Simpsonit > Oheistuotteet

Simpsonit-pelit

<< < (39/117) > >>

Joulupukki X:
Ihan kohtuullinen, mutta itse kyllästyin siihen aika nopeasti. Kun olin käynyt kaikki levelit läpi, hyvillä tuloksilla, en nähnyt enää mitään kiinnostavuutta tässä pelissä, kuitenkaan tuo peli läpi = "roskiin" meininki ei todellakaan päde monissa peleissä, jotka itse omistan. Joten on siis ihan hyvä peli.

:doh:

ozq:
Mulla on Simpsons Hit & Run joka on mielestäni ihan huippu peli!

ozq:
Simpsons Game on mielestäni vähän liian lapsellinen, pelasin sitä kaverilla ja tylsää oli :(.

Patentti:

--- Lainaus käyttäjältä: ozq - 05.10.08 - 12:08 ---Simpsons Game on mielestäni vähän liian lapsellinen, pelasin sitä kaverilla ja tylsää oli :(.

--- Lainaus päättyy ---
Lapsellinen? ??? Ei ollu, mielestäni huumori oli jopa parempaa aika ajoin kuin uusissa jaksoissa. Huono juttu vaan ku kaikki pelin elementit oli kopsattu muualta..

Joulupukki X:

--- Lainaus käyttäjältä: Patentti - 05.10.08 - 12:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ozq - 05.10.08 - 12:08 ---Simpsons Game on mielestäni vähän liian lapsellinen, pelasin sitä kaverilla ja tylsää oli :(.

--- Lainaus päättyy ---
Lapsellinen? ??? Ei ollu, mielestäni huumori oli jopa parempaa aika ajoin kuin uusissa jaksoissa. Huono juttu vaan ku kaikki pelin elementit oli kopsattu muualta..

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä, ei mielestäni se myöskään lapsellinen ollut. Noh, miten sen nyt itse ottaa. Kaverini kanssa en yleensä sitä pelaa, kun en yleensä edes pelaa juuri mitään Ps3 tai PC peliä kavereitteni kanssa. Yleensä olemme ulkona joko pelaamassa jääkiekkoa/jalkapalloa, riippuen onko kesä vai talvi tai muuten vain "kerjäämässä" kaupungilla  ;).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta