Simpsonit > Oheistuotteet

Simpsonit-pelit

<< < (6/117) > >>

Enth:
Haluaisin saada tuon Hit & Runin, tietäisikö joku, missä niitä myydään? En ole löytänyt ihan normaaleista tavaratalosta, joten olisiko viimeinen oljenkorsi tilata netistä?

ilarimik:
Toivottavasti on hyvä! Toivottavasti voittaa kaikki odotukset! Tuntuu vähän kuitenkin että mahtaako siitä tulla yhtä hyvä kun hit and run. Kun hit and runissa saa mennä vapaasti mut uudes ei luultavsti saa.

ilarimik:

--- Lainaus käyttäjältä: Enth - 13.06.07 - 11:55 ---Haluaisin saada tuon Hit & Runin, tietäisikö joku, missä niitä myydään? En ole löytänyt ihan normaaleista tavaratalosta, joten olisiko viimeinen oljenkorsi tilata netistä?

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se netti taitaa viimeinen tapa olla ite ostin sen sillon kun se oli platinum ja olen vetänyt sen jo läpi. On se mulla täsä jo pari vuotta ollu. Kyllä kannattaa ostaa se on tosi hyvä peli!

Comic-Marine:
Hit & Run tullut läpi vedettyä + kaikki ne kortit kerättyä + kunnon raketti auto hommattu (ei se Bart:in kyhäelmä).

Roope:
Jostain luin että kyseinen peli olisi tulossa vain ns. uuden sukupolven konsoleille (xbox 360, ps3, wii).

Korjatkaa jos olen väärässä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta