Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-pelit  (Luettu 85192 kertaa)

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #360 30.01.16 - 09:00

Vastaus #361 01.03.16 - 21:52
Itelleni tulossa wiille se The Simpsons Game :D Ostin/huusin sen huuto.netistä eilen.

Vastaus #362 02.03.16 - 23:25
Itelleni tulossa wiille se The Simpsons Game :D Ostin/huusin sen huuto.netistä eilen.

Aah, mä olen jo monen vuoden ajan yrittänyt metsästää kyseistä peliä ps3:lle (vain koska ps2 grafiikat on aika onnettomat nykymittapuulla, ps3 vielä menettelee), mutta tuntuu siltä että tuo ps3 versio on ollut Suomessa todella harvinainen, koska mistään ei tunnu löytyvän. Olen nähnyt jo ties kuinka monta ps2 versiota, mutta en ps3.

Haluaisin nimittäin kovasti pelata tuon uudemmankin Simpsonit pelin, kun olen vetänyt Hit and Run:in läpi muutamaankin otteeseen. (Se kun on PC peli niin sen löytäminen on helpompaa).

No kaipa tässä pitää jatkaa metsästystä.

Vastaus #363 03.03.16 - 17:16
^Jos ulkomailta tilaaminen ei pelota, niin ainakin UK:n Ebayssa näkyi pari kappaletta PS3-versiota.

Aika yllättävää, että Suomessa tuo PS3-versio on niin harvinainen. En muista kyllä nähneeni koko peliä kaupoissa enää vuosiin. Luulisi että se olisi sellainen ikivihreä joka myisi aina, Simpsonit kun on. Ehkä se ei sitten myynytkään niin hyvin, ottaen huomioon, että sen jälkeen ei ole enää julkaistu konsolipelejä sarjasta.

Mutta joo, onhan tuosta julkaisustakin melkein jo kymmenen vuotta.

Vastaus #364 09.04.16 - 15:08
Haluaisin ton Simpsons Hit & Run pelin PC:lle, PS2:lle tai PS3:lle, mutta mistään en oo löytänyt. Jos löydän niin ostan.

Sami edit: Laittomaan lataamiseen liittyvä osa tekstistä on poistettu.

Vastaus #365 07.08.16 - 12:54
Ostin just ton The Simpsons Gamen PS kolmelle kirpputorilta,
Hinta 10€ ja levy on aivan kuin uus.

Vastaus #366 24.01.17 - 19:04
Jos on tunti luppoaikaa:

Vastaus #367 21.04.17 - 14:10

Video aiheesta Hit & Runin "glitch"it

E: Mainitaan tähän perään vielä se et kyseisen pelin soundtrackin kesto on melkein neljä tuntia. Eli jos joskus matkalla pohjoiseen / etelään on tyhjiö sen suhteen et mitä kuuntelisi, niin tän pelin soundtrackissa on valinnanvaraa :D