Simpsonit > Oheistuotteet

Esityskausiboksit

<< < (14/139) > >>

Mikko:
Simpsonien 20. esityskausi julkaistaan Amerikassa ensi vuoden tammikuun 12. päivänä. Päivämäärän ilmoittaa muun muassa Amazon.com. Kauden voi ensimmäistä kertaa ostaa DVD:n lisäksi myös Blu-ray-formaatissa.

20. kauden ilmestymisajankohta Suomessa on yhä auki, samoin sen alkaminen Subilla.

Bullshit:
Simpsonit isolla HD-televisiolla ja Blu-Ray-levyllä, nam  ;)

Kaippa tuo pitää ostaa kun on muutkin boxit tähän mennessä, vaikka oon 20. kauden nähnyt moneen kertaan.
Tulis jo 13. kausi (ja siitä eteenpäin), koska en niitä oo nähny ku televisiosta joskus randomisti kauan sitten.

11. ja 12. kausien boxit olivat loistavia mun mielestä. Levyt on saatu pienempään tilaan ja boxit näytti hyvältä.

zimazuma:
Mun mielestä noi boxit on viime kausina ollu vähän huonompia. Kaipa se johtuu näistä sormista, mutta on vähän hankalaa (ainakin mulla) ottaa esim. levyä pois sietä kotelosta. Kyllähän ne hienommilta näyttää, mutta silti...

Mr. Bergstrom:
Mikko, onko tietoa tulevatko aiemmatkin kaudet mahdollisesti blurayna?

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr. Bergstrom - 06.01.10 - 04:09 ---Mikko, onko tietoa tulevatko aiemmatkin kaudet mahdollisesti blurayna?

--- Lainaus päättyy ---

En minä ainakaan näkisi siinä mitään järkeä, koska noita vanhoja jaksoja ei ole edes olemassa teräväpiirtona. Saman asian tavallinen DVD:kin ajaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta