Kirjoittaja Aihe: Lempihahmosi  (Luettu 172824 kertaa)

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #150 30.06.09 - 16:47
Homer vie ihan selkeesti, ku se on sellanen kunno jätkä jolle nauraa suunnilleen joka jaksossa.

Konstaapeli Wiggumiki on just kova. Surkee jepari mut sillekin nauraa aina ku se näkyy. Hauskin kohtaus Wiggumilt oli ku jaksos Marge On The Lam se laitto sen kasetin mikä oli sama ku Ruthilla mut sil se ei ollu virhe ja se alko laulaan sitä. Muutenkin Azaria on tehny sille loistavan äänen.

Mun kolmas lemppari on Moe.


Totta. Homer nyt on ns. "päähenkilö" sarjassa.. Ja Hank Azaria antaa äänen monille, MONILLE hahmoille..
Ja Moe nyt on sellainen häijyläinen.

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #151 06.08.09 - 17:11
Parhaat ovat ehdottomasti Homer ja Moe. Homer on aina niin vitsikäs ja Moe osaa naurattaa minua jostain syystä. Mutta eiköhän Homer vedä voiton. Myös Bart on joissain tilanteissa hauska.

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #152 15.10.09 - 13:12
Homer ehdottomasti, ei taida kaivata perusteluja

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #153 15.10.09 - 14:29
Homer ehdottomasti, ei taida kaivata perusteluja
Nimenomaan kaipaa. Ketään ei ihan oikeasti kiinnosta kuulla ihmisten toteavan että "asia x on paras/hauska/tyhmä", jos kyseinen yksilö ei edes viitsi kertoa, miksi näin hänen mielestään on. Siksi tämä on kirjattu palstan sääntöihin ja siksi tästä on mainittu sata kertaa. Ja siksi keskustelupalsta-sanassa on se keskustelu-osa alussa.

Mitenköhän nuo säännöt saataisiin sellaisiksi, ettei niiden lukemista ohitettaisi kokonaan? Aina joutuu näitä uusia jäseniä ohjeistamaan.

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #154 16.10.09 - 11:21
No Homer Simpson, totta mooses! Sen toilailut naurattaa vakavintakin naamaa. Hyvänä kakkosena Bart, tuo ikuinen riidanhaastaja.

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #155 16.10.09 - 18:00
Pidän Lisasta hänen luonteensa takia hän on näsä ja hauska.
Moe on myös hyvä.

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #156 31.10.09 - 21:16
Pidän Lisasta, koska hän muistuttaa hyvin vahvasti minua. Olen luokkani paras lähes kaikessa, poikkeuksia musiikki ja liikunta. Olen eläintensuojelija, kannatan ihmisoikeuksia ja yritän kierrättää ja olla mahdollinen ekologinen.

Lisa-jaksot ovat yleensä mielenkiintoisia ja paljastavat ihanasti hänen ajatuksiaan. Paras Lisa-Jakso on se, missä Lisa menee naimisiin Englantilaisen pojan kanssa. Kyseisen jakson nimeä en muista, mutta se oli tulevaisuusjakso.
Viimeksi muokattu16.11.09 - 19:35 Kirjoittaja: LisaS

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #157 05.11.09 - 21:47
Paras on ehdottomasti Bart. Hänen kepposiaan on hauska katsoa ja joskus hän osaa olla ihan mukavakin. Hän on ihan hulvaton kun ehtii joka paikkaan kujeilemaan. Jotkut hänen ympärillään pyörivät jaksot ovat todella jänniä ja hyviä.

Toiseksi paras hahmo on ehdottomas... kukas muukaan kuin Homer. Hänen toilailujaan on sikahauska katsoa ja koko hänen olemuksensa on jotenkin mielenkiintoinen. Ensin hän ihan rauhallinen ja leppoisa, mut yhtäkkiä räjähtää ja meinaa kuristaa Bartin... mikä tosin ei ole hyvä esimerkki perheenisille.

Kolmas suosikkini on Lisa, koska hän on viisas ja älykäs. Hän on ahera koulussa, tosin voisi hän rennommin ottaa. Joskus se hänen hikkemäisyytensä huvittaa mua Bartmaisella tavalla. Yksi paras puoli on se, että hän soittaa hienosti saksofonia.

Moe on myös ihan sikajännä hahmo. Sitten on Clancy Wiggum, joka on poliisiksi ihan hulvattoman hauska. Edna on myös aika hauska hahmo. Toisaalta hän ei tykkää skinneristä, mutta toisaalta on välillä jotain kipinääkin. Bartin suhteenkin hän aikas mielenkiintoinen, nauraa aina kun hänestä eroon. Mutta onhan se ymmärrettävää, koska Bart on sellainen hulivili. Heh, sitten tuli mieleen se naureskeleva Tohori Hibbert. Ehdottomasti klassikkohahmo, nauraa aina väärään aikaan ja väärästä asiasta. Olis varmaan kummallista hänen hoivissaan.

Siinäpä vähän tarinaa. ;)

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #158 13.11.09 - 18:53
Hmm, ehkä Bart koska se keksii kaikkee tyhmää mutta hauskaa. Mutta Maggie on hauska kans se kattoo vierest pikku enkelinä mut järjestää kaikkee hauskaa muutenki mielenkiintönen hahmo. ;)

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #159 03.01.10 - 02:09
No höh! Jos Bobia muka syrjitään niin mitä tehdään Smithersille! :'(

Waylon Smithers nimittäin on ehdottomasti kyllä oma lempihahmoni! Waylon on suloinen huolehtiessaan Montysta! Lisäksi hänen erinäiset fantasiansa sekä rakkaudentunnustuksensa saavat aikaan todellista hilpeyttä.
Parhaimmistoon kuuluu esimerkiksi jakson "Lisa vs. Malibu Stacy" pätkä, jossa Lisa käy kysymässä apua Smithersiltä ja näkee Smithersin tietokoneen käynnistyksen yhteydessä esiintyvän suht alastoman Mr.Burnsin ääniraidalla: "Hello Smithers. You're quite good at turning me on." Tuolle kyllä niin hajoaa! =) ...Kuten monelle monelle muullekin!

Waylon vain on aivan huippu Malibu Stacy -kokoelmineen! ;) Olen todellakin samaistunut kyseiseen hahmoon, erittäin sympaattinen! <3

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #160 04.01.10 - 01:21
En nyt selvää ykköstä nosta ylös, mutta Mr. Bergstrom sekä Lionel Hutz ovat suosikkeja.

Hutzin selittelyjä aina mukava kuunnella. Varsinkin 5. tuotantokauden Poika joka tiesi liikaa -jakson kohtaus, jossa Hutz nauraa valamiehistölle, sai aloitettua hervottoman naurun.

Mr. Bergstrom oli taas hyvin sympaattinen kaveri ja Hoffmanin ääninäyttely oli myös hyvää.

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #161 05.01.10 - 18:15
Ehdoton suosikki on Lenny. Se puhuu niin hauskalla häänellä ja on muutenkin todella hauska (varsinkin kun sillä menee jotain silmään).

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #162 18.01.10 - 14:51
Kyllä se menee varmaan että Homer on paras koska on niin hauska ja niitä kommeluksia on kiva katsoa.
Sit myös bart on kiva jekkuineen ja muutenkin. Myös Gil on hyvä koska monen alan yrittäjä mut ei missään osaaja.

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #163 21.02.10 - 21:39
Omasta mielestä parhaimpia/kiinostavimpia henkilöitä on Willie, Robert Terwilliger, Otto ja Sarjakuva kaupan mies... Ne vaan iskee jotenki niin lujaa...!

Vs: Lempihahmosi
Vastaus #164 25.03.10 - 04:11
Maggie on hauska kans se kattoo vierest pikku enkelinä mut järjestää kaikkee hauskaa muutenki mielenkiintönen hahmo. ;)
Jep, mäkin olen huomannut saman. Esimerkiksi se kaataa aika usein ruokaa päälleen, ja Marge on heti päivittelemässä. Ja se johtajan ampuminenkin oli aika jännä juonenkäänne. Ja sekin oli hauska, kun Lisan häät -jaksossa hänen piti laulaa kirkossa mut tuli joku este. Hän on erilailla kiva hahmo kuin Lisa.