Simpsonit > Oheistuotteet

Esityskausiboksit

<< < (54/139) > >>

Jarpeez:
No, heitetään tähän veikkaus.

Luulen, että kansi kasvona nähdään Milhouse tai sitten Sideshow Bob. Tai sittenkin Ned Flanders.
Joku noista kolmesta.

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 29.05.14 - 10:59 ---No, heitetään tähän veikkaus.

Luulen, että kansi kasvona nähdään Milhouse tai sitten Sideshow Bob. Tai sittenkin Ned Flanders.
Joku noista kolmesta.

--- Lainaus päättyy ---

Itse jättäisin Bobin pois laskuista, en oo tykännyt hänestä pitkään aikaan. Ned ja Milhouse ovat enemmän mieleeni. Bob kyllästyttää kun toistaa itseään liiaksi. Hohhoijaa.

Aika hieno tuo kansikasvokuva Ednasta. Joku tuollainen sen pitäisi aitonakin olla. Toivottavasti ne eivät sössi sitä.

Mr. X:
Taidan olla ainoa joka on tätä mieltä, mutta kanteen pärstänsä pitäisi ehdottomasti saada Abraham 'Abe' Simpson, AKA isoisä Simpson. Mielestäni hänen olisi pitänyt olla jo 11. kauden kannessa, koska muu perhe oli kansissa 6 - 10. Sarjan tekijät näköjään syrjivät Abe -parkaa samaan malliin kuin Homer. :(

Monorail:
17. kausi on listattuna Cdon:issa ja Discshopissa, julkaisupäiväksi asetettu 3.12.2014. Tuskin tuli yllätyksenä kenellekään.

9MK6:

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 21.08.14 - 19:38 ---17. kausi on listattuna Cdon:issa ja Discshopissa, julkaisupäiväksi asetettu 3.12.2014. Tuskin tuli yllätyksenä kenellekään.

--- Lainaus päättyy ---
Taisi olla jo kesäkuussa listattuna ainakin cdonissa... Voisihan sitä vaikka ennakkotilata. Kuudennentoista kauden viime vuonna taisin tilata samoihin aikoihin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta