Kirjoittaja Aihe: Miksi pidät Simpsoneista?  (Luettu 28404 kertaa)

Miksi pidät Simpsoneista?
03.08.08 - 19:25
Itse pidän Simpsoneista hauskojen hahmojen ja hyvien tarinoiden takia, mutta myös, koska se on komedia.

Vs: Miksi pidät Simpsoneista?
Vastaus #1 04.08.08 - 11:32
Lähinnä Simpsoneissa miellyttää varsinki se, että se on animaatio tyylillä tehty sarja ja olen erittäin suuri animaatioiden fani. Jotenkin tuon tyylinen ohjelma on rento, piristävä ja hauska. Simpsonien animointi on onnistunut minusta mallikkaasti. Hahmojen anatomia toimii eikä niissä ole nähtävissä järkyttäviä kulmikkuuksia vaan ne ovat sopivan luonnollisen näköisiä. Keltainen väri myös tuo hauskaa erilaisuutta hahmoihin, verrattuna muiden sarjojen hahmoihin.

Simpsoneissa on myös minusta aina ollut toimiva tarinankerronta. N.20 min jaksoihin saadaan mahdutettua yllättävän paljon erilaista asiaa.  Yhdessä jaksossa saatetaan käsitellä vaikka kahtakin hieman isompaa aihetta tai sitten rakentaa yhden isomman päätarinan rinnalle muutama pienempi sivutarina. Hyvää Simpsoneissa on myös se, että siinä on aika harvoin sellaista huumoria mukana, jonka tajuaa ns. "amerikassa asuva henkilö" ja joka taas on meille muille hieman sellainen oudompi vitsi. Näitä kyllä on ilmennyt monissa jaksoissa, mutta onneksi se kuitenkin on hieman harvinaisempaa.

Simpsoneissa on myös hyvin kehitellyt henkilöt. Sarjassa on suhteellisen suuri määrä erilaisia hahmoja, joille on kuitenkin jokaisella onnistuttu luomaan omanlainen persoona ja tarina. Tästä ominaisuudesta on myös otettu sarjan jaksoissa paljon irti, sillä monia eri jaksoja on tehty sivuhenkilöidenkin varassa oikein mallikkaasti.

Siinä nyt muutama hyvä syys minkä takia pidän Simpsoneista. Varmasti vielä enemmänkin syitä löytyisi, mutta mainitsen nyt ainakin nämä.

Vs: Miksi pidät Simpsoneista?
Vastaus #2 04.08.08 - 19:31
koska ne ovat hauskoja,`jänniä´,ja hyvää ajanvietettä

Vs: Miksi pidät Simpsoneista?
Vastaus #3 04.08.08 - 23:34
Koska jaksot ovat hauskoja, hahmot ovat hienon keltaisia ja niihin voi samaistua.

Vs: Miksi pidät Simpsoneista?
Vastaus #4 05.08.08 - 11:06
Samat perustelut kuin monella muulla. Jaksot on hauskoja ja ne on tehty hyvin. Tarinat on kerrottu hyvin ja on Simpsoneitten katsominen todella mukavaa ajanvietettä.

Vs: Miksi pidät Simpsoneista?
Vastaus #5 05.08.08 - 11:16
Koska ne on hauskoja. Ja myös sen takia kun ne on keltaisia ja hyvää ajanvietettä. :doh:

Vs: Miksi pidät Simpsoneista?
Vastaus #6 24.08.08 - 18:30
En tiedä kyllä miksi katon niitä. Pienenä seurasin niitä ihan äimänä. Sitten aloin kattomaan enemmän ja enemmän.  :angel:

Vs: Miksi pidät Simpsoneista?
Vastaus #7 27.08.08 - 20:05
Vaikea kysymys mutta vastaisin tuohon että koska ne on niin hitsin hyviä ja hauskoja se vaan on niin hauska kun siinä seurataan niiden arkielämää ja muuta kivaa ja tapahtuu kaikkea kivaa.

Vs: Miksi pidät Simpsoneista?
Vastaus #8 28.08.08 - 23:06
Itse pidän Simpsoneista ihan laatu sarjan takia, johon liittyy komediaa ja hyvää juonta. Itse en mitään hirveästi pidä animaatiosta, mutta Simpson on kyllä saanut miellytykseni, kun taas manga - animaatiot torjuin heti alkukäteen. Simpsoneissa on myös mukaansa tempaavat hahmot, joihin samastuu hyvin helposti kun vain alkaa sitä miettimään. Simpson on kyllä myös paras animaatio sarja, mitä olen koskaan katsonut tämän elämäni aikana. Niin että kiitos vain sinne jorpakkoon, ja Laatu animaatiota vain lisää kehiin.

Vs: Miksi pidät Simpsoneista?
Vastaus #9 30.08.08 - 09:47
Pidän siksi, koska sen ääninäyttelijät on hyviä ja hahmot ovat hauskoja :D Ja hyvät tarinat

Vs: Miksi pidät Simpsoneista?
Vastaus #10 04.10.08 - 11:07
Lähinnä sen takia, että:

1. Vitsit ovat nokkelia.
2. Yhteiskunta krittisyyden takia
3. Jokainen jakso on erilainen, Simpsonit ei toista itseään

Näiden syiden lisäksi on myös pienempiä syitä jotka ovat osana kokonaisuutta jota ilman harva katselisi Simpsoneita.

Duffless

Vieras
Vs: Miksi pidät Simpsoneista?
Vastaus #11 19.10.08 - 16:43
Simpsonit on mulle sellanen piristyskeino. Joihinkin hahmoihin voi syventyä,vitsit ovat hyviä ja jos jaksoa ei ole nähnyt ei voi tietää mitä odottaa,Simpsonit voi aina yllättää ja jotenkin Simpsonit on ainoa sarja mitä jaksaa katsoa monta jaksoa putkeen.

Vs: Miksi pidät Simpsoneista?
Vastaus #12 02.12.08 - 17:16
Todella hyvää ajanvietettä ja n. 20-25 minuuttiin saadaan aika tosi paljon hauskoja kohtauksia.

Vs: Miksi pidät Simpsoneista?
Vastaus #13 05.01.09 - 18:29
Itse pidän Simpsoneista koska: Niissä on hyvät vitsit, hyvät kohtaukset, hyvät tarinat ja Simpsonit ovat muutenkin komedia.  :) :)

Vs: Miksi pidät Simpsoneista?
Vastaus #14 06.01.09 - 11:23
Pidän itekki simpsoneista, koska jaksot ovat sopivan pituisia, hyviä vitsejä ja hyviä tarinoita on. On siinä paljon muutaki, mut nää ekat mitkä tulee mielee simpsoneista.