Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-pelit  (Luettu 233847 kertaa)

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #255 05.05.09 - 10:42
JA kannattaa kokeilla hit and runiin koodeja! ne on aivan loistavia!

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #256 07.05.09 - 15:50
No, olen yhtä Simpsonit-peliä pelannut ja oli aika surkea. En aio ikinä ostaa semmoisia, varmaan tosi tyhmiä loputkin.  >:(

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #257 10.05.09 - 17:44
Aika huono peli, koska sen pelaa läpi nopeasti ja on liian vähän tasoja.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #258 11.05.09 - 18:06
No, olen yhtä Simpsonit-peliä pelannut ja oli aika surkea. En aio ikinä ostaa semmoisia, varmaan tosi tyhmiä loputkin.  >:(

Itse asiassa Hit and Run on mielestäni yksi parhaista tietokone/PS2-peleistä. Ja kyllä the Simpsons Gameakin pelaa, vaikka ei olekaan mitään Hit and Runiin verrattuna.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #259 21.05.09 - 12:16
Aika huono peli, koska sen pelaa läpi nopeasti ja on liian vähän tasoja.

Samaa mieltä. Hit&Run on selvästi parempi ainakin kun vertaa ps2 versiota, koska Hit & Run on paljon vapaampi peli.
Viimeksi muokattu21.05.09 - 12:17 Kirjoittaja: otto_dude

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #260 07.06.09 - 16:10
missä on margen kentässä olevat kliseet. ja missä kaikkialla on ne lisan maliby staisen keräily jutut siinä japani kentässä?? toivoisin pikaista vastausta kaikilta jotka tietävät. se on PS2 versio

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #261 12.06.09 - 13:46
Missä versiossa muuten pääse tuhoo tankkja yms. kun pleikkari kakkosella pääsee vaan johonki pikku italyyn, ja sinne sota laivaan

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #262 13.06.09 - 19:54
missä on margen kentässä olevat kliseet. ja missä kaikkialla on ne lisan maliby staisen keräily jutut siinä japani kentässä?? toivoisin pikaista vastausta kaikilta jotka tietävät. se on PS2 versio
Niitten talojen alla on kait pari.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #263 24.06.09 - 19:59
The Simpsons Game löytyy, muistaakseni olen päässyt kolme ensimmäistä kenttää läpi, tosin noi on aika vaikeita mulle ja en ees pelaa sitä kauheesti.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #264 10.07.09 - 13:58
Tylsin Simpsonit-peli on ollut joskus miliclipissä ja siinä Homerin pitää lyödä kuulallaan
(kuten Simpsonit elokuvassa) autoja.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #265 06.08.09 - 17:20
Kyllähän tämä kuitenkin ihan pelattava peli on. DS versio on kyllä erittäin huono mutta löytyy myös Pleikalle. En ole pelannut läpi mutta en nyt surkeaksi peliä menisi haukkumaan.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #266 08.08.09 - 22:39
Onhan tuo ihan ok peli, mutta liian lyhyt kuitenkin, mitä täällä muutkin ovat jo ehtineet mainita.
Olen jo pelannut aika monesti sen läpi, että siihen on jo ehtinyt kyllästyä.  ::)

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #267 09.08.09 - 11:42


Minusta Simpsons hit and run on vapaampi peli kuin tuo uusi. Lisäksi siinä saa ajaa autoa jne.
Toisaalta Simpsons game on juoneltaan tosi mahtava ja supervoimat tuovat vihollisten kukistamiseen jotain uutta kuten hahmojen vaihtaminenkin. Minusta 3D hahmot ekassa pelissä eivät näyttäneet niin hyviltä kuin Simpsons game:ssä jossa hahmot oli rajattu mustalla mikä sopii hahmoille.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #268 05.09.09 - 14:46
Ite omistan Hit&runin ja the simpsons game ollu lainassa nyt aika kaua aikaa...

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #269 08.11.09 - 13:43
Omasta mielestäni The Simpsons Game on ihan hyvä lisenssipeli. En ole vielä pelannut muita Simpsons-pelejä, mutta tää on kyllä melko hyvä. Etenkin Xbox-versio, kun siinä pääsee tutkimaan Springfieldia. Myös hahmojen superkyvyt, keräilyesineet ja kliseet ansaitsevat ison plussan. Erinomainen peli, kannattava ostos.