Simpsonit > Oheistuotteet
Simpsonit-pelit
LisaS:
Sain pelin Xboxille. :D
En ole ehtinyt pelata kuin ehkä ensimmäiset neljä-viisi kenttää, mutta parempi mielestäni tämä kuin pleikkariversio. Springfieldin vapaa tutkiminen on mahtavaa, paikat ovat aidosti tehty ja tuntuu kuin olisi itse jaksoissa mukana. Kelpo peli, täytyy myöntää. ;D
Petja:
Olen pelannut Simpsonit Videopelistä kaikki tasot läpi, etsinyt kaikki kliseet ja bonukset eli peli on pelattu 100%. Kaikkein vaikein taso oli mielestäni tuo, jossa oltiin laivassa. Mutta oli miten oli, peli oli PS2:lla ja muuta en osaakaan sanoa. Olisin kyllä halunnut pelin XBOXILLE tai PS3:lle, jos minulla olisi jompikumpi edes ollut.
Finnish Simpson:
Olen pelannut PlayStation 2 pelin läpi kahdesti, kun poistin vahingossa edellisen tallennuksen. Hyvä peli ihan oli. :) Ja on kysymyskin, liittyen erääseen klisheeseen tasossa ''Bartman Begins''. ''Keräilyesineet - klisee''hän löytyy paikasta jossa on Homerin pullonkorkki, tarkoitan paikkaa kun ylitetään silta, ja sitten on vasemmalla se joku huone, siellä on korkki, olen saanut korkin mutta ei klisettä. WTF?
Aksu Simpson:
ˌ
Finnish Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Aksu Simpson - 30.05.10 - 17:27 ---Hit&Run sekä The Simpsons Game löytyy. Hit&Run on mielestäni parempi, sillä siellä voi olla kaikissa paikoissa vapaasti, ja ajella autolla. The Simpsons Gamessa taas ei pääse esim. Ydinvoimalaan taikka Lard Lad Donutsille. The Simpsons Gamessa kyllä hahmot sanovat kaikkia kuuluisimpia repliikkejään, kun taas Hit&Runissa ne sanovat jotain tyyliin "Auh!" kun niitä potkaisee! :D Hit&Runiin kyllästyy kyllä helpommin. Siellä kun ei enää ole mitään tehtävää, mutta The Simpsons Gamessa voi pelata leveleitä, ja yrittää saada niille paras aika. :) Hit&Runissa saa myös niitä asuja. Aika tasaväkisiä pelejä ovat...
--- Lainaus päättyy ---
Ja jos haluaa kerralla läpäistä yhden tason 100%, siinä on hommaa. Ykköstason 100% meni yksi ilta, eli viimeisessä menee varmasti kauemmin. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta