Kirjoittaja Aihe: Esityskausiboksit  (Luettu 199704 kertaa)

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #45 16.04.09 - 20:29
Fox selvästi kerää häpeilettömästi voittoa tekemällä miljoonista jo nähdyistä jaksoista ostettavia tuotantokausia. Hyvä meille ja he selvästi pitkittävät niiden ilmestymistä(tietenkin sen sisällön kerääminen vie aikaa) mutta no hyvä meille.. :)

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #46 23.05.09 - 20:29
12. kausi ilmestyy Jenkeissä 18.8. ja Suomessa viikolla 38 eli 14.-20.9.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #47 24.05.09 - 09:14
12. kausi ilmestyy Jenkeissä 18.8. ja Suomessa viikolla 38 eli 14.-20.9.
Päivän paras lause!  :D Vihdoin sen ajankohta kerrottiin ja nyt saamme odottaa enää 3 kuukautta! Loistavaaa!
Hieno erikoisboxi, jos näette. Taidetta niinku.

Toivottavasti 13. boxissa komeilisi Ralphin pää! Se olisi kyllä loistojuttu, kun loistokausikin se on. Saa nähdä mitä tulee, saa nähdä...

 
Fox selvästi kerää häpeilettömästi voittoa tekemällä miljoonista jo nähdyistä jaksoista ostettavia tuotantokausia. Hyvä meille ja he selvästi pitkittävät niiden ilmestymistä(tietenkin sen sisällön kerääminen vie aikaa) mutta no hyvä meille.. :)
Häpeilettömästi? Ei se mitenkään haittaa, koska kunnon fanit ostavat tottakai itselleen tuommoiset boksit, joten he voivat katsoa mielijaksojansa aina. Ja onhan niissä extrojakin  ;)

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #48 24.05.09 - 10:56
Fox selvästi kerää häpeilettömästi voittoa tekemällä miljoonista jo nähdyistä jaksoista ostettavia tuotantokausia. Hyvä meille ja he selvästi pitkittävät niiden ilmestymistä(tietenkin sen sisällön kerääminen vie aikaa) mutta no hyvä meille.. :)
Häpeilettömästi? Ei se mitenkään haittaa, koska kunnon fanit ostavat tottakai itselleen tuommoiset boksit, joten he voivat katsoa mielijaksojansa aina. Ja onhan niissä extrojakin  ;)


No niin niin..  :)
Viimeksi muokattu24.05.09 - 16:15 Kirjoittaja: Lasse

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #49 07.06.09 - 15:28
en malta mitenkään odottaa tota 12 tuotantokautta :D  omistan jo kaikki muut tuotantokaudet ja myös niitä toisia DVD:tä missä on vain 4 jaksoa :) :)

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #50 13.06.09 - 10:14
en malta mitenkään odottaa tota 12 tuotantokautta :D  omistan jo kaikki muut tuotantokaudet ja myös niitä toisia DVD:tä missä on vain 4 jaksoa :) :)


Niin eikö olekin inhottavaa kun niitä ilmestyy niin harvoin. Vaikka jaksot on nähty jo niin monesti, ne pitää omistaa.. Toisaalta jaksojen, extrojen, ja kommenttiraitojen kokoamiseen menee aikaa..
tuskin sitä tahallaan pitkitetään.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #51 29.06.09 - 17:34
minusta on ikävää että ne ilmestyvät niin myöhään koska omistan kaikki ilmestyneet kaudet ja haluaisin jo lisää :D ::) :doh:

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #52 30.06.09 - 16:22
minusta on ikävää että ne ilmestyvät niin myöhään koska omistan kaikki ilmestyneet kaudet ja haluaisin jo lisää :D ::) :doh:

Niinhän me kaikki...Jostain syystä. ;)

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #53 01.07.09 - 19:02
minusta on ikävää että ne ilmestyvät niin myöhään koska omistan kaikki ilmestyneet kaudet ja haluaisin jo lisää :D ::) :doh:

Niinhän me kaikki...Jostain syystä. ;)
Myöhään ja myöhään. Kyllä minä odottaa jaksan, kun voin elää herroiksi jo 11 kausiboksilla ja lähes jokapäiväisellä Tv-jaksolla. Vuosi yhdestä boksista ei ole aika eikä mikään minulle. :D

Mutta enää ei pitkä aika, keltaiset fanit. Syyskuuhan on... noin kolmen kuun päästä saamme haluamamme boksin. Hihhuu  :)

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #54 03.07.09 - 22:50
minusta on ikävää että ne ilmestyvät niin myöhään koska omistan kaikki ilmestyneet kaudet ja haluaisin jo lisää :D ::) :doh:

Niinhän me kaikki...Jostain syystä. ;)
Myöhään ja myöhään. Kyllä minä odottaa jaksan, kun voin elää herroiksi jo 11 kausiboksilla ja lähes jokapäiväisellä Tv-jaksolla. Vuosi yhdestä boksista ei ole aika eikä mikään minulle. :D

Mutta enää ei pitkä aika, keltaiset fanit. Syyskuuhan on... noin kolmen kuun päästä saamme haluamamme boksin. Hihhuu  :)

Helppo sinun on sanoa.. olen itse kolunnut tuon 11 kauden nelisen kertaa läpi. Että odottelemaan vaan..

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #55 01.08.09 - 12:06
Julkaisupäivämääräksi 12. kaudelle on siis varmistunut 18.9.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #56 01.08.09 - 14:09
Julkaisupäivämääräksi 12. kaudelle on siis varmistunut 18.9.
Haiskahtaa synttärilahjalta, koska olen syntynyt 18.9.1995.  ;)

EDIT. Tilasin sen Discshopista. Hinta postikuluineen 37,90 euroa. :D

EDIT2. Tilasin sen sittenkin CDON.COM:sta. Hinta ilman postikuluja 35,90 euroa. ;)
Viimeksi muokattu06.08.09 - 12:28 Kirjoittaja: Jarnoman

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #57 03.08.09 - 12:25
Hienoahan se on, että 12 kausi on pian saatavilla. Itsekin aion sen hankkia jossain vaiheessa varmaankin juuri CDON.Comista. Hieno kansikuva siinä muuten.
Jos tilaat tänään niin se tulee ilman postikuluja.  ;)

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #58 06.08.09 - 11:27
Hienoahan se on, että 12 kausi on pian saatavilla. Itsekin aion sen hankkia jossain vaiheessa varmaankin juuri CDON.Comista. Hieno kansikuva siinä muuten.
Jos tilaat tänään niin se tulee ilman postikuluja.  ;)
Itse aion mennä katselemaan boxia vasta ilmestymispäivänä. Tilaukset ovat tylsiä, koska kuitenkin koko levy tulee irtonaisena möhkäleenä, joka on saksittu kahtia. Pidän kaupasta noutamista parempana... (Kävipä Jarnomanilla hyvä tuuri... ;) Hyvää syntymäpäivää.)

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #59 20.09.09 - 11:21
Haluaisin tietää niiltä kellä tuo 12.tuotantokauden boksi on, että onko levyt pakattu samalla tavalla kuin 11.tuotantokauden boksilla?