Simpsonit > Hahmot
Lempihahmosi
Dr. Nick:
Pidän Lisasta hänen luonteensa takia hän on näsä ja hauska.
Moe on myös hyvä.
LisaS:
Pidän Lisasta, koska hän muistuttaa hyvin vahvasti minua. Olen luokkani paras lähes kaikessa, poikkeuksia musiikki ja liikunta. Olen eläintensuojelija, kannatan ihmisoikeuksia ja yritän kierrättää ja olla mahdollinen ekologinen.
Lisa-jaksot ovat yleensä mielenkiintoisia ja paljastavat ihanasti hänen ajatuksiaan. Paras Lisa-Jakso on se, missä Lisa menee naimisiin Englantilaisen pojan kanssa. Kyseisen jakson nimeä en muista, mutta se oli tulevaisuusjakso.
Vince_Simpson:
Paras on ehdottomasti Bart. Hänen kepposiaan on hauska katsoa ja joskus hän osaa olla ihan mukavakin. Hän on ihan hulvaton kun ehtii joka paikkaan kujeilemaan. Jotkut hänen ympärillään pyörivät jaksot ovat todella jänniä ja hyviä.
Toiseksi paras hahmo on ehdottomas... kukas muukaan kuin Homer. Hänen toilailujaan on sikahauska katsoa ja koko hänen olemuksensa on jotenkin mielenkiintoinen. Ensin hän ihan rauhallinen ja leppoisa, mut yhtäkkiä räjähtää ja meinaa kuristaa Bartin... mikä tosin ei ole hyvä esimerkki perheenisille.
Kolmas suosikkini on Lisa, koska hän on viisas ja älykäs. Hän on ahera koulussa, tosin voisi hän rennommin ottaa. Joskus se hänen hikkemäisyytensä huvittaa mua Bartmaisella tavalla. Yksi paras puoli on se, että hän soittaa hienosti saksofonia.
Moe on myös ihan sikajännä hahmo. Sitten on Clancy Wiggum, joka on poliisiksi ihan hulvattoman hauska. Edna on myös aika hauska hahmo. Toisaalta hän ei tykkää skinneristä, mutta toisaalta on välillä jotain kipinääkin. Bartin suhteenkin hän aikas mielenkiintoinen, nauraa aina kun hänestä eroon. Mutta onhan se ymmärrettävää, koska Bart on sellainen hulivili. Heh, sitten tuli mieleen se naureskeleva Tohori Hibbert. Ehdottomasti klassikkohahmo, nauraa aina väärään aikaan ja väärästä asiasta. Olis varmaan kummallista hänen hoivissaan.
Siinäpä vähän tarinaa. ;)
Hard core:
Hmm, ehkä Bart koska se keksii kaikkee tyhmää mutta hauskaa. Mutta Maggie on hauska kans se kattoo vierest pikku enkelinä mut järjestää kaikkee hauskaa muutenki mielenkiintönen hahmo. ;)
Lycoris:
No höh! Jos Bobia muka syrjitään niin mitä tehdään Smithersille! :'(
Waylon Smithers nimittäin on ehdottomasti kyllä oma lempihahmoni! Waylon on suloinen huolehtiessaan Montysta! Lisäksi hänen erinäiset fantasiansa sekä rakkaudentunnustuksensa saavat aikaan todellista hilpeyttä.
Parhaimmistoon kuuluu esimerkiksi jakson "Lisa vs. Malibu Stacy" pätkä, jossa Lisa käy kysymässä apua Smithersiltä ja näkee Smithersin tietokoneen käynnistyksen yhteydessä esiintyvän suht alastoman Mr.Burnsin ääniraidalla: "Hello Smithers. You're quite good at turning me on." Tuolle kyllä niin hajoaa! =) ...Kuten monelle monelle muullekin!
Waylon vain on aivan huippu Malibu Stacy -kokoelmineen! ;) Olen todellakin samaistunut kyseiseen hahmoon, erittäin sympaattinen! <3
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta