Kirjoittaja Aihe: Lempihahmosi  (Luettu 172790 kertaa)

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #180 18.08.10 - 17:55
Minusta se oli yhdessä jaksossa, vähät välitän, mikä nimi, tai tuotantokausi, kun se Bartin uusi luokkalainen, joka oli Skinnerin ja Chalmersin vakooja, sanoi Krabappelista jonkun “Crab apple”-pilan (Crab = poimia, ottaa tms.). Sanoi muka jotain, että “kyllästyitkö poimijan odottamisessa” tai sellaista. En kyllä muista yhtään jaksoa, jossa joku olisi sanonut “Crap apple”, (Crap = paska) Milhouse SAATTOI joskus mainita sen yhdessä jaksossa. Mutta en enää puhu tästä, tai poikkean ihan aiheesta. =D

Jakso jossa Bartin luokalle tuli se ''vasikka'', niin siinä jaksossahan: ''Hey Crabapple, you sound like a CRAP APPLE...'' Ja, vasikasta  puheen ollen muistaakseni seuraavassa jaksossa Bart yritti pelastaa lehmää...

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #181 23.10.10 - 23:44
Hassu juttu, ennen mä olen tykännyt eniten Bartista, mutta nyt mä olen alkanut fanittamaan Homeria. Siinä sitten on mainio hahmo, jolla ei ole koskaan ole tylsää. Mutta ei Bartkaan on huono ole, hän on heti on Homerin jälkeen.

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #182 22.11.10 - 18:59
Musta kaikki hahmot on parhaita mut on jonkut lempihahmot niit ei lempihahmoja esim. Lisa, Sideshow Mel, Cecil ym. en oikein osaa perustella misk en pidä niistä ne on joskus hyviä ja joskus en voi sietää niit.
MUT mun lempparit on kyl BART ja SIDESHOW BOB
Bart sillä se on ollut aina mul leppari siitä asti ku oon kattonut simpsoneita se on vai paras 8D
JA sit Bob, se ihan ääni ja varsinkin se lauluääni, ja mitäs muuta...hienostunut puhetapa, mielipuolisuus ja se harava astumis temput xDD

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #183 03.01.11 - 15:22
Maggie, ehdottomasti Maggie :)
Sympaattinen tutin imijä vailla erityisiä luonteenpiirteitä.

Maggie on muuten teininä aika erilainen...

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #184 13.01.11 - 09:14
Maggie on muuten teininä aika erilainen...
Niin onkin, aika lailla juntimpi tai rähjäisempi, ja ilmeisesti kovis. Olen myös huomannut, että hän ei silloinkaan puhu mitään. Lisan häät -jaksossa tuli kyllä joku este. "Maggie, älä puhu ruoka suussa". Tosin alussa hän oli puhelimessa aika kauan.

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #185 14.01.11 - 15:44
Olen myös huomannut, että hän ei silloinkaan puhu mitään. Lisan häät -jaksossa tuli kyllä joku este. "Maggie, älä puhu ruoka suussa". Tosin alussa hän oli puhelimessa aika kauan.

Homerhan sanoi siinä jotain, että "lakkaako hän ikinä puhumasta?"  :)

Se oli todella hauskaa, kun joku aina esti häntä sanomasta mitään. Kuten itse häissähän hänen juuri aloittaessan laulun Lisa tulee huutaen ja siis keskeyttää. Olisi todella mukavaa kuulla, miltä Maggie kuulostaa teininä :)

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #186 05.03.11 - 14:26
Mun lempihahmo on Sideshow Bob,Bart Simpson tai Homer Simpson. Shut up Flanders.

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #187 27.03.11 - 10:01
Lempihahmoihin kuuluu ainakin:

Bart Simpson
Pidän Bartilla kaikista hauskista tempauksista ja puhetyylistä.

Homer Simpson 
Yksinkertainen ja tyhmä Homer.  :doh:

Barney Gumble
On vaan niin persoonallinen ja naurettava. Äänikin on aivan mahtava!  :D


Vs: Lempihahmosi
Vastaus #188 27.03.11 - 12:28
No ykkösenä on ehdottomasti Sideshow Bob
koska hän "murhaa" Bartin mutta ei koskaan onnistu. Ja siinä Cape Feare jaksossa oli hauska ku meni niitä haravoita päin xD

kakkosena on...varmaankin  Homer  ;D Koska se on niin hauska ja hokee aina  :doh:  :D

Ja kolmantena on...... hmmmmm... varmaan Cecil xD Koska on Bobin veli ja muutenkin koska Bob ja Cecil on mun mielestä söpöjä...  ;D

Toivottavasti oli hyvät perustelut  :-[

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #189 12.09.11 - 16:44
Vaikee valita, kun kaikki Simpsonien hahmot on niin ihania. Mut jos ootte ilkeitä ja pakotatte valitsemaan, niin sanotaan sitten Lisa. Mut heeei emmä nyt Lisaa voi valita kun Ralph on niin söpö. Öh, en pysty valitsee:D

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #190 15.09.11 - 17:42
Bart on paras, aina kepposet mielessä. :D

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #191 23.12.11 - 20:05
Kyä se on ilmiselvä Ralph, koska sitä näytetään niin vähän niin sen se erikoisuus säilyy, että sen vitseille jaksaa nauraa. En tosin viittaa siihen että homerin vitsit olisivat ruvenneet olemaan vähemmän hauskoja kuin ennen mutta Ralph on se pieni piristys päivään aina. :) Ja muistuttaa aina itteäänki, ku vajauskohtaus välillä tulee. =D

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #192 29.12.11 - 16:24
olenkohan ainoa, joka on yksinkertaisesti rakastunut Lennyyn? :)
Lennyhän on vain sivuhahmo, eikä hänelle ole juurikaan omistettu varsinaisia juonia, mutta kun melkein joka jaksossa tulee huomattua, että Lenny vilahtaa, onhan se aika hauskaa.

aikaisemmin kirjoitin, että lempihahmoni olisi Maggie, mutta nyt Lenny on vienyt ykkössijan :)

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #193 29.12.11 - 16:58
olenkohan ainoa, joka on yksinkertaisesti rakastunut Lennyyn? :)
Lennyhän on vain sivuhahmo, eikä hänelle ole juurikaan omistettu varsinaisia juonia, mutta kun melkein joka jaksossa tulee huomattua, että Lenny vilahtaa, onhan se aika hauskaa.

aikaisemmin kirjoitin, että lempihahmoni olisi Maggie, mutta nyt Lenny on vienyt ykkössijan :)
Mulla tuli nyt Lennystä mieleen kohtaus jossa Homer onnistuu "yllätyspurkista" saamaan jousen Lennyn ja Moen silmään. Mukavasti tuota kohtauksesta pystyy tuntemaan sen kivun mitä aiheuttaa kun jousi ja silmä pomppii silmäkuopasta ja kun vielä jouset sotkeentuu keskenään..

Itse en osaa nyt lempihahmoa sanoa. Jotenkin tuntuu että viimeaikoina se on Moe, baarimikko jota naiset vihaavat niin juttujen kuin pärstän perusteella, jolla kummiskin on oma romanttinen puolensa..
Mutta on Lennykin hyvä sivuhahmo. Saisi olla hieman enemmän pääosassa.

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #194 29.12.11 - 17:48
olenkohan ainoa, joka on yksinkertaisesti rakastunut Lennyyn? :)
Lennyhän on vain sivuhahmo, eikä hänelle ole juurikaan omistettu varsinaisia juonia, mutta kun melkein joka jaksossa tulee huomattua, että Lenny vilahtaa, onhan se aika hauskaa.

aikaisemmin kirjoitin, että lempihahmoni olisi Maggie, mutta nyt Lenny on vienyt ykkössijan :)
Mulla tuli nyt Lennystä mieleen kohtaus jossa Homer onnistuu "yllätyspurkista" saamaan jousen Lennyn ja Moen silmään. Mukavasti tuota kohtauksesta pystyy tuntemaan sen kivun mitä aiheuttaa kun jousi ja silmä pomppii silmäkuopasta ja kun vielä jouset sotkeentuu keskenään..

Itse en osaa nyt lempihahmoa sanoa. Jotenkin tuntuu että viimeaikoina se on Moe, baarimikko jota naiset vihaavat niin juttujen kuin pärstän perusteella, jolla kummiskin on oma romanttinen puolensa..
Mutta on Lennykin hyvä sivuhahmo. Saisi olla hieman enemmän pääosassa.

minustakin Lennyn pitäisi olla enemmän esillä :)
minä muistan Lenny-kohtauksen 11. kaudelta, jaksosta keilailumestari, jossa kaikki on vain: "not Lenny!" samalta kaudelta yhdessä jaksossa, kun simpsonit on siinä yhdessä palkintogaalassa, niin marge sanoo "lennystä kuiskitaan aika paljon" ja sitten lennyllä on maailman hienoin ilme :)