Tuon testin olen tehnyt joskus rehellisesti ja tulokseksi olen saanut vain Margen. Ihmettelen suuresti. Ehkä sitten olen niin äidillinen ja tylsän huolehtiva, etten sovi Springfieldin radikaaliin ja villiin ihmistyyppiin. Marge on minusta aika tylsä hahmo, johon en voi oikein samaistua.
Haluaisin olla joku tavallinen pulliainen, jolle ei koskaan tapahdu mitään. Todd Flanders olisi suoranainen unelma olla. Varhaisemmissa jaksoissa hänellä on rakastavat vanhemmat, kuten myös ihanan yksinkertainen luonne joka ei paljoa päätänsä vaivaa maailman pahuutta käsittelevillä kysymyksillä. Ned Flanders on ihanteellinen isä ja olisin vain onnellinen. Vaikkakin vähän yksinkertainen.
Olen myös varma omasta nörtteydestäni, sillä löysin itsestäni samoja piirteitä kuin vitoskauden kolmelta nörtiltä. Jakso "Homer goes to College" nörtit kikattavat Monthy Python-sketseille ja väitteelle, että kapteeni Picard olisi parempi kuin kapteeni Kirk. Vaikka scifi-nörtti en olekaan, saati brittihuumorin ylin ystävä, en voinut kuin kikattaa mukana. ;D