Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Miksi pidät Simpsoneista?
Jarpeez:
Koska ne on hauskoja. Ja myös sen takia kun ne on keltaisia ja hyvää ajanvietettä. :doh:
Eclipse:
En tiedä kyllä miksi katon niitä. Pienenä seurasin niitä ihan äimänä. Sitten aloin kattomaan enemmän ja enemmän. :angel:
ilarimik:
Vaikea kysymys mutta vastaisin tuohon että koska ne on niin hitsin hyviä ja hauskoja se vaan on niin hauska kun siinä seurataan niiden arkielämää ja muuta kivaa ja tapahtuu kaikkea kivaa.
Joulupukki X:
Itse pidän Simpsoneista ihan laatu sarjan takia, johon liittyy komediaa ja hyvää juonta. Itse en mitään hirveästi pidä animaatiosta, mutta Simpson on kyllä saanut miellytykseni, kun taas manga - animaatiot torjuin heti alkukäteen. Simpsoneissa on myös mukaansa tempaavat hahmot, joihin samastuu hyvin helposti kun vain alkaa sitä miettimään. Simpson on kyllä myös paras animaatio sarja, mitä olen koskaan katsonut tämän elämäni aikana. Niin että kiitos vain sinne jorpakkoon, ja Laatu animaatiota vain lisää kehiin.
Possu:
Pidän siksi, koska sen ääninäyttelijät on hyviä ja hahmot ovat hauskoja :D Ja hyvät tarinat
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta