Kirjoittaja Aihe: Esityskausiboksit  (Luettu 199684 kertaa)

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #180 12.07.12 - 19:01
Ihme, 15. kaudesta ei ole mitään vielä ilmoitettu.  :o
Tuleekohan se edes tänä vuonna?

En ole kai vielä veikannut mikä hahmo on kannessa, niin nyt veikkaan.
Veikkaan, että kannessa on Otto ja kauden teema on rockfestivaalit.

Selasin vähän uutisarkistoa, ja kahdesta edellisestä DVD-boksista on tosiaan tullut tieto jo toukokuussa. Ehkä Fox tähtää joulumarkkinoille eikä syksyyn?

Veikkasit kyllä hahmoa muutama viesti sitten :)

Itse veikkaan, että 15. kauden kannessa on todella komea Moe.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #181 13.07.12 - 00:10
Itse tuli juuri räpellettyä tuon 11. kauden kanssa. Minusta 6-10 olivat tähän asti parhaimmat toteutukset. Kai 16. kaudesta eteenpäin ne ovat keksineet taas jonkun uuden ulkoasun, kituutetaan nyt tuo 15. vielä.

Ja itsekin juuri mietin, että koska tuo mahtaa ilmestyä. Innolla niitä jaksaa odottaa, vaikka jaksot onkin jo moneen otteeseen läpi kelattu.

Samalla päähäni pälkähti uusi hieno keskustelu-aihe: DVD-boksien eastereggit, elikkä piilotetut extrajutut. Olisi hienoa saada noita kerättyä yhteen keskusteluketjuun. Itse en näin yömyöhällä jaksa aloittaa sellaista, mutta ehkä joku viitseliäs ihminen voisi.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #182 01.08.12 - 19:01
Amazon: Simpsonien kausi 15 ilmestyy DVD:llä joulukuussa

Amazon-verkkokaupan brittisivusto kertoo, että Simpsonien 15. kauden DVD ilmestyy tulevan joulukuun kolmantena päivänä. Amazon on julkaissut myös DVD:n kansikuvan, jossa on bussikuski Otto.

Mikäli tieto julkaisupäivämäärästä pitää paikkansa, DVD ilmestynee Suomessakin joulun alla, sillä Suomi kuuluu samaan DVD-aluekoodiryhmään kuin Iso-Britannia.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #183 01.08.12 - 22:32
Amazon: Simpsonien kausi 15 ilmestyy DVD:llä joulukuussa

Amazon-verkkokaupan brittisivusto kertoo, että Simpsonien 15. kauden DVD ilmestyy tulevan joulukuun kolmantena päivänä. Amazon on julkaissut myös DVD:n kansikuvan, jossa on bussikuski Otto.

Mikäli tieto julkaisupäivämäärästä pitää paikkansa, DVD ilmestynee Suomessakin joulun alla, sillä Suomi kuuluu samaan DVD-aluekoodiryhmään kuin Iso-Britannia.
Hyvä vaan, että julkaistaan vasta joulukuussa, koska silloin on enemmän rahaa lompakossa.

Veikkaan, että kannessa on Otto ja kauden teema on rockfestivaalit.
Meni mun toinen kansikuva hahmo veikkaus meni oikein ja jos teema on vielä oikein, niin oon iloinen.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #184 02.08.12 - 07:50
Hyvä vaan, että julkaistaan vasta joulukuussa, koska silloin on enemmän rahaa lompakossa.

Niin, tämmöisethän kannattaakin ostaa heti julkaisupäivänä, koska myöhemmin ostettunahan ne voisivat vaikka olla halvempia!  :o

Ja joo, jos kannessa on Otto ei teemasta voi erehtyä.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #185 02.08.12 - 13:27
Niin, tämmöisethän kannattaakin ostaa heti julkaisupäivänä, koska myöhemmin ostettunahan ne voisivat vaikka olla halvempia!  :o
Jos tuote julkaistaan, vaikka syyskuun lopussa ja itse ostaa sen tuotteen joulukuun alussa, niin sen tuotteen hinta ei ole paljon edes muuttunut. Ehkä vitosen halvempi kuin julkaisupäivänä.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #186 02.08.12 - 15:05
Eli yksi boksi vuodessa -meiningillä jatketaan... ::)

