Simpsonit > Oheistuotteet

Esityskausiboksit

<< < (11/139) > >>

little Wiggy:

--- Lainaus käyttäjältä: mikazz0 - 07.06.09 - 15:28 ---en malta mitenkään odottaa tota 12 tuotantokautta :D  omistan jo kaikki muut tuotantokaudet ja myös niitä toisia DVD:tä missä on vain 4 jaksoa :) :)

--- Lainaus päättyy ---

Niin eikö olekin inhottavaa kun niitä ilmestyy niin harvoin. Vaikka jaksot on nähty jo niin monesti, ne pitää omistaa.. Toisaalta jaksojen, extrojen, ja kommenttiraitojen kokoamiseen menee aikaa..
tuskin sitä tahallaan pitkitetään.

mm...beer:
minusta on ikävää että ne ilmestyvät niin myöhään koska omistan kaikki ilmestyneet kaudet ja haluaisin jo lisää :D ::) :doh:

little Wiggy:

--- Lainaus käyttäjältä: mm...beer - 29.06.09 - 17:34 ---minusta on ikävää että ne ilmestyvät niin myöhään koska omistan kaikki ilmestyneet kaudet ja haluaisin jo lisää :D ::) :doh:

--- Lainaus päättyy ---

Niinhän me kaikki...Jostain syystä. ;)

Monorail:

--- Lainaus käyttäjältä: little Wiggy - 30.06.09 - 16:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: mm...beer - 29.06.09 - 17:34 ---minusta on ikävää että ne ilmestyvät niin myöhään koska omistan kaikki ilmestyneet kaudet ja haluaisin jo lisää :D ::) :doh:

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---
Myöhään ja myöhään. Kyllä minä odottaa jaksan, kun voin elää herroiksi jo 11 kausiboksilla ja lähes jokapäiväisellä Tv-jaksolla. Vuosi yhdestä boksista ei ole aika eikä mikään minulle. :D

Mutta enää ei pitkä aika, keltaiset fanit. Syyskuuhan on... noin kolmen kuun päästä saamme haluamamme boksin. Hihhuu  :)

little Wiggy:

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 01.07.09 - 19:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: little Wiggy - 30.06.09 - 16:22 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---
Myöhään ja myöhään. Kyllä minä odottaa jaksan, kun voin elää herroiksi jo 11 kausiboksilla ja lähes jokapäiväisellä Tv-jaksolla. Vuosi yhdestä boksista ei ole aika eikä mikään minulle. :D

Mutta enää ei pitkä aika, keltaiset fanit. Syyskuuhan on... noin kolmen kuun päästä saamme haluamamme boksin. Hihhuu  :)

--- Lainaus päättyy ---

Helppo sinun on sanoa.. olen itse kolunnut tuon 11 kauden nelisen kertaa läpi. Että odottelemaan vaan..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta