Simpsonit > Oheistuotteet
Esityskausiboksit
mm...beer:
Tietääkö kukaan että koska on tulossa tuo 13 kausi DVD boksina koska minulla on kaudet 1-12 :D
Mikko:
--- Lainaus käyttäjältä: mm...beer - 08.04.10 - 10:18 ---Tietääkö kukaan että koska on tulossa tuo 13 kausi DVD boksina koska minulla on kaudet 1-12 :D
--- Lainaus päättyy ---
Jos joku tietäisi, asia olisi jo etusivullamme uutisena. Ja seuraavaksi ilmestyy muuten 20. kausi.
mm...beer:
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 08.04.10 - 11:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: mm...beer - 08.04.10 - 10:18 ---Tietääkö kukaan että koska on tulossa tuo 13 kausi DVD boksina koska minulla on kaudet 1-12 :D
--- Lainaus päättyy ---
Jos joku tietäisi, asia olisi jo etusivullamme uutisena. Ja seuraavaksi ilmestyy muuten 20. kausi.
--- Lainaus päättyy ---
tuleeko 20 kausi suomeenkin seuraavaksi ?
Mikko:
--- Lainaus käyttäjältä: mm...beer - 12.04.10 - 11:20 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Hyvin luultavasti. Muista kausista ei ole mitään tietoa, ja koska tuo ilmestyi Jenkeissä jo tammikuussa, ei Euroopan-julkaisu voi enää kovin kaukana olla. Odotellaan.
Jarpeez:
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 12.04.10 - 15:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: mm...beer - 12.04.10 - 11:20 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Hyvin luultavasti. Muista kausista ei ole mitään tietoa, ja koska tuo ilmestyi Jenkeissä jo tammikuussa, ei Euroopan-julkaisu voi enää kovin kaukana olla. Odotellaan.
--- Lainaus päättyy ---
Ei olisi mikään yllätys jos se kausi julkastaisiin vasta syksyllä, siksi koska kauden valikot oli surkeet, niin niitä haluttiin uudistamaan. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta