Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-pelit  (Luettu 233673 kertaa)

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #315 24.07.11 - 11:50
Ykköstasoa meinasin. Itse olen aina päässyt sinne sisälle ihan vaan sillä autolla hyppäämiskoodilla sieltä parvekkeelta.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #316 28.07.11 - 16:26
Ykköstasoa meinasin. Itse olen aina päässyt sinne sisälle ihan vaan sillä autolla hyppäämiskoodilla sieltä parvekkeelta.
Helppoahan se on koodeilla päästä.. Itse en koodeja käytä oikeen missään pelissä.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #317 04.08.11 - 21:52
Noista Hit&Runin tehtävien aikarajoista avaan minäkin suuni sen verran, että jotkut todella kusevat pahasti, esim taso vitosessa (Springfieldin keskusta illalla, Apu) kun pitää seurata roska-autoa, kerätä roskiksia ja sitten ehtiä takaisin autorekisterikeskukseen, niin en koskaan ehdi sinne takaisin, kun se aikaraja on niin himskatin PIENI!

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #318 04.08.11 - 22:30
Noista Hit&Runin tehtävien aikarajoista avaan minäkin suuni sen verran, että jotkut todella kusevat pahasti, esim taso vitosessa (Springfieldin keskusta illalla, Apu) kun pitää seurata roska-autoa, kerätä roskiksia ja sitten ehtiä takaisin autorekisterikeskukseen, niin en koskaan ehdi sinne takaisin, kun se aikaraja on niin himskatin PIENI!
No ei sitä tehtävää varmasti pääse läpi jos autona on joku jonka nopeus on 1-3 tähteä ;) Vinkkejä en anna, ettei kukaan rupea inisemään että ''KIITTI *****STI, VEI JÄNNITYKSEN MITEN PÄÄSEN TÄN LÄPI!''

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #319 14.08.11 - 22:54
Peli alkaa tuntua jo tylsältä, kun siinä mitään saavutettavaa. Saavutuksella tarkoitan Trophyja (PS3).  :(

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #320 14.08.11 - 23:04
Off-topic varoitus!
Ps3eenhan tuli sellainen uudistus joskun 2009, että kaikkiin tuleviin peleihin on Trophy-tuki. Joten seuraava Simpsonit peli Ps3lle sisältää Trophyjä. Sitä odotellessa. :)

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #321 18.08.11 - 16:56
Off-topic varoitus!
Ps3eenhan tuli sellainen uudistus joskun 2009, että kaikkiin tuleviin peleihin on Trophy-tuki. Joten seuraava Simpsonit peli Ps3lle sisältää Trophyjä. Sitä odotellessa. :)
Ihme kun ei ole sitten The Simpsons Gamen tullut yhtäkään uutta Simpsonit-peliä. Jotain näitä ihan pieniä mobiilipelejä lukuun ottamatta, siis. ::)

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #322 29.12.11 - 16:25
Selaimella pelattava peli, jossa voi ilmeisesti kelkkailla kilpaa eri Fox-hahmoilla, muun muassa Homer Simpsonilla. En jaksanut testata, ehkä joku jaksaa. http://www.fox.com/holidaycard2011/

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #323 29.12.11 - 16:53
Kun olen pelannut hetken Grand Theft Auto Vice Cityä, niin täytyy sanoa että väite "Simpsonit GTA-versiona" on totta. Muutava tehtävä tuntuu olevan plagiointia, suomeksi kopiointia. Esimerkiksi 2.tason tehtävä "Vox Nerduli" tuntuu olevan selvä kopio GTA VCn tehtävästä "The Driver".

Sitten tuntuu että nuo puhelinkopitkin kopioitu Vice Citystä. "Get to the payphone to the (paikka Vice Cityssä, esim Little Havana)".. Jos olen joskus hehkuttanut peliä, niin tämä hieman laskee arviota. Ei tässä muuta vikaa, mutta tuo plagiointi hieman aiheuttaa kutinaa ahterissa että "Aha, tämä peli on sama kuin GTA VC mutta Simpsoneillä ja hieman arcademaisuudella".

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #324 29.12.11 - 18:20
Kun olen pelannut hetken Grand Theft Auto Vice Cityä, niin täytyy sanoa että väite "Simpsonit GTA-versiona" on totta. Muutava tehtävä tuntuu olevan plagiointia, suomeksi kopiointia. Esimerkiksi 2.tason tehtävä "Vox Nerduli" tuntuu olevan selvä kopio GTA VCn tehtävästä "The Driver".

Sitten tuntuu että nuo puhelinkopitkin kopioitu Vice Citystä. "Get to the payphone to the (paikka Vice Cityssä, esim Little Havana)".. Jos olen joskus hehkuttanut peliä, niin tämä hieman laskee arviota. Ei tässä muuta vikaa, mutta tuo plagiointi hieman aiheuttaa kutinaa ahterissa että "Aha, tämä peli on sama kuin GTA VC mutta Simpsoneillä ja hieman arcademaisuudella".

Ehkä plagioinnin on tarkoituskin paistaa läpi? Huumoria revitään siitä, että voi mellastaa GTA-tyyliin Springfieldissä?

Tämä oli siis ihan spekulointia, kun en ole pelannut noista kuin GTA:ta.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #325 02.01.12 - 15:40
^Tuossa pelissä ihan selkeästi parodioidaan GTA:ta, se paistaa läpi.

Olen läpäissyt The Simpsons Game-pelin DS-versiona 100-prosenttisesti läpi, eikä pelissä ollut haastetta nimeksikään. Kosketusnäyttö oli lähinnä rasittava, Simpsonien naispuoliset perheenjäsenet olivat umpisurkeita tappeluissa ja pelistä jäi liikaa sellainen fiilis, että käsikonsolipelaajat halutaan pitää tyytyväisinä ja hiljaisina, koska PS3-versiossa juonta, vaikeutta ja maita on ylivertaisesti enemmän. DS-versio oli vain sellainen helppo tasohyppely, johon kyllästyy nopeasti. Grafiikka oli käsikonsoliksi ihan okei, vaikka jotkut hahmot näyttivät vaikeasti enää 2D-esikuviltaan.
Tästä olisi tullut varmasti ihan hyvä ja mielenkiintoinen peli, jos sen tekoon olisi panostettu enemmän, mutta käsikonsolipeleillähän nyt on vain tuollainen kohtalo aina.

Hit and Runia (PS2) en olekaan pelannut aikoihin, viime kerrasta taitaa olla kolme vuotta. Ihan mielenkiintoinen peli, mutta en taida muistaa tästä paljoakaan. Lähinnä tästä jäi mieleen Simpsonien outo digitaalinen ulkonäkö, joka oli kömpelö ja välianimaatiot tönkköjä.

Eräs klassikko, Bart Simpson vs. Space Mutants löytyy ikivanhalle NES-pelikonsolillemme. Itse muistan tätä pelanneeni naperona isoveljeni johdolla. Siinä pikseli-Bart Simpsonin pitää tuhota avaruusolennot, jotka ovat naamioituneet maan ihmisiksi. Eräitä pelikenttiä oli sirkus, katu, ostoskeskus ja pomoina Sideshow Bob, Nelson, ym. Erittäin nostalginen peli, jota en vieläkään ole läpäissyt, vaikka viimeiselle Homer-tasolle olen päässyt.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #326 02.01.12 - 16:14
^Tuossa pelissä ihan selkeästi parodioidaan GTA:ta, se paistaa läpi.

Olen läpäissyt The Simpsons Game-pelin DS-versiona 100-prosenttisesti läpi, eikä pelissä ollut haastetta nimeksikään. Kosketusnäyttö oli lähinnä rasittava, Simpsonien naispuoliset perheenjäsenet olivat umpisurkeita tappeluissa ja pelistä jäi liikaa sellainen fiilis, että käsikonsolipelaajat halutaan pitää tyytyväisinä ja hiljaisina, koska PS3-versiossa juonta, vaikeutta ja maita on ylivertaisesti enemmän. DS-versio oli vain sellainen helppo tasohyppely, johon kyllästyy nopeasti. Grafiikka oli käsikonsoliksi ihan okei, vaikka jotkut hahmot näyttivät vaikeasti enää 2D-esikuviltaan.
Tästä olisi tullut varmasti ihan hyvä ja mielenkiintoinen peli, jos sen tekoon olisi panostettu enemmän, mutta käsikonsolipeleillähän nyt on vain tuollainen kohtalo aina.

Hit and Runia (PS2) en olekaan pelannut aikoihin, viime kerrasta taitaa olla kolme vuotta. Ihan mielenkiintoinen peli, mutta en taida muistaa tästä paljoakaan. Lähinnä tästä jäi mieleen Simpsonien outo digitaalinen ulkonäkö, joka oli kömpelö ja välianimaatiot tönkköjä.

Eräs klassikko, Bart Simpson vs. Space Mutants löytyy ikivanhalle NES-pelikonsolillemme. Itse muistan tätä pelanneeni naperona isoveljeni johdolla. Siinä pikseli-Bart Simpsonin pitää tuhota avaruusolennot, jotka ovat naamioituneet maan ihmisiksi. Eräitä pelikenttiä oli sirkus, katu, ostoskeskus ja pomoina Sideshow Bob, Nelson, ym. Erittäin nostalginen peli, jota en vieläkään ole läpäissyt, vaikka viimeiselle Homer-tasolle olen päässyt.
The Simpsons Game on mielestäni PS2 todella tylsä peli. Kerran pari jaksaa pelata, mutta sitten tulee se "pläääh" - fiilis. Yksi syy mikä taitaa tehrä tämän, on muitten pelien kopiointi(Grand Theft Auto, NeverQuest ja monta muuta). Vanha ireakin, GTA Vice Cityn parodiointi ja plagiointi tehtiin jo Hit and Runissa. Vaikka kuinka sanottaisiin että "pelillä revitään huumoria muista peleistä" niin en tykkää.. Otetaan nyt esimerkkinä pari tasoa jotka ottavat itseä päähän. Grand Theft Scratchyssakin on tylsänä ideana koirajengi vastaan kissat ja hiiret.. Lisäksi muutama taso on mennyt päin puota, kun väärät hahmot pistetty mielestäni tasoon, tämän lisäksi yksi taitaa olla Lisa the treehugger - niminen taso.. Lisäksi sillanrakennuskohdassa ottaa eniten päähän se ärsyttävällä repeatilla soiva biisi (ekoina kertoina kun pelasin meinasi lentää kaukosäädin seinään).

Tosin, on muutama ihan hyvin tehty taso. Taso jossa Lard Lad(mitenlie kirjoitetaankaan) pitää päihittää on mielestäni oikein hyvin tehty jakso. Krusty-nuket vastuksena ei huono idea.

Myönnän joskus emulaattorilla tai muulla vastaavalla kokeilleeni Bart vs Space Mutantsia pelanneeni, ja täytyy sanoa että mukavan haastava peli.


Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #328 02.01.12 - 21:20
^Mitä ilmeisimmin feikki. Simpsonit-leffahan on jo useampia vuosia vanha, eikä tuo peli enää vaikuttaisi loogiselta aikaan nähden. Photoshop-kamaa, alkuperäisen kuvan taustaa ei ole vaivauduttu leikkaamaan pois.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #329 02.01.12 - 21:50
Muuten, mitä ihmettä? http://incriveisjogos.blogspot.com/2008/06/simpsons-movie-ps2.html
Feikki. Tässä syyt:
1. EAn vanha logo näkyy kuvanmuokkauksessa. Muuten hyvin, mutta EA vaihtoi logoaan 2005. Elokuva tuli teattereihin 2007. Siinä hyvä syy.
2. Miksi ihmeessä tuollainen kuva, kun eihän tuo liity mitenkään elokuvan dvd-julkaisun kansipainokseenkaan?
3. Mitä luultavammin tuo PS2-kansi otettu The Simpsons: Hit and Runista, sen PEGI-suositushan on 7+, TSG taas 12+