Simpsonit > Hahmot

Ralph Wiggum

<< < (10/86) > >>

Sami:
Itse taas kuvittelen, että alkuaikoina Milhouse ja Ralph olivat samankaltaisia mutta tarvittiin hahmo myös slapstick-tyyppiselle komedialle. Homerhan on sellainen, mutta enemmän hölmöilyjä saa kirjoitettua lapselle.

Ja ehkä sitä kautta Ralphista on muovautunut kehitysvammainen. Mutta mikä selittää yhtäläisyydet isänsä kanssa samanlaiseen yksinkertaisuuteen? Esimerkkinä kun Clancy söi donitseja aseestaan, ase laukesi ja hän vain totesi "Phew! That was close"

Jarpeez:
Yhdessä jaksossahan näkyi syy Ralphin "jälkeenjäämiseen". Jakson nimeä en nyt muista, kun olen väsynyt ja olen menossa nukkumaan. Jaksossa on Sarjishemmon takauma itsenäisyyspäivästä, jossa Bart ja ne kolme muuta poikaa saa ne miekka arvet käteen. Takauman aikana nähdään se, kun Clancy pudottaa Ralphin maahan pääedellä(?). En ole kuitenkaan varma asiasta.

Kirkman:
Ralphin paras kohtaus oli kun se oli pukeutunut prinsessa Leiaksi Star warsista ja sanoi I am a starwars (Minä olen tähtiensota).Nauroin kamalasti kun näin sen.Ralph on ihan hyvä hahmo jonka voi laittaa joihinkin kohtauksiin pienenä lisänä.

PINSKU11:
Ralph on ihana pikku poika! Aina pihalla kaikesta. I Love Lisa onkin yksi lempijaksoistani varmaan juuri Ralphin takia.

Vilzu30:
Ralph oli siinä The Simpsons moviesissa hyvä ku se sano sen tykkäämki pojista ku Bart skeittaa alasti siitä ohi tai siinä kun se laski alleen :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta