Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-pelit  (Luettu 233666 kertaa)

Bart2

Vieras
Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #120 22.12.07 - 19:35
Ei tarvii. Menee vaan jatka peliä kohtaan päävalikosta. ;)
Viimeksi muokattu22.12.07 - 20:51 Kirjoittaja: Lasse

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #121 25.12.07 - 22:49
Tota siin avaruus kohdassa nii mitä siin pitäis tehä? ku mä tulin sinne ja lensin sen koneen päälle ja ei siin voi tehä enää mitää , että oisko jollaa tietoo mitä pitäis tehä?

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #122 25.12.07 - 22:52
siinä avaruus tasossa on lentokoneen edessä se tolppa niin siihen pitää ottaa kiinni ja siitä lentää siihen planeetalle

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #123 26.12.07 - 02:29
Tuli joululahjaksi tuo peli saatua ja olen sitä tuossa vähän jo pelaillutkin.
Pakko kyllä myöntää, että tähän mennessä on tuottanut vähän pettymyksen, ei ole täyttänyt odotuksia.

Ensinnäkin kamera on suoraan sanottuna surkeasti toteutettu pelattavuuden kannalta. Pelikulma on aivan hahmon "takalistossa" kiinni koko ajan ja näkyvyys ympärille on huono. Tämä on äärinmäisen huono juttu esimerkiksi eri hyppy tehtävissä, kun pitää korokkeesta toiseen hyppiä, sokko hyppelyä se oikeastaan onki. Täytyy koko ajan itse säädellä sitä kuvaa ja nekin päin vastaisin asetuksin (toisen sain onneksi muutettu ainakin pois peilikuvasta). Ja jos kamera homma ei toimi, kusee peli pahasti silloin. Itse pidän sitä tärkeänä ominaisuutena.

Grafiikka on hyvin simpsoni tyylistä, mikä on ihan hauskaa. Välillä ne minipelit eli kentät kyllä vähän ihmetyttävät ja ovat aika epäselviäkin. Inhoan oikeastaan yli kaiken pelata bartmanille, se liito ominaisuus on jätetty toteutuksen osalta aivan puolitiehen ja sen takia monia kohtia joutuu aika moneen kertaa vetämään uusiksi.

Noh, kommentoin sitten lisää kun olen pelissä pidemmälle päässyt.
Tähän asti en ole juuri siis riemastunut, vaan aika negatiivista oloa lyö itselleni päälle. Toivon mukaan paranee, muuten harmittaa vanhempien rahan meno moiseen peliin, kun lahjaksi olisi paremmankin pelin sitten varmaankin voinut saada tilalle tai jotakin muuta niillä rahoilla itselle/jollekkin muulle. Yksi hyvä plussa tosin on löytynyt ja se on pelejä ennen olevat animaatio pätkät. Ihan hauskoja olleet.

Toivon viellä hartaasti parannusta peliin siltikin, toivoa ei ole menetetty viellä.
Odotukset vain oli asetettu liian korkealle varmaankin.

No niin, nyt olen lähes pelannut pelin loppuun asti, viimeistä silausta vailla joten kommentoin hieman lisää.
Temppuilevaan kameraan onneksi rupesi hiljalleen tottumaan, vaikka edelleenkin otti lukemattomia kertoja päähän sen takia mönkään menneet eri suoritukset.

Peli loppui hieman kesken minustakin, ensin tuntui tosi laajalta ja pitkäkestoiselta, mutta "ding" ja peli olikin jo yht äkkiä loppusuoralla vaikka juuri vasta vauhtiin päästiin. Jotkut tehtävät olivat ehkä hieman epäselvästi ohjeistettuja, mutta ne sitten sai väännettyä siinä selväksi, kun piti pienen tuumaus tauon. Hauskoja erillaisia kenttiä oli fantasia maailmasta -> Japanilaiseen, näitä kun olisi viellä jaksettu keksiä muutama enemmän mukaan.

Itseäni rupesi harmittamaan, kun liian monta kertaa löysin keräilyesineistä 4/5. Enkä saanut sitten sitä keräilyesinettä katseltavaksi kokoelmiin, joten tämän takia peli on joskus pakko pelata uudelleen ja etsiä nämä puuttuvat esineet.

Kaksinpeli olisi tarkoitus joskus viellä kokeilla saako siitä jotakin uutta huumoria irti ja siinä se sitten onkin. Ei ehkä ollut koko hinnan arvoinen peli ja vaikutti hieman markkinoille hutaistulta hyvän osto suosion toivossa. Toivon mukaan ensi peliin parannetaan ainakin pelattavuutta ja hieman vanhemmillekkin tarkoitettavaksi.
Viimeksi muokattu04.01.08 - 22:35 Kirjoittaja: Lambo

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #124 26.12.07 - 12:22
Tietäiskö kukaan mitä siinnä kohassa tehää missä se peli pitää pelastaa?

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #125 02.01.08 - 19:52
Pelasin pelin läpi,mut miten täs pääsee pelaamaan vapaasti?

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #126 06.01.08 - 13:53
Hit & Run piti joskus ostaa, mutta se vähän unohtui. Ja kun The Simpsons Gameä ei ole tietokoneelle, niin ei sitten sitäkään.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #127 06.01.08 - 14:10
Hit & Run pelattuna luonnottoman monta kertaa loppuun asti ja kaikki keräilykortit ym. kerätty. The Simpson Gamea olen kaverilla pelannut kaksinpelinä tällä hetkellä noin puoleen väliin asti.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #128 09.01.08 - 20:58
Simpsons Gamen Demoa olen pelannut Xboxilla ja Demossa meni hermot!
Muuten varmaan ihan kiva peli, mutta en osta Demon ärsyttävän tehtävän takia ;D.

Hit & Run oli taas kerrassaan mahtava peli. Sen sentään pelasin läpi.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #129 09.01.08 - 21:53
En ole tätä peliä pelunnut kuin vain Demon muodossa Xboxilla ja huonolta vaikutti, mutta samalla kuitenkin hyvältä.
Ärsyttävä tuo Lardlad tehtävä. Menee hermot Lardin luukkujen päälle hyppimisessä. argh...

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #130 09.01.08 - 22:07
Pystyykö täs ps2 versios ees pelaamaan vapaasti? ???

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #131 17.01.08 - 18:57
Ihan hyvä peli  :)

+ Suomenkielinen tekstitys
+ 2-pelaajaa

- Aivan liian lyhyt

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #132 17.01.08 - 22:38
Nyt kun oon pelannu tätä paljonkin nii pakko sanoo et aika huono peli.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #133 20.01.08 - 10:37
Kun täällä on puhuttu siitä, että PS2 versiossa saa seikkailla tehtävien välissä vain olohuoneessa ja takapihalla, mutta PS3 versiossa saa seikkailla kaupungissa tehtäviä etsiskellen.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #134 22.01.08 - 17:03
ps2 versio ainakin oli aika pettymys kun ei pystynyt olemaan kaupungilla ja muutenkin graffat oli välillä aika heikkoja.. tietääkö kukaan onko se ps3 versio yhtään kummempi?