Simpsonit > Oheistuotteet
Simpsonit-pelit
Jarpeez:
Ensi viikolla on vuoden suurin videopeli tapahtuma E3. Tuli mieleen, että olisiko tuon Lego diilin myötä tulossa myös Lego Simpsons -peli jossain vaiheessa?
Mr. X:
Simpsons -roolipeli Stick of Truth -tyyliin olisi minulle taivas maan päällä. Sarjan animaatiolle uskolliset grafiikat ja koko Springfield avoinna vapaasti pelattavaksi + huumori ja jaksoista tutut hahmot, paikat sekä legendaarisimmat vitsit ja kohtaukset. o_O Tykkäisin myös jostain Hit & Run -tyyppisestä, mutta laajemmalla, täysin avoimella Springfieldillä.
(Lego Simpsons -pelikään ei olisi paha :D).
Mikko:
--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 13.06.14 - 22:58 ---Simpsons roolipeli Stick of Truth -tyyliin olisi minulle taivas maan päällä. Sarjan animaatiolle uskolliset grafiikat ja koko Springfield avoinna vapaasti pelattavaksi + huumori ja jaksoista tutut hahmot, paikat sekä legendaarisimmat vitsit ja kohtaukset. o_O Tykkäisin myös jostain Hit & Run -tyyppisestä, mutta laajemmalla, täysin avoimella Springfieldillä.
--- Lainaus päättyy ---
Mutta löytyisikö peliin uutta hyvää materiaalia, kun sitä ei tahdo riittää uusiin jaksoihinkaan?
Mr. X:
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 14.06.14 - 20:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 13.06.14 - 22:58 ---Simpsons roolipeli Stick of Truth -tyyliin olisi minulle taivas maan päällä. Sarjan animaatiolle uskolliset grafiikat ja koko Springfield avoinna vapaasti pelattavaksi + huumori ja jaksoista tutut hahmot, paikat sekä legendaarisimmat vitsit ja kohtaukset. o_O Tykkäisin myös jostain Hit & Run -tyyppisestä, mutta laajemmalla, täysin avoimella Springfieldillä.
--- Lainaus päättyy ---
Mutta löytyisikö peliin uutta hyvää materiaalia, kun sitä ei tahdo riittää uusiin jaksoihinkaan?
--- Lainaus päättyy ---
Totta. Itse en ole enää pariin viimekauteen edes sarjaa seurannut, joten en tiedä miten paljon syvemmälle se on jo taas vajonnut. Mutta The Simpsons Game oli mielestäni todella hauska (vaikka siitä aika monta vuotta jo onkin), ja tuoreemmasta Tapped Out -pelistäkin on tullut huippihitti, eli uskon että jonkunlaista läppää saisivat vielä aikaiseksi. Ja tietysti voisivat klassikkokausilta kierrättää ikonisimpia kohtauksia. Who knows?
SimpSuomTv:
Itellä on The Simpsons Game suomeks Simpsonit Videopeli ja oon läpässy 3 kertaa
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta