Simpsonit > Hahmot
Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
JustACat:
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 13.05.11 - 01:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 09.05.11 - 16:33 ---Yksittäisiä hiuksia olisi ollut vaikeampi animoida. Keltainen väri johtuu kai siitä, ettei Groening uskonut hahmojen saavan väriä pintaansa.
--- Lainaus päättyy ---
Niinhän se taitaa olla, siinä on kova työ saada se animointi toimimaan. Tuosta Hahmojan keltaisesta väristä oli muistaakseni siinä Paakkisen kirjassa, ja siinä hän mainitsi juuri saman.
--- Lainaus ---Yhdessä jaksossahan väläytettiin, että Bartilla on oikeasti punaiset hiukset, mutta auringossa ne pysyvät "blondeina". Niin ja Margellahan on oikeasti harmaat hiukset, mutta hän värjää ne sinisiksi.
--- Lainaus päättyy ---
Bartko punapää? En muistaakseni ole kuullutkaan siitä mitään, taisi taas tulla uutta tietoa vastaan. :D Paakkinen taisi kirjoittaa kirjassaan, että Simpsonien ihonväriksi suunniteltiin ensiksi vaaleanpunaista, mutta Groeningin mielestä se ei sopinut Margen sinisen kampauksen kanssa. Ihon väriksi tulikin sitten yellow.
--- Lainaus päättyy ---
Punaiset, huhhuh O.O
Mutta tämä sininen tukka - juttu, luin kirjasta :)
LMS:
Vaikea valita. Olishan se paras ottaa vaikka Burns, koska sillä on niin helppo elämä, mutta se saattaisi johtaa tylsyyteen. Sitten Lisakin olis kiva olla, mutta ei Lisalla perheen takia mikään tunnu sujuvan.
// Hei muutes, mistä kirjasta te puhutte koko ajan, en oo yhtään perillä?
Mikko:
--- Lainaus käyttäjältä: LMS - 09.10.11 - 17:13 ---// Hei muutes, mistä kirjasta te puhutte koko ajan, en oo yhtään perillä?
--- Lainaus päättyy ---
Jouni Paakkisen suomenkielisestä historiikistä nimeltä Simpsonit - Keltaisen perheen kaksi vuosikymmentä.
Bartman1:
Mä haluaisin olla Bart, se on oikeastaan aika viisas, se vaan käyttää kaikki taitonsa kepposteluun. Se on myös neljännellä luokalla, joten koulu on aika helppoa.
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: El Bart - 09.10.11 - 20:43 ---Mä haluaisin olla Bart, se on oikeastaan aika viisas, se vaan käyttää kaikki taitonsa kepposteluun. Se on myös neljännellä luokalla, joten koulu on aika helppoa.
--- Lainaus päättyy ---
Totta, Bart on aika älykäs, kun keksii kaikenlaista uuttaa jäynää niin helpsotikin. Itse olen ymmärtänyt, että Bartilla ei mene koulussa hyvin, kun hän ei viitsi läksyjä tehdä eikä kuunnella opettajaa. Mutta taisit tarkoittaa, että neljännellä luokalla ole niin haastavaa kuin ylemmillä luokilla.
Mikä se jakso muuten oli, missä näytettiin Bartin olevan punapää? Ja millä kaudella se oli? Olen jäänyt tuosta ilosta paitsi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta