Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-pelit  (Luettu 233675 kertaa)

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #300 05.09.10 - 19:44
Nyt on aika tylsä yö, keksin että pelataan The Simpsons Gamea läpi niin kauan kuin jaksaa, tällä hetkellä tasolla 3 vedetään :D Tulee ainakin yötä vietettyä Simpsoneitten äärellä :D
Noh, ehdittiinkö vetää peli läpi ennen auringonnousua?  ;D
En ehtinyt :D

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #301 03.10.10 - 23:48
Voisi tässä antaa Hit&Runille Ruusuja ja Risuja.
+ Pelin laajuus, monia paikkoja, esim Springfieldin kaupunki: Aina ydinvoimalan takapihasta Kouluun.
+ Autot, 99% lähes samannäköisiä kuin in tv. :)
+ Monta paikkaa, jossa osaan pääsee jopa sisälle.
+ Monipuoliset tehtävät, autojen tuhoamisesta keräilyyn.

Ja sitten ne miinukset:
- Kun pääsee pelissä vauhtiin niin sitten loppuu tasot kesken, kerpele.
- Kamerakulmatkin valitettavasti vattuilevat tässäkin pelissä, muttei niin pahasti kuin TSGssä.
Lopulta pelin arvosanaksi kasipuolosesta ysiin :)

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #302 08.10.10 - 17:59
Voisi kommentoida tähän väliin että mitkä ovat teidän pelinläpivetuuennätykset The Simpsons Hit&Runissa? Oma taitaa olla tällähetkellä joko 97.8% tai 98.7%. Vielä pitäisi vetää 1 tehtävä tasolta 7 ja tuhota 1 kärpäskamera tasolta 2 =D

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #303 28.10.10 - 18:55
Hei tyypit, nyt mulla ois myynnissä harvinainen Simpsons Hit & Run peli PS2:selle vain 1 eurolla!
http://www.huuto.net/kohteet/the-simpsons-hit--run-ps2/154712171

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #304 23.01.11 - 14:22
Nyt alan pelaan The Simpsons Gamea. Kerran peli on päästy läpi PS2:lla. Mutta nyt pelaan PS3:lla, peli on ollut reilun vuoden minulla. Päivittelen tähän viestiin pelin kulkua ja kommentoin tapahtumia. Jouduin aloittamaan pelaamisen alusta, koska vanhat tallennus tiedot olivat poistettu.


Lard Lad kaatui siten, että en kuollut kertaakaan, aikaa kului vain noin 50 minuuttia.

Taso 1: The Land of Chocolate 6:13.94
Taso 2: Bartman Begins 21:14.57
Taso 3: Around the World in 80 Bites 10:10.81
Taso 4: Lisa the Tree Hugger 20:53.80
Taso 5: Mob Rules 22:11.78
Taso 6: Enter the Cheatrix 44:34.40
Taso 7: The Day of the Dolphin 25:47.18
Taso 8: Shadow of the Colossal Donut 47:40.58
Taso 9: Invasion of the Yokel-Snatchers 28:47.03
Taso 10: Bargain Bin 8:35.44
Taso 11: NeverQuest 35:56.94
Taso 12: Grand Theft Scratchy 50:25.78
Taso 13: Medal of Homer ?
Taso 14: Big Super Happy Fun Fun Game ?
Taso 15: Five Characters in Search of an Author ?
Taso 16: Game Over ?

Aika yhteensä: 6:02:57.23
Pelattu: 43%
Viimeksi muokattu25.01.11 - 22:33 Kirjoittaja: Jarpeez

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #305 25.01.11 - 19:49
ˌ
Viimeksi muokattu12.10.18 - 05:31 Kirjoittaja: Aksu Simpson

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #306 25.01.11 - 22:32
Mulla meni siihen Lard Ladin tuhoamiseen 4 ja puoli minaa. :roll: No, ekalla kerralla oli huonompi, mutta kun harjoittelin...

Niin, voiko Bargain Binissä mennä 8 ja puol minuuttia... Kun aikarajakin on 3 minuuttia? :D
Itse en ole pelannut koko peliä pitkään aikaan, niin en muistanut kunnolla mitä piti tehdä.

Voi mennä jos kuolee pari kertaa.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #307 31.03.11 - 17:56
Joo meillä on se, ostettiin R-kioskilta = D mut me ei enää päästä eteenpäin... voisko joku auttaa? siis siinä tasossa ku on Marge ja Lisa ja siinä pitää suojella niitä jäätelöautoja... ja Margen apulaisina on koiria... (toivottavasti tajusitte :D) En muista sen tason nimee tai numeroo -,-


Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #308 04.04.11 - 16:06
En ole kokeillut, pitäisi kai :D

Minä kun nyt vain olen tottunut tuijottamaan jaksoja.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #309 07.05.11 - 15:26
Itse omistan ainoastaan Hit&Runin ja voin sanoa, että ihan kelpo peli on. Kummastelen kyllä vähän tuota Apulla pelaamista.

Minulle on sattunut kerran yksi hassu juttu, kun pelasin kaverini luona Road Ragea. Joku matkustaja piti viedä Pattyn ja Selman luo ja kuskina oli Homer. Ne kuskithan kommentoivat aina asiakkaiden puheita jollain randomillä lauseella. Tässä tapauksessa Homer sanoi: ''Ooh, can I come?''

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #310 09.05.11 - 12:31
Ite en ole Simpsonit pelejä pahemmin pelaillut mutta näyttää siltä että toi Hit and Run pitää mennä testaamaan nyt!

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #311 20.05.11 - 13:44
Minulla on tietokoneella se The Simpsons Hit & Run niin onhan se ihan huippu peli :D

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #312 13.07.11 - 14:20
Itselläni on PS2:lle The Simpsons Game ja The Simpsons Hit & Run. Myös olen yrittänyt etsiä PS2:lle käytettynä Road Ragea.

Hit & Run on omasta mielestäni mahtava peli, mutta miinuksia löytyy, ja tässä on plussat ja miinukset:

+ Simpsonit GTA!
+ Simpsoneista tutut autot (Canyonero ym.) sekä jaksoista tutut paikat. (esim. Try'n Save, Duff Panimo, Yksiraiteinen, Minnekään viemättömät rullaportaat ym...)
+ Salaiset paikat ja autot. (Kuten monsteri-auto, raketti-auto, Burnsin Kartano sisältä.
+ Tehtävät ovat mukavia...
- ... mutta aikarajat kusevat ja pahasti.
- Liian nopea tempoinen
- Grafiikat
- Takaa-ajot: Jos poliisi auto on tarpeeksi lähellä n. 2sec jäit kiinni. -.-
- Apulla pelaaminen (ei ole Simpson!)


Muuten oletteko koskaan päässeet Burnsin kartanon sisälle? Minä olen! Eli kannattaa pistää tämä autolla hyppäämis-koodi, mennä Burnsin kartanon takapihalle (pääsee ydinvoimalasta), sekä yrittää hypätä autolla sen parvekkeen yli ja osua/mennä läpi siitä ikkunasta ylhäällä. Se on sisältä kalustamaton mutta kumminkin sielä pääsee liikkumaan vapaasti. Sekä sieltä löytyy myös paikka missä oli ennen se pöytä missä Burns suunnitteli auringon peittämistä. :) Kätsyä eikö?

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #313 16.07.11 - 19:13
hyvä peli on mutta, hit&run on parempi!!! ;D

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #314 19.07.11 - 23:59
Itselläni on PS2:lle The Simpsons Game ja The Simpsons Hit & Run. Myös olen yrittänyt etsiä PS2:lle käytettynä Road Ragea.

Hit & Run on omasta mielestäni mahtava peli, mutta miinuksia löytyy, ja tässä on plussat ja miinukset:

+ Simpsonit GTA!
+ Simpsoneista tutut autot (Canyonero ym.) sekä jaksoista tutut paikat. (esim. Try'n Save, Duff Panimo, Yksiraiteinen, Minnekään viemättömät rullaportaat ym...)
+ Salaiset paikat ja autot. (Kuten monsteri-auto, raketti-auto, Burnsin Kartano sisältä.
+ Tehtävät ovat mukavia...
- ... mutta aikarajat kusevat ja pahasti.
- Liian nopea tempoinen
- Grafiikat
- Takaa-ajot: Jos poliisi auto on tarpeeksi lähellä n. 2sec jäit kiinni. -.-
- Apulla pelaaminen (ei ole Simpson!)


Muuten oletteko koskaan päässeet Burnsin kartanon sisälle? Minä olen! Eli kannattaa pistää tämä autolla hyppäämis-koodi, mennä Burnsin kartanon takapihalle (pääsee ydinvoimalasta), sekä yrittää hypätä autolla sen parvekkeen yli ja osua/mennä läpi siitä ikkunasta ylhäällä. Se on sisältä kalustamaton mutta kumminkin sielä pääsee liikkumaan vapaasti. Sekä sieltä löytyy myös paikka missä oli ennen se pöytä missä Burns suunnitteli auringon peittämistä. :) Kätsyä eikö?
Niin taso ykköstä meinasit (Homer) vai taso nelosta (Marge)? Kun taso nelosessa portitkin on auki sinne kartanoon. Ykköstasossa tarvii vaan korkean auton, hypyn sen päälle ja sieltä sinne kartanoon :)