Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-pelit  (Luettu 233823 kertaa)

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #285 14.04.10 - 17:29
Sain pelin Xboxille. :D
En ole ehtinyt pelata kuin ehkä ensimmäiset neljä-viisi kenttää, mutta parempi mielestäni tämä kuin pleikkariversio. Springfieldin vapaa tutkiminen on mahtavaa, paikat ovat aidosti tehty ja tuntuu kuin olisi itse jaksoissa mukana. Kelpo peli, täytyy myöntää. ;D

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #286 15.04.10 - 09:35
Olen pelannut Simpsonit Videopelistä kaikki tasot läpi, etsinyt kaikki kliseet ja bonukset eli peli on pelattu 100%. Kaikkein vaikein taso oli mielestäni tuo, jossa oltiin laivassa. Mutta oli miten oli, peli oli PS2:lla ja muuta en osaakaan sanoa. Olisin kyllä halunnut pelin XBOXILLE tai PS3:lle, jos minulla olisi jompikumpi edes ollut.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #287 29.05.10 - 21:06
Olen pelannut PlayStation 2 pelin läpi kahdesti, kun poistin vahingossa edellisen tallennuksen. Hyvä peli ihan oli. :) Ja on kysymyskin, liittyen erääseen klisheeseen tasossa ''Bartman Begins''. ''Keräilyesineet - klisee''hän löytyy paikasta jossa on Homerin pullonkorkki, tarkoitan paikkaa kun ylitetään silta, ja sitten on vasemmalla se joku huone, siellä on korkki, olen saanut korkin mutta ei klisettä. WTF?

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #288 30.05.10 - 17:27
ˌ
Viimeksi muokattu12.10.18 - 05:33 Kirjoittaja: Aksu Simpson

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #289 30.05.10 - 21:26
Hit&Run sekä The Simpsons Game löytyy. Hit&Run on mielestäni parempi, sillä siellä voi olla kaikissa paikoissa vapaasti, ja ajella autolla. The Simpsons Gamessa taas ei pääse esim. Ydinvoimalaan taikka Lard Lad Donutsille. The Simpsons Gamessa kyllä hahmot sanovat kaikkia kuuluisimpia repliikkejään, kun taas Hit&Runissa ne sanovat jotain tyyliin "Auh!" kun niitä potkaisee! :D Hit&Runiin kyllästyy kyllä helpommin. Siellä kun ei enää ole mitään tehtävää, mutta The Simpsons Gamessa voi pelata leveleitä, ja yrittää saada niille paras aika. :) Hit&Runissa saa myös niitä asuja. Aika tasaväkisiä pelejä ovat...
Ja jos haluaa kerralla läpäistä yhden tason 100%, siinä on hommaa. Ykköstason 100% meni yksi ilta, eli viimeisessä menee varmasti kauemmin. :D

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #290 22.06.10 - 21:13
Itseltä löytyy Hit&Run joka on aivan loistava peli! The Simpsons Game on ollut lainassa ja ihan ok on sekin. Hit&Run on vedetty läpi ja The Simpsons Gamessa olisi vielä tekemistä...

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #291 01.07.10 - 21:58
Itse omista The Simpsons Gamen Xbox 360:llä ja legendaarisen The Simpsons Wrestlingin alkuperäisellä PlayStationillä. Omasta mielestäni molemmat ovat hyviä pelejä, eivät mitään maailmaa mullistavia teoksia ole mutta kyllä niitä pelaa jos on tylsää ja jos huvittaa.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #292 27.07.10 - 20:08
Itse omistan The Simpsons Video Gamen Playstation 2:lle, mutta olen omistanut myös The Simpsons Wrestling-pelin PS1:lle. Se on kuitenkin jo myyty. Haluaisin ostaa Hit and Run-pelin, koska se on kuulemma hyvä.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #293 06.08.10 - 11:31
Hit and run & the simpsons videopeli.

Aion vielä sen skeittipelin etttiä jostain kaupasta... mut mistä??? :doh:

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #294 08.08.10 - 12:02
oon pelannu netis epävirallisii simpsoni pelejä ja olen pleikkarilla pelannut hit and runnii(omistan) joka on mun mielest hauskempi kuin simpsons the game jota oon myös pelannut.Haluisin kyl viel sen pelin mis bart skeittaa se kuulostaa hauskalt.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #295 28.08.10 - 21:42
JA kannattaa kokeilla hit and runiin koodeja! ne on aivan loistavia!
Ainoan TOIMIVAN koodin minkä tiedän on PS2 Rattijuoppous. Muuten ok, mutta hetken päästä pännii, saa koodin pois vasta käynnistämällä uudelleen. Ja jos joku ei tiedä koodia, kerron ohjeet: Valikkoon pelin aikana, L1&2 sekä R1&2 pohjaan ja Kolmio, Ympyrä, Kolmio, Ympyrä.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #296 29.08.10 - 18:17
ˌ
Viimeksi muokattu12.10.18 - 05:32 Kirjoittaja: Aksu Simpson

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #297 30.08.10 - 09:18
Niitä koodeja on ihan hirveesti! Toi rattijuoppous-koodi on muutes ihan turha... Kolmio, kolmio, kolmio, kolmio, ja saa supernopeuden, ympyrä, X, ympyrä, X, ja saa erikois-autoja, esim. Jäätelöauton, ja maitoauton, ja sellaisen, että auto pomppaa, kun tööttää saa, (?) neliö, neliö, neliö, kolmio. Tosta viimesestä en ole ihan varma. Muuten, tuleekohan 'The Simpsons Game 2'? =D Se ois ihan kiva, uudistuksia siihen kaupunkiin, että pääsisi ydinvoimalaan ja Krustylu' Studiosille. =)

//X, ympyrä, X, ympyrä? Saattoi mennä järjestys sekaisin. Jompikumpi se noista kuiteskin on...
Liekö syynä se että pelaajat voivat kuvitella millaista on ajaa autoa kännissä, tulee mieleen ainakin jakso jossa Homer, Barney, Lenny ja Carl sotkevat koko koulun......

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #298 05.09.10 - 02:29
Nyt on aika tylsä yö, keksin että pelataan The Simpsons Gamea läpi niin kauan kuin jaksaa, tällä hetkellä tasolla 3 vedetään :D Tulee ainakin yötä vietettyä Simpsoneitten äärellä :D

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #299 05.09.10 - 18:47
Nyt on aika tylsä yö, keksin että pelataan The Simpsons Gamea läpi niin kauan kuin jaksaa, tällä hetkellä tasolla 3 vedetään :D Tulee ainakin yötä vietettyä Simpsoneitten äärellä :D
Noh, ehdittiinkö vetää peli läpi ennen auringonnousua?  ;D