Minusta se oli yhdessä jaksossa, vähät välitän, mikä nimi, tai tuotantokausi, kun se Bartin uusi luokkalainen, joka oli Skinnerin ja Chalmersin vakooja, sanoi Krabappelista jonkun “Crab apple”-pilan (Crab = poimia, ottaa tms.). Sanoi muka jotain, että “kyllästyitkö poimijan odottamisessa” tai sellaista. En kyllä muista yhtään jaksoa, jossa joku olisi sanonut “Crap apple”, (Crap = paska) Milhouse SAATTOI joskus mainita sen yhdessä jaksossa. Mutta en enää puhu tästä, tai poikkean ihan aiheesta. =D
Maggie on muuten teininä aika erilainen...
Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 13.01.11 - 09:14 Olen myös huomannut, että hän ei silloinkaan puhu mitään. Lisan häät -jaksossa tuli kyllä joku este. "Maggie, älä puhu ruoka suussa". Tosin alussa hän oli puhelimessa aika kauan.Homerhan sanoi siinä jotain, että "lakkaako hän ikinä puhumasta?"
Olen myös huomannut, että hän ei silloinkaan puhu mitään. Lisan häät -jaksossa tuli kyllä joku este. "Maggie, älä puhu ruoka suussa". Tosin alussa hän oli puhelimessa aika kauan.
olenkohan ainoa, joka on yksinkertaisesti rakastunut Lennyyn? Lennyhän on vain sivuhahmo, eikä hänelle ole juurikaan omistettu varsinaisia juonia, mutta kun melkein joka jaksossa tulee huomattua, että Lenny vilahtaa, onhan se aika hauskaa.aikaisemmin kirjoitin, että lempihahmoni olisi Maggie, mutta nyt Lenny on vienyt ykkössijan
Lainaus käyttäjältä: JustACat - 29.12.11 - 16:24olenkohan ainoa, joka on yksinkertaisesti rakastunut Lennyyn? Lennyhän on vain sivuhahmo, eikä hänelle ole juurikaan omistettu varsinaisia juonia, mutta kun melkein joka jaksossa tulee huomattua, että Lenny vilahtaa, onhan se aika hauskaa.aikaisemmin kirjoitin, että lempihahmoni olisi Maggie, mutta nyt Lenny on vienyt ykkössijan Mulla tuli nyt Lennystä mieleen kohtaus jossa Homer onnistuu "yllätyspurkista" saamaan jousen Lennyn ja Moen silmään. Mukavasti tuota kohtauksesta pystyy tuntemaan sen kivun mitä aiheuttaa kun jousi ja silmä pomppii silmäkuopasta ja kun vielä jouset sotkeentuu keskenään..Itse en osaa nyt lempihahmoa sanoa. Jotenkin tuntuu että viimeaikoina se on Moe, baarimikko jota naiset vihaavat niin juttujen kuin pärstän perusteella, jolla kummiskin on oma romanttinen puolensa..Mutta on Lennykin hyvä sivuhahmo. Saisi olla hieman enemmän pääosassa.