Simpsonit > Oheistuotteet

Esityskausiboksit

<< < (48/139) > >>

Monorail:
Pari päivää sitten oli enkunkielisessä Wikipediassa laitettu että 16. kauden kannessa olisi Sideshow Bob. Tuo väite tosin lähti samana päivänä hevon kuuseen, elikkä se oli "ankka".

Hmm, koskakohan sitä virallista tietoa 16. boksin julkaisemisesta mahtaa tulla? Olen kärsimätön.
Parasta olisi että ryhtyisivät julkaisemaan enemmän kuin yhden tuotantokauden per vuosi. Miksiköhän näin ei tehdä, olisi varmaan myynninkin kannalta parempi juttu. Sitten nääs kun sarja loppuu niin boksi/vuosi-periaatteella viimeinen kausi tulisi 8 vuotta sarjan loppumisen jälkeen. Mikä kuulostaa myynnin kannalta huonolta. Minun mielestä, en ole mikään kauppatieteiden professori.

Jarpeez:
Oletan, että 16. kaudesta tulee tietoa kesän aikana, koska kausi julkaistaan luultavasti taas loppuvuodesta.

alappi:

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 12.05.13 - 19:11 ---Parasta olisi että ryhtyisivät julkaisemaan enemmän kuin yhden tuotantokauden per vuosi. Miksiköhän näin ei tehdä, olisi varmaan myynninkin kannalta parempi juttu. Sitten nääs kun sarja loppuu niin boksi/vuosi-periaatteella viimeinen kausi tulisi 8 vuotta sarjan loppumisen jälkeen. Mikä kuulostaa myynnin kannalta huonolta. Minun mielestä, en ole mikään kauppatieteiden professori.

--- Lainaus päättyy ---

Miun mielestä ainaki myynti on parempaa mitä myöhemmin boksi julkastaan, koska jaksot ei oo niin hyvin muistissa. Ja tuosta kaks kautta/vuosi, ennenkin oon sanonut että kun ei tiedetä milloin koko sarja lopetetaan, niin saattais tulla semmonen tilanne että kaudet julkastaan DVD:llä ennen ku ne esitetään telkkarissa. :V

Oon alkanu vähän semmoseksi peikoksi nyt että TV:stä en kato ollenkaan uusia jaksoja, koska jos ne on katsonut jo kerran ja ostaa sitten sen boksin, niin se tuntuu vähän rahan haaskaukselta. (Tuossa logiikassa on kyllä hitosti aukkoja... :F)

Monorail:
Cdon.se kertoo kauden 16 tulevan 11.12 aluekoodilla 2.
http://cdon.se/film/simpsons_-_s%c3%a4song_16_(4_disc)-563310

Eivät ruotsalaiset meitä huijaisi, eiväthän?

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 11.08.13 - 17:53 ---Cdon.se kertoo kauden 16 tulevan 11.12 aluekoodilla 2.
http://cdon.se/film/simpsons_-_s%c3%a4song_16_(4_disc)-563310

Eivät ruotsalaiset meitä huijaisi, eiväthän?

--- Lainaus päättyy ---

Minäpä tiedustelen asiaan vahvistusta FS-Filmiltä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta