Kirjoittaja Aihe: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?  (Luettu 72217 kertaa)

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #60 27.04.11 - 19:24
Älkääpäs nyt, Homerillahan se hienoin tukka on O.O

Asiasta toiseen (ihan pakko siirtyä) en ole ikinä ymmärtänyt Simpsoneiden lasten hiuksia, kun heillä ne ovat vain kuvioita. Muilla lapsilla on ns. normaalit hiukset, mutta Bartilla ja Lisalla jotain ihmeen kolmioita jne.

Onko kukaan muu ennen ajatellut?
Tosiaan, Homerin tukka on persoonallinen ja erottuu joukosta. Niihin liittyy myös hauskoja tarinoita, kuten ne lasten syntymiset.

Itsekin ajattelen välillä, että miksi Bartilla ja Lisalla pitää olla sellaiset kuviokampaukset. Bartin nyt ymmärtää hänhän on raggari ja nimittääkin omaa kampaustaan raggarinpiikeiksi. Mutta Lisa... Hänen hiuksensa ovat enemmän mysteeri. Liittyiskö se jotenkin hänen elämäntyyliinsä ja tapoihinsa?

Minusta on aina hauska nähdä, kuinka Homerin tukka ns. kehittyy :D

Niin, Lisan hiuksista sen verran, kun katsoin eilen jaksoa Kauneuskilpailut (jokin sellainen :*D) kaikilla pikkutytöillä oli ns. normaali tukka.

Miksi Lisalla sitten ei?

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #61 09.05.11 - 12:38
Totta, Margella ja Homerilla on molemmilla hiukset (tai no mita Homerilla on jäljellä) Miksei lapsilla ole hiuksia?

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #62 09.05.11 - 16:33
Totta, Margella ja Homerilla on molemmilla hiukset (tai no mita Homerilla on jäljellä) Miksei lapsilla ole hiuksia?

Tietääkseni animoinnin helpottamiseksi hiukset piirrettiin aikoinaan lasten "päiden jatkeeksi". Yksittäisiä hiuksia olisi ollut vaikeampi animoida. Keltainen väri johtuu kai siitä, ettei Groening uskonut hahmojen saavan väriä pintaansa. Mustavalkoisena piikit luultavasti näyttivät vähän enemmän hiuksilta.

Yhdessä jaksossahan väläytettiin, että Bartilla on oikeasti punaiset hiukset, mutta auringossa ne pysyvät "blondeina". Niin ja Margellahan on oikeasti harmaat hiukset, mutta hän värjää ne sinisiksi.

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #63 11.05.11 - 12:06
Ai että niin niitten hiuksista, tulipa siinä sitten mielenkiintoista tietoa Simpsoneista taas kiitos! :D

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #64 13.05.11 - 01:54
Yksittäisiä hiuksia olisi ollut vaikeampi animoida. Keltainen väri johtuu kai siitä, ettei Groening uskonut hahmojen saavan väriä pintaansa.
Niinhän se taitaa olla, siinä on kova työ saada se animointi toimimaan. Tuosta Hahmojan keltaisesta väristä oli muistaakseni siinä Paakkisen kirjassa, ja siinä hän mainitsi juuri saman.

Lainaus
Yhdessä jaksossahan väläytettiin, että Bartilla on oikeasti punaiset hiukset, mutta auringossa ne pysyvät "blondeina". Niin ja Margellahan on oikeasti harmaat hiukset, mutta hän värjää ne sinisiksi.
Bartko punapää? En muistaakseni ole kuullutkaan siitä mitään, taisi taas tulla uutta tietoa vastaan. :D Paakkinen taisi kirjoittaa kirjassaan, että Simpsonien ihonväriksi suunniteltiin ensiksi vaaleanpunaista, mutta Groeningin mielestä se ei sopinut Margen sinisen kampauksen kanssa. Ihon väriksi tulikin sitten yellow.

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #65 14.05.11 - 21:34
Yksittäisiä hiuksia olisi ollut vaikeampi animoida. Keltainen väri johtuu kai siitä, ettei Groening uskonut hahmojen saavan väriä pintaansa.
Niinhän se taitaa olla, siinä on kova työ saada se animointi toimimaan. Tuosta Hahmojan keltaisesta väristä oli muistaakseni siinä Paakkisen kirjassa, ja siinä hän mainitsi juuri saman.

Lainaus
Yhdessä jaksossahan väläytettiin, että Bartilla on oikeasti punaiset hiukset, mutta auringossa ne pysyvät "blondeina". Niin ja Margellahan on oikeasti harmaat hiukset, mutta hän värjää ne sinisiksi.
Bartko punapää? En muistaakseni ole kuullutkaan siitä mitään, taisi taas tulla uutta tietoa vastaan. :D Paakkinen taisi kirjoittaa kirjassaan, että Simpsonien ihonväriksi suunniteltiin ensiksi vaaleanpunaista, mutta Groeningin mielestä se ei sopinut Margen sinisen kampauksen kanssa. Ihon väriksi tulikin sitten yellow.

Punaiset, huhhuh O.O

Mutta tämä sininen tukka - juttu, luin kirjasta :)

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #66 09.10.11 - 17:13
Vaikea valita. Olishan se paras ottaa vaikka Burns, koska sillä on niin helppo elämä, mutta se saattaisi johtaa tylsyyteen. Sitten Lisakin olis kiva olla, mutta ei Lisalla perheen takia mikään tunnu sujuvan.

// Hei muutes, mistä kirjasta te puhutte koko ajan, en oo yhtään perillä?

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #67 09.10.11 - 18:12
// Hei muutes, mistä kirjasta te puhutte koko ajan, en oo yhtään perillä?

Jouni Paakkisen suomenkielisestä historiikistä nimeltä Simpsonit - Keltaisen perheen kaksi vuosikymmentä.

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #68 09.10.11 - 20:43
Mä haluaisin olla Bart, se on oikeastaan aika viisas, se vaan käyttää kaikki taitonsa kepposteluun. Se on myös neljännellä luokalla, joten koulu on aika helppoa.

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #69 10.10.11 - 03:07
Mä haluaisin olla Bart, se on oikeastaan aika viisas, se vaan käyttää kaikki taitonsa kepposteluun. Se on myös neljännellä luokalla, joten koulu on aika helppoa.

Totta, Bart on aika älykäs, kun keksii kaikenlaista uuttaa jäynää niin helpsotikin. Itse olen ymmärtänyt, että Bartilla ei mene koulussa hyvin, kun hän ei viitsi läksyjä tehdä eikä kuunnella opettajaa. Mutta taisit tarkoittaa, että neljännellä luokalla ole niin haastavaa kuin ylemmillä luokilla.

Mikä se jakso muuten oli, missä näytettiin Bartin olevan punapää? Ja millä kaudella se oli? Olen jäänyt tuosta ilosta paitsi.

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #70 15.10.11 - 11:02
// Hei muutes, mistä kirjasta te puhutte koko ajan, en oo yhtään perillä?

Jouni Paakkisen suomenkielisestä historiikistä nimeltä Simpsonit - Keltaisen perheen kaksi vuosikymmentä.

Hmm...Kiintoisaa....Taidanpas tästä käydä tuolla keittiössä*juoksee*.....................*auton äänet*

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #71 31.12.11 - 22:57
Tuon testin olen tehnyt joskus rehellisesti ja tulokseksi olen saanut vain Margen. Ihmettelen suuresti. Ehkä sitten olen niin äidillinen ja tylsän huolehtiva, etten sovi Springfieldin radikaaliin ja villiin ihmistyyppiin. Marge on minusta aika tylsä hahmo, johon en voi oikein samaistua.

Haluaisin olla joku tavallinen pulliainen, jolle ei koskaan tapahdu mitään. Todd Flanders olisi suoranainen unelma olla. Varhaisemmissa jaksoissa hänellä on rakastavat vanhemmat, kuten myös ihanan yksinkertainen luonne joka ei paljoa päätänsä vaivaa maailman pahuutta käsittelevillä kysymyksillä. Ned Flanders on ihanteellinen isä ja olisin vain onnellinen. Vaikkakin vähän yksinkertainen.

Olen myös varma omasta nörtteydestäni, sillä löysin itsestäni samoja piirteitä kuin vitoskauden kolmelta nörtiltä. Jakso "Homer goes to College" nörtit kikattavat Monthy Python-sketseille ja väitteelle, että kapteeni Picard olisi parempi kuin kapteeni Kirk. Vaikka scifi-nörtti en olekaan, saati brittihuumorin ylin ystävä, en voinut kuin kikattaa mukana.  ;D
Viimeksi muokattu16.04.13 - 20:30 Kirjoittaja: kk

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #72 01.02.12 - 10:47
Homer on suosikkini, mutta olemukseltani olen edelleen kuin Bart. Paitsi, etten ollut huono koulussa, en tee kepposia enkä ole ihan niin hulivili. Olen kyllä ikiteini ja pidän kujeilemisesta silloin tällöin. Päidän myös vähän piirretyistä.

Sivuhahmoista en tiedä, kuka mulle sopisi luonteeltaan ja olemukseltaan. Ehkä Lionel Hutz. Mene ja tiedä. Joskus kouluvuosinani tykkäsin sivuhahmoista eniten Otosta, kun se kuuntelee rokkia ja on vähän holtiton. Nykyään tykkään enemmän sivistyneemmistä ja rauhallisemmista hahmoista.

Hitsi, en tykkää olla epävarma. :/

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #73 08.05.13 - 14:07
Hans Moleman haluaisin olla... Jotenkin niin sympaattinen henkilö.

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #74 08.05.13 - 14:30
Hans Moleman haluaisin olla... Jotenkin niin sympaattinen henkilö.

Mutta Molemanillehan tapahtuu aina kauheita :) "Man getting hit by footbaaa-aaall"