäs, voit kertoa tarinan miten päädyit katsomaan Simpsoneita.

Oma tarinani:

Ei minulla ole varsinaista tarinaa, mutta katsoin jo silloin pentuna, kun en osannut lukemaan. Myöhemmin, kun opin lukemaan kiinnoistuin enemmän. Nyt omistan 8 tuotantokautta.
Viimeksi muokattu28.08.08 - 19:24 Kirjoittaja: Dillehard

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #1 21.08.08 - 16:57
No itsellä kaikki alkoi siitä kun avasin telkkarin ja aloin katsomaan Simpsoneita. Pidin jaksosta niin paljon, että piti katsoa lisää Simpsoneita, ja tässä sitä nyt ollaan.
Viimeksi muokattu12.01.09 - 15:36 Kirjoittaja: Duffman

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #2 21.08.08 - 17:10
Hey! I'm Jarnoman. This is my Simpsons (Scarred) Storie. No, kerran selasin TV kanavia, koska TV:stä ei tullut mitään sitten pysähdyi SubTV:een kohdalle ja sieltä tuli Simpsonit. No, kun katoin sitä niin jäin koukkuun. Loppu.  :o

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #3 21.08.08 - 20:20
Hey! I'm Jarnoman. This is my Simpsons (Scarred) Storie. No, kerran selasin TV kanavia, koska TV:stä ei tullut mitään sitten pysähdyi SubTV:een kohdalle ja sieltä tuli Simpsonit. No, kun katoin sitä niin jäin koukkuun. Loppu.  :o
Taidat olla luolassa kasvanu jos vasta siihen aikaan Simpsoneihin tutustuit ku Subilla alettiin näyttämään. Simpsoneistahan kuulee ja näkee kaikenlaista vaikkei seuraiskaan. :o

Oma stoorini:
Taisi olla vuosi -99 kun ihan intensiivisesti ekaa kertaa katsoin. En vielä kuitenkaan kaikkia tekstejä niin pienenä ymmärtäny, viisvuotias ku olin(vasta opin lukemaan samana vuonna)
Viimeksi muokattu21.08.08 - 20:24 Kirjoittaja: Patentti

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #4 21.08.08 - 20:43
Hey! I'm Jarnoman. This is my Simpsons (Scarred) Storie. No, kerran selasin TV kanavia, koska TV:stä ei tullut mitään sitten pysähdyi SubTV:een kohdalle ja sieltä tuli Simpsonit. No, kun katoin sitä niin jäin koukkuun. Loppu.  :o
Taidat olla luolassa kasvanu jos vasta siihen aikaan Simpsoneihin tutustuit ku Subilla alettiin näyttämään. Simpsoneistahan kuulee ja näkee kaikenlaista vaikkei seuraiskaan. :o
Kyllä mä olin katsonut jo ennen kuin olin jäänyt koukkuun, koska Mun isoveli katsoi sitä aika usein. Ja silloin en vielä pitänyt Simpsoneista vaan joistakin Muumeista ja Nalle Puhista.  :doh:

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #5 22.08.08 - 16:37
Joskus pentuna kattelin veljen kanssa Simpsoneita ja sitten kun rupesin kasvamaan niin sitä rupes ymmärtämään paremmin niitä vitsejä kun rupes lukeminen taittumaan paremmin.

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #6 23.08.08 - 18:49
En mie muista? Kaipi varmaa joku kymmenen vuotiaana ystävät alko hokemaan Simpsoneista, että kuinka hyvä sarja se onkaan. Sitten päätin katsoa yhden jakson ja vieläkin mukana ollaan.

 :doh:

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #7 24.08.08 - 17:32
Kun olin kaverilla niin avattiin tv ku ei ollu muuta tekemistä ni katottiin simpsoneita ja jäin heti koukkuun :laugh:                                                                                                          :doh:

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #8 26.08.08 - 14:08
Joskus kai sitä jäi pienempänä televisiota töllöttämään ja naureskeli simpsoneilla vaikkei tuskin vitsejä silloin niin täysin tajunnut. Animaatio tyylisyys oli varmasti yksi tekijä miksi silloin jo katsoin simpsoneita useinkin. Jossain vaiheessa innostus hieman katosi ja tuli katsottua silloin tällöin.

Tuossa parisen vuotta sitten, poikaystäväni veli innosti taas uudelleen fanittamaan simpsoneita enemmän. Hänen kanssaa on hauska puhua simpsoneista, kun kaveri tietää niistä yhtä paljon kuin minäkin.

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #9 27.08.08 - 20:00
Mä katoin ekan jakson joskus...ööö...en muista no 2000-2006 vuosien varrella. Se alkoi siitä kun näin jossain lehdessä simpsoni pelin kuvan ja ajattelin sitten tutustua siihen enemmän peli oli hit and run jonka ostin heti. No kuitenkin katsoin ensimmäisen simpsoni jakson ja nauhotin sen ja se jakso oli se jossa Homer etsi velipuoltaan. ja katsoin sen nauhalta uudestaan ja uudestaan ja odotin seuraavan viikon jaksoa ja siitä se sitten lähti!

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #10 12.10.08 - 12:27
Katselin joskus pienenä setäni kanssa niitä ja katselen vieläkin...
Viimeksi muokattu23.10.08 - 16:30 Kirjoittaja: Jaabok

Duffless

Vieras
Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #11 18.10.08 - 19:45
Simpsonit löysin jo ennen kuin opin lukemaan. En osannut lukea,mutta katsoin niitä usein. Sitten kun opin lukemaan niin vielä useimmin.Pari vuotta sitten opin ymmärtämään Simpsoneiden vitsit yms. ja katsominen sai uuden merkityksen.

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #12 22.10.08 - 00:46
Mä oon aina ollu semmonen semifani joka tutkaili telkkarista satunnaisia jaksoja. Pari vuotta sitten kolahti vasta kunnolla tää villitys ja heti oli pakko alkaa hankkimaan bokseja. Ite oon kattonut vaan noi kaudet järjestyksessä eli en ole kauheen pitkälle päässyt. Pitää varmaan koneelta alkaa tutkailemaan ton kauden 11jälkeen mitä sieltä löytyy :)

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #13 23.10.08 - 16:32
Ensin luulin,että mr. Burns on joku vampyyri jota kaikki pelkää,mutta sitten kun katsoin enemmän ymmärsin ,että niin ei ole.

ymmärän! se oli muistaakseni joku kauhu jakso jossa Mr.Burns oli vampyyri ja sitten se muutti kaikki muutkin... kai...

Vs: Miten löysit tiesi Simpsonien maailmaan?
Vastaus #14 24.10.08 - 23:56
Itse pienempänä kattelin aina milloin mitäkin kanavaa, ja jos Simpsonit osui kohdalle niin sitten kyllä täytyi jakso loppuun katsoa. Harmillista oli vain se, että en joko tajunnut tai osannut ottaa selvää että milloin sarja tulee  joten katsominen jäi vähäiseksi. Myöhemmin kun sukulaiset ketkä nyt milloinkin puhui hyvistä kohtauksista Simpsoneissa niin kiinnostus heräsi uudelleen, ja tässä sitä nyt ollaan :p.

Itelläin on 9-10 tuotantokauden DVD -boksit.