En pidä nettikaupoista, joten paras ostopaikka on ehdottomasti Anttila. Kaudet 7, 11, 12 ja 13 pitäisi vielä hankkia.
Onko kenelläkään tietoa mistä 12. kauden collector's editionin eli sarjakuvahemmon pään muotoisen boksin vielä saisi ostettua? Se on kadonnut jo ainakin suurista kauppaketjuista ja discshopin ja cdonin kaltaisista verkkokaupoista. Huuto.netistäkään en löytänyt. Netti ja pääkaupunkiseudun kaupat olisi vaihtoehtoina.
Lainaus käyttäjältä: SVC - 13.12.10 - 19:00Onko kenelläkään tietoa mistä 12. kauden collector's editionin eli sarjakuvahemmon pään muotoisen boksin vielä saisi ostettua? Se on kadonnut jo ainakin suurista kauppaketjuista ja discshopin ja cdonin kaltaisista verkkokaupoista. Huuto.netistäkään en löytänyt. Netti ja pääkaupunkiseudun kaupat olisi vaihtoehtoina.Eipä ole tietoa, jotenkin on vain semmoinen kutina että ehkä Tuurista voisi löytyä....
Niin ja kertokaa tosiaan jos näette jostain, milloin tämä 14. kausi ilmestyy Suomessa.
Discshopin mukaan se ilmestyy 16.9.2011. :Lähde: http://www.discshop.fi/elokuvat/dvd/simpsons_kausi_14/P82726
Olen sitä mieltä, että Discshopista ei kannata tilata mitään. Itse tilasin 12. kauden yli 2 viikkoa sitten, eikä vieläkään ole tullut.
Lainaus käyttäjältä: Jumbo Duffi - 22.06.11 - 11:38Olen sitä mieltä, että Discshopista ei kannata tilata mitään. Itse tilasin 12. kauden yli 2 viikkoa sitten, eikä vieläkään ole tullut. Aijaa, Discshop on ainoa johon mä luotan. Aina tullut perille tilauksesta seuraavana päivänä. Sä varmaan teit tilauksen jotenkin väärin, koska Discshop on luotettavin.