Otto on yksi varhaisimmista sivuhahmoista, joten kyllä hän on kansikuvapojaksi ihan kelpo valinta. Itse olisin kylläkin valinnut mieluummin vaikka Mr. Burnsin, Moen tai vaikka Apun.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #187 02.08.12 - 15:58
Niin, tämmöisethän kannattaakin ostaa heti julkaisupäivänä, koska myöhemmin ostettunahan ne voisivat vaikka olla halvempia!  :o
Jos tuote julkaistaan, vaikka syyskuun lopussa ja itse ostaa sen tuotteen joulukuun alussa, niin sen tuotteen hinta ei ole paljon edes muuttunut. Ehkä vitosen halvempi kuin julkaisupäivänä.

Ellei jopa hinta ole vähän "joulun kunniaksi" noussut.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #188 02.08.12 - 17:09
Itse ainakin ostan vasta kun saa n. kahdella kympillä, ellei sitten esim. putkahda jouluna paketista sitä ennen.

Eli yksi boksi vuodessa -meiningillä jatketaan... ::)

Vähän pakko, jossakin vaiheessa kävisi muuten niin että kaudet julkaistaan DVD:llä pari vuotta ennen kuin esitetään telkkarissa :V

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #189 07.08.12 - 15:23
15. kausi julkaistaan Suomessa 14. joulukuuta

Simpsonien 15. kauden DVD ilmestyy Suomessa tulevan joulukuun 14. päivänä, FS-Film Oy:stä kerrotaan Simpsonit.orgille. Pakkauksen kansikuva on nähtävillä Amazon-verkkokaupan sivuilla. Tietoa ekstramateriaalista ei vielä ole paljastettu.

Simpsonien 23 kaudesta on DVD:llä julkaistu kaudet 1–14 sekä 20.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #190 07.08.12 - 15:57
Äh en oikein tykkää kannesta. Oton ilmakitarasoolosta olisi saanut paremman kuvan eikä tuo väri sovi Ottoon yhtään. No, ihan kuin sillä olisi jotain väliä, mutta silti...

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #191 08.08.12 - 00:59
Eli yksi boksi vuodessa -meiningillä jatketaan... ::)

Otto on yksi varhaisimmista sivuhahmoista, joten kyllä hän on kansikuvapojaksi ihan kelpo valinta. Itse olisin kylläkin valinnut mieluummin vaikka Mr. Burnsin, Moen tai vaikka Apun.

Burns ja Moe ovat legendaarisia hahmoja ja tykkään heistä hitosti (kyllä, myös Burnsista), mutta Apu vähän niin ja näin. Suhteutumiseni häneen poukkoilee riippuen siitä, minkälainen mies on eri jaksoissa. Siinä mielessä Ottokin on parempi kuin Apu, ainakin hänestä saa paljon huumoria irti. Mutta joo, tämä meni vähän off-topiciksi, ehkä...

Ei tuo Oton kansikuvan taustaväri muakaan miellytä, huono valinta kyseiselle hahmolle. Hänellä pitäisi aikalailla rokimpi (tai hevimpi) tausta.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #192 08.08.12 - 08:45
Tuo vihreä on aivan hirveä, ihan kuin joku olisi heittänyt silmät kiinni tikkaa väripalettiin. Melkein mikä tahansa olisi parempi, vaaleanpunainenkin sopisi yhteen Oton vaatteiden kanssa.

Testasin vapaapäivän ratoksi muutamaa eri vaihtoehtoa. Ylinnä on alkuperäinen kansi, ihan alimmaisena puolestaan kokeellinen, Vincen kaipaama "rokimpi" kansi.


Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #193 08.08.12 - 10:14
Minäkin meinasin kommentoida tuota kauheaa värivalintaa. Ei sovi sitten ollenkaan Otolle. Vihreä sopisi Mr. Burnsille viittauksena ydinvoimalaan.

Ja Mikko, tuo alimmainen versio on täydellinen. :'(

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #194 08.08.12 - 11:04
Ähhh... Olisi edes koulubussin värinen keltainen tausta eikä tuollaista neonvihreää :/
Ja minkä vuoksi kotelon kyljessä on Burnsin ja Smithersin päät?

Toivottavasti tulee keräilyversio paremmilla väreillä :D