Simpsonit > Oheistuotteet

Simpsonit-pelit

<< < (35/117) > >>

Duffman:

--- Lainaus käyttäjältä: Essitin - 09.06.08 - 07:21 ---Munki pitäis hankkii tää peli pleikkari 2:lle. Millanen tää peli on? Onko hyvä? Kannattaisko ostaa?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän tätä pelaa, mutta olisi voinut olla parempikin.

cowabunga:
Itte oon ainakin pelaillu tuota PS2-versiota.
Peli oli ihan pelattava, välianimaatiot olivat ihan hyviä, hahmot olivat melkein TV-sarjan näköisiä ja suomenkielisten tekstien olemassaolo oli plussaa ainakin pienempiä pelaajia ajatellen  :)

Huonoja puolia oli myös: esimerkiksi jo moneen kertaan sanottu lyhyys huononsi peliä. Lisäksi kameramies oli ihan metsässä, se haittasi etenkin nopeammissa pelitilanteissa, etenkin siinä Lard Lad-episodissa olisi kameran toivonut olevan enemmänkin ajan tasalla. Ei näin.  >:(

Peli oli kuitenkin hyvä ja melko onnistunut lisenssipeliksi, hyviä ideoita ainakin oli peliä varten paljon mutta toteutus ei aina ollut parhaimmasta päästä. Kannattaa kuitenkin pelata jos Simpsonien keltainen perhe kiinnostaa. Itse ainakin pidin pelistä  :P

Patentti:
Onko 360 versiossa enemmän sisältöä mitä PS2 versiossa? Siis sen kaupungilla seikkailemisen lisäksi

Dillehard:
Omistan jo pelin ja hyvä on  :)

Homer Simpson:
Tilasin The Simpsons Gamen netistä. Olen pelannut sen 8 kuukauden aikana läpi 2 kertaa. Arvosana: 10

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta