Kirjoittaja Aihe: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?  (Luettu 72206 kertaa)

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #45 03.12.09 - 16:45
Aika hankala kysymys O_o Haluaisin ehkä olla Lisa tai Maggie. Lisa on pärjää hyvin kaikessa, mutta Maggienä ei tarvitsisisi ottaa paineita mistään ;)

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #46 11.03.10 - 23:50
ˌ
Viimeksi muokattu12.10.18 - 05:35 Kirjoittaja: Aksu Simpson

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #47 20.05.10 - 19:15
 Haluan olla Maggie, koska hänen ei paljoa tarvitse tehdä mitään, ja voi vaan seurailla muun perheen touhuja.

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #48 01.06.10 - 21:28
Haluaisin olla Poliisipäällikkö Wiggum, koska olen aika samanlainen, tosin rikosten ratkominen ei oikein ole mielipuuhaani, mutta olen (lähes) yhtä kömpelö, kuin hän...

Tai sitten olisin... Hmm... Vaikeaa... Öööhhh... Homer, sillä pidän itsekin herkuista.  :doh:

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #49 03.06.10 - 18:19
Haluaisin olla mehiläismies - henkilö jonka kaikki asiat menevät lähes aina päin v***ua. Tai Homer - Hullutella Ydinvoimalassa tai Moen kapakassa. :D

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #50 08.08.10 - 12:00
homer ,bart ,maggie.Homer koska hän on saavuttanut paljon,bart koska bart on suosittu,maggie koska sen ei tarttee tehä mitää

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #51 26.08.10 - 01:19
maggie koska sen ei tarttee tehä mitää

Hauska näkökanta. :) Olishan se tietysti mukavaa, kun elämä olisi helppoa ja huoletonta. Mulle se vaan kävisi liian tylsäksi, koska tykkään tehdä kaikenlaista kivaa. Maggie on sinänsä kiva hahmo, mutta tuosta syystä en halua samaistua häneen. Olisin mieluiten kuin Bart, joka on nokkela ja menevää sorttia. Paitsi en haluaisi kertoa roiseja vitsejä ja keppostella.

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #52 27.03.11 - 12:37
Sideshow Bob, vaikka tyttö oonkin x). Koska mun lempihahmo on Bob!!! Tai sitten haluaisin olla Lisa Simpson tai joku muu tyttö. Koska oon tyttö ;D

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #53 27.03.11 - 14:44
Vastasin Bart yksinkertaisesti sen takia koska se viettää hauskaa ja huoletonta elämää.

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #54 31.03.11 - 17:59
Koska Bob on se pahempi rikollinen.
Haluaisit elää vankilassa? Haluaisit olla entinen pellen apuri jolla on pakkomielle tappaa 10-vuotias? Omapa on valintasi.
No en mä oikeesti : D oikeasti mä haluisin olla Lisa

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #55 04.04.11 - 16:07
Maggie saa paljon huomiota ja on ihana :D

Se olisi mukava.

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #56 19.04.11 - 16:02
Olisin Marge..Sil on nii komee tukka ;D

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #57 20.04.11 - 04:35
Olisin Marge..Sil on nii komee tukka ;D
Onhan se upea. Margella on yksi sarjan parhaista kampauksista. Snakella on myös yksi upeimmista kampauksista. 8)

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #58 20.04.11 - 16:21
Olisin Marge..Sil on nii komee tukka ;D
Onhan se upea. Margella on yksi sarjan parhaista kampauksista. Snakella on myös yksi upeimmista kampauksista. 8)

Älkääpäs nyt, Homerillahan se hienoin tukka on O.O

Asiasta toiseen (ihan pakko siirtyä) en ole ikinä ymmärtänyt Simpsoneiden lasten hiuksia, kun heillä ne ovat vain kuvioita. Muilla lapsilla on ns. normaalit hiukset, mutta Bartilla ja Lisalla jotain ihmeen kolmioita jne.

Onko kukaan muu ennen ajatellut?

Jaja, minusta olisi kiva olla myös joku Simpsoneiden eläimistä.

Vs: Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vastaus #59 23.04.11 - 03:33
Älkääpäs nyt, Homerillahan se hienoin tukka on O.O

Asiasta toiseen (ihan pakko siirtyä) en ole ikinä ymmärtänyt Simpsoneiden lasten hiuksia, kun heillä ne ovat vain kuvioita. Muilla lapsilla on ns. normaalit hiukset, mutta Bartilla ja Lisalla jotain ihmeen kolmioita jne.

Onko kukaan muu ennen ajatellut?
Tosiaan, Homerin tukka on persoonallinen ja erottuu joukosta. Niihin liittyy myös hauskoja tarinoita, kuten ne lasten syntymiset.

Itsekin ajattelen välillä, että miksi Bartilla ja Lisalla pitää olla sellaiset kuviokampaukset. Bartin nyt ymmärtää hänhän on raggari ja nimittääkin omaa kampaustaan raggarinpiikeiksi. Mutta Lisa... Hänen hiuksensa ovat enemmän mysteeri. Liittyiskö se jotenkin hänen elämäntyyliinsä ja tapoihinsa?

Vaikka Chief Wiggum on suosikkihahmojani en haluaisi olla hän, koska hän hyväksy korrputiota eivätkä donitsit maistu mulle. Enkä tykkäisi olla niin lihava. Mut joo, se onkin piirretty